Ağaca tırmananlar

2 Haziran 2011 Perşembe

Sınav haftasının dırşk içindeyiz.

    Yıldız’s To Do:

   
Okuldan gel. yapıldı
   
Üstünü değiş yapıldı
  
Yemek ye. yapıldı
  
Az bilgisayar gir (az dediğim 3 saat 4 saat) yapıldı
  
Keman çalış yapıldı
  
Ama bilgisayarda şuna şuna bakcaktım ki ben yapıldı
  
Bilgisayarı kapa. yapıldı
  
Laaan şuna da bakcam kiiii aç tekrar yapıldı
  
Anne dardarı dinle bu sefer bilgisayarı gerçekten kapat yapıldı.
  
Ders çalışmaya otur yapıldı
  
Ay dur bi tuvalete gidiyim kalk masadan yapıldı
  
Televizyonda da x dizi varmış bi bak yapıldı
  
Uu saat ne ara 11 oldu? yapıldı
  
Azcık çalışayım…
   yapıl…
  
Ya da sabah çalışırım yea…yapıldı
  
Az bilgisayar çaktırmadan huhuhu.. yapıldı
  
Sabah 4-5 e alarm kur çalışacan yapıldı
  
Uyu. yapıldı

   *
Ders çalış zaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaart
   
Sınava çalış zaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaart
   
Ödev yap zaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaart

  
Sonuç:
    
Laaaaan okula geç kaldım saat 8 buçuk oof ya bu alarm niye çalmadı?

   YAPILDI..

   E-okul:
    
“Otuuuur 50!”

   Hay ben…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bu aralar bunu dinliyorum

Bu aralar bunu dinliyorum
hurtsün solisti "dünya mirasları" listesine alınmalı