Ağaca tırmananlar

2 Ocak 2011 Pazar

Çocukken İnanılan Saçmalıklar

 
Nohutu haşlanmış fındık sanardım, o yüzden “fındık yemeği” derdim [Yıldız Aşar]

Çayın dibindeki siyah şeyleri böcek sanardım, çok korkardım onlardan. [Aziz Gürpınar]

Göz bebeklerinin büyüyüp küçülmesini hastalık sanardım. [Sude Sakarya]

Cami minarelerini Allah sanardım [İlay Sağsöz]

Her uzun saçlıyı satanist sanardım. [Denizcan Bayram]

Ben çocuğun öpüşerek yapıldığını sanardım. [Efekan Ergincan]
Ben devletin bir kişi olduğunu sanardım. Devlet kim? Nerde yaşıyo? falan derdim. [Ali Kemal Özkan]

Çingeneleri bir çeşit yaratık sanardım. Çocukları kaçıran canavarlar falan. [Anıl Berber]

Türk olmayan herkesi İngiliz sanardım. :D [Yıldııız Aşar]

Apartmanın arka tarafına gidince doğa üstü güçlerimin ortaya çıktığına inanırdım. Ama sadece bisikletim yanımda olursa.. [Elif Hande Çiftçi]

Hayaletlere inanırdım. [Gürkan Aydoğan]

Ben bamyanın küçük yeşil balıklar olduğunu düşünürdüm. 12 yaşıma kadar yeşil balık dedim. [Elif Yiğit]

Ben İzmir’i ayrı bir devlet sanardım. Türkiye ayrı, İzmir ayrı. :D [Ece Yiğit]

Evdeki eşyaların şimdiki şu Vestel reklamlarındaki gibi canlanıp benimle oynayacaklarını sanardım. Evde yalnız kalmak içni elimden geleni yapardım :D [Kürşat Kalfaoğlu]

Çok konsantre olursam sihir yapabileceğimi sanardım [Semanur Koç] (ki ben buna inanıyorum)

Fatih Ürek’i Fatih Yürek sanardım. [Dilara Kobya]
-Bidakka bidakka, fatih yürek değil miymiş o? (yıldız) :D

Abim makasın ortasındaki yuvarlağa dokununca kanallar değişiyo derdi,
ben bastıkça kumandadan kanalı değiştirirdi ve ben de inanırdım
Ayrıca incirin içindeki çekirdekleri böcek sanıyordum. [Gizem Ak]

Küçükken çubuk makarnayı solucan sandığım için hiç yemezdim. [Murat Aşar]


Çocukların kahve içtiklerinde kararacaklarını sanırdım, bu yüzden kahve içme merakım hep artardı.
[Cansu Açıl]

Renkli gözlülerin dünyayı gözünün rengi neyse o renkte gördüğünü sanardım.
[Aysel Açıl]

6. sınıfa kadar ingilizce öğretmenimin adını teacher sandım. [Aleyna Uyanık]

Polislerin hiç ölmediğini sanardım.[Tolgahan Sancak]

Çok gülenin gerçekten çok ağlayacağını sandığım için, çok gülmekten kaçınırdım.
[Ayça Akkan]

Çatıya atılıp, biri tarafından alınmayan dişin yerine yeni dişin çıkmayacağını zannederdim.
[Kaan Çapkın]

Uçakları hiç düşmez zannederdim.
[Alperen Pürçek]

Kafamdaki Allah tanımında bir ağaç vardı.
[Alperen Pürçek]

Okul idaresini meydanda sanardım.
[Tuğba Çarkacı]

Kızların omzuna kolunu atan erkeklerin amacının onların kaçmasını engellemek olduğunu sanardım.
[Bahadır Sancak]

Ambulans hiç kaza yapmaz sanardım.
[Dinçer Uğurcan Atagün]

‘Okuma yazmayı yeni yeni söktüğüm sıralarda "Kalgon" diye okumam gereken yazıyı "Calgon" diye okumuştum haliyle. Annem de o "Kalgon" diye okunur ingilizcede demişti. Ben de o zaman altında yazan "Kirece Karşı"yı, "Kireke Karşı" diye okursam İngilizcesini mi söylemiş olurum diye sormuştum.’
[S.İrem Uçar]

Geceleri beni tuvalete, yatağımın altında yaşadığını düşündüğüm ayımın getirdiğini sanardım.
[Fatih Görmüş]

Geceleri yerde buruşmuş vaziyette duran kıyafetlerin canavar olduğunu düşündüğümden çok korkardım.
[Fatih Görmüş]

Gece rüyamda bir yere para koyup, sabah o parayı arardım.
[Fatih Görmüş]
-Arkadaş kafayı gece vakitleri bozuyordu anlaşılan-

Zeytin çekirdeğini yuttuğumda karnımda zeytin ağacı çıkacağını sanardım.
[Bahar Yıldırım]

TV’de görünenlerin de bizi gördüğünü sanardım.
[Helanur Sağlam]
-bkz: Zeki Müren de bizi görecek mi?-

2000’li yılların 2010’a kadar gidip tekrar 2000’e geri döneceğini sanardım.
[Sena İsmailoğlu]

TV’deki kişilerin küçük insanlar olduğunu, TV açıldığında evin içine kaçacaklarını sandığım için, TV’yi hiç açmazdım.
[Ezgi Günaydın]
-bkz: paranoya-

Akçaabat’ı Amerika sanardım.
[Şeymanur Serdar]
-arkadaşa nasıl anlatmışlarsa akçaabat’ı-

Banka hortumlamanın bankaya hortum sokularak yapıldığını sanardım.
[Şeyma Baytar]

Sınıfta kalmanın, bütün yaz boyunca sınıfta tek başına oturmak olduğunu sanardım.
[Nihan Zorlu]

Dünyanın içinde(merkezinde) yaşadığımızı sanardım.
[Sencer Sancak]

“Bizim zamanımızda bulaşık makineleri pek yaygın değildi, reklamlarda görürdük. İç kısımda bulaşık yerleştirilen kısım kapak kapatıldığında nasıl kırılmıyor diye sorardım kendi kendime.”
[Eyüp Köse]
-bkz: sürgü sistemi-

Tıp oynarken konuşanın ağzına gerçekten fare düşeceğini sanardım.
[Mete Kılıç]

Kliplerde farklı kıyafetlerle gözüken şarkıcıyı, aslında ikiziyle klip çektiğini sanardım.
[S. İrem Uçar]

İçimden küfür edince günah olmayacağını sanardım.
[Betül Özkan]

Dansöz oynarken, oyun havasını karnından çıkardığını sanardım.
[Betül Özkan]

Süt içtiğimde, boyumun hemen uzayacağını sanardım, oturur beklerdim.
[Betül Özkan]

TV’deki dizileri evlere yerleştirilen gizli kameralarla çektiklerini sanırdım, acaba bizim evi kimler seyrediyor diye düşünürdüm.
[Betül Özkan, Edanur Çelik]
-yaratıcı zeka-

Her mahallenin eski evinde, mutlaka bir cadı yaşıyordur diye düşünürdüm.
[Zeynep Kılıç]

Akşam ezanından önce eve gitmezsem, ‘karael’ diye bir varlığın beni kaçıracağını sanardım.
[Zeynep Kılıç]

Kek paketlerinin üstünde, içindekiler kısmının Arapça yazan bölümünü ayet sandığım için paketi hiç yere atmazdım.
[S.İrem Uçar]

Yılbaşından önce geri sayım yapmayanların, yeni yıla giremeyeceğini sanardım.
[Berk Lüleci’nin arkadaşı ]

Çocukken oyuncak bebeklerimin benden gizli işler çevirdiklerini sanırdım. Bu yüzden onlarla hep korkarak oynardım.
[Ceren Ekmekçioğlu]

Büyüyünce, abilerimden büyük olacağımı sanardım.
[Ögehan Saral]

Uyumadığımda, polis arıyacak seni diye kandırıldığımdan, polislerin uyumayan çocukları hapse attıklarını sanırdım.
[Pirali Çağrı Şensoy]

Baş dönmesinin, kafanın vantilatör gibi dönmesi olduğunu sanardım.
[S. İrem Uçar]

Aslında uçabileceğimi sanardım.
[Dinçer Sağır]

Havaalanlarındaki dış hatlar kısmını uçağın dışında uçmak sanardım.
[Zeynep Sayıl]

Kara kedi gördüğümde uğursuzluk getirmesin diye saçlarımı üç kez çekerdim.
[Büşra Kurnaz]

Bütün anneleri benim annem gibi sanırdım. (Tip ve ruhsal olarak)
[Sümeyye Berkalp]

Gece sakız çiğnemezdim, çünkü gece sakız çiğneyenin ölü eti çiğnediğini sanardım.
[Sümeyye Berkalp]

İpekyolu’nun, eskiden sahilde olan kırmızı topraklı koşu yolu olduğunu sanardım.
[Nihan Bektaş]

Sadece, yaşlandığımızda öleceğimizi sanardım.
[Dilara Abanoz]

Dünyadaki tüm insanların birbirini tanıdığını sanardım.
[Kübra Sancak]

Periler ülkesine gidebileceğimi sanırdım.
[İpek Özen]
Kıyamet koparacaklarını düşündüğüm için, hareket eden bulutlardan çok korkardım.
[Meryem Karaağaç]

İngilizlerin aslında Türkçe düşünüp kafalarında İngilizceye çevirip konuştuklarını sanardım.
[S.İrem Uçar]

TV’lerin içine TV camından geçiş yapılabileceğini sanırdım. Hep TV’de şarkı söylemeyi hayal ederdim; fakat annem kızar diye geçiş yapmayı denemezdim.
[Edanur Çelik]

Ezanı Allah’ın okuduğunu sanardım.
[İzel Topal]

Aşka inanırdım.
[M. Sait Temelli]
-çok havalı-

Kesinlikle süper :D Eğer sizin de böyle saçma sanmacalarınız varsa altta yorum yaparak bizimle paylaşabilirsiniz ! Sevgileer :))

2 yorum:

  1. Türkçe dublaj yapılan filmlerdeki oyuncuların Türkçe öğrendiğini sanırdım.

    YanıtlaSil
  2. **sanardım. :D

    YanıtlaSil

Bu aralar bunu dinliyorum

Bu aralar bunu dinliyorum
hurtsün solisti "dünya mirasları" listesine alınmalı