Ağaca tırmananlar

10 Haziran 2011 Cuma

şişkosunuz hepiniz trabzonlu gacılar

   Okula, eve, meydana her yere dolmuşla giden bi insanım. Bizim bu dolmuşlar da bilirsiniz en arkası dört kişilik, onun bi önü üç kişilik olmak üzere 2 koltuktan oluşur. Ben genelde hem cam kenarı olduğu için hem de yol boyunca para uzatma derdi olmadığı için en arkaya geçiyorum.
  
   Bendeki de şans, hep şişko şişko teyzeler rast geliyo. Allaaahım bu trabzondaki teyzeler bi şiişko bi şişko görseniz götlerini kaldırıp yürüyemiyolar afedersiniz :D Günde 5 öğün lahana yemeği yersen öyle olur :V

   Neyse işte geçenlerde bi gün oturdum yine en arkaya, dolmuşta sadece ben varım , teyzenin biri geldi o kadar yer var oturdu yanıma. Oturmadı…yapıştı bana resmen. Sonra ben “teyzecim az kaykıl öhöhö hihih” diyemeden o teyzenin yanına iki teyze daha geldi ben allaaaaah bildiğiniz pekmez oldum üstüme tahin dök ye.

   Bi de hava bir sıcak bir sıcak, güneş camdan vuruyor, o güneşe zaten hiç katlanamıyorum suratım yanıyor, camı açmaya çalışıyorum olmuyor, teyze yandan ittiriyor mal kadın ya utanmasa “az gay bagayım yana?” diyecek, terliyorum ezilmiş elimi kaldırıp yüzümü silemiyorum, dolmuşun kenarına yapışan sol ayağım ağrımaya başlıyor derken teyze; elini aldı ikimizin arasına yani benim sağ bacağımın altına doğru koydu.
  
   Biraz bekledim elini çeksin diye, kadının suratına bakıyorum beni izliyo, elini bacağımın iyice altına doğru koyuyo, haah bi şişko yaşlı teyze tarafından taciz edilmediğin kalmıştı yıldız aferim. İyice yapıştım cama. Ama o kadar berbat ki her yerim ağrımaya başladı öldüm öldüm bildiğin. Öyle bi ana geldik ki artık gerçekten dayanamıyorum patlayacam böyle terör planları kuruyorum kadını nası öldürsem diye düşünüyorum derken eeeen sonundaaaa “ooy yeteer bee” deyip kadının elinin üstüne oturdum.
   Dolmuştakiler bana döndü, kadın sertçe elini çekti, bana cıklayan kötü bi bakış attı sonra da kaydı yana. Sonra dolmuştakiler de önüne döndü. Rahat etmek için illa gıcıklık yapman gerekiyor vallahi :D
   Ardından ben dolmuştan inerken arkamdan bi kaç cıklama daha duydum, bi de suçlu oldum mallar ya.
  
   Ulan teyzeler, şişkosunuz lan dombalakların tekisiniz. Ben 90 yaşında benden zayıf yabancı kadın gördüm utanın daha 50 sini devirmemiş dombalak karılar! Ya siz zayıflayacaksınız, ya da bu dolmuş koltukları genişletilecek, o kadar. :D

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bu aralar bunu dinliyorum

Bu aralar bunu dinliyorum
hurtsün solisti "dünya mirasları" listesine alınmalı