Ağaca tırmananlar

21 Temmuz 2011 Perşembe

EYOF 2011 gönüllüsüyüm yihuto

  Tam şu an voleybol branşının masasına oturmuş blogspot, facebook, twitter, formspring aynı anda kopuyorum. Önümde tutku bisküvi, cep telefonum ve yaklaşık 51456452435 saat önce soğumuş ama hala bitmemiş bir kahve var. Sonra ne olduğunu bilmediğim bir yığın broşür,harita,kağıt,daha fazla kağıt ahhh.... aslında ben voleybol masasında çalışmıyorum.
  
   Her şey benim bu naled organizasyon için başvurduğum gün başladı fakat biraz daha ileriye sararsak her şey bu sabah başladı. Bugün ilk iş günümüzdü ve ilk vardiya 8:00 da başlıyordu. Tabi ben 8:30 da uyanarak ve boztepeden ktü ye gitmesi en az 1 saat giyinmesiyle 2 saat alacak bir insan olarak güne 0-1 başladım.
   Hemen yüzümü bile yıkamadan bilgisayara koşup maillerimi açtım bakayım koordinatör atmış mı vardiya saatlerini diye. Mail açıldı gelmiş "İşte sıcak sıcak vardiyalaaaaaaae" yazıyor ben böyle mutlu oldum bi yandan da daha birinci günden geç kaldım diye korkuyorum, excel belgesi AÇILMADI. Tıklıyorum açılmıyo, tıklıyorum açılmıyo, laptopa geçtim öyle bir mail gözükmüyo, öteki laptopa geçtim ordan da olmuyo ben hemen ağlamaklı gözlerle Irmak (koordinatör) aradım.
   Dedim böyle böyle açamıyorum, o da dedi ki bende de liste yok şu an yıldızcım bekle ben seni 20 dakka sonra ararım. 20 dakka geçti, 30 dakka geçti, saat oldu 9:15 telefon yok. Yıldız kalk giyin kızım dedim, babamla birlikte gittik vardığımda saat 10 du.
   İşte ben önce girdim bi köye, kartımı gösterdim dıırrrkş diye, önümde eğildiler girebilirsiniz yıldız hanımcım dediler, afarın akıllı olun böyle diyerek girdim içeri. Kapıdan birrrr girdiiiim hep YABANCILARRR her yerde YABANCILAAAR. Bildiğin buğday tarlasına düşmüşüm aradaki tek esmer buğday benim diğer herkes SARIŞIN ve MAVİ GÖZLÜ  ;? ;? ;? ;?

  Sonra bi çalışanların yanına gideyim dedim ben nerde çalışıyorum beni bi işe soksunlar bakalım dedim, NOC servise gittim; bilmiyoruz. Oraya gittim bilmiyoruz, buraya gittim bilmiyoruz deli oldum Azizi aradım. Ne olsa başım nası bi çıkmaza girse direkt azizi ararım ben zaten :D
  Telefonu açtım, azize alo dedim o direkt "Mal, senin vardiyan akşam 4 te başlıyor!!!!!!" dedi. "Facebook duvarına bakmıyor musun yazdım ben orayaa!!!!!" dedi. Sabah sabah ne feysbuku yiğen.
  "Sen nerdesin peki?"
  "Ya bana akreditasyon kartımı verdiler şimdi foruma doğru geliyorum benim vardiyam sabahtı ama kart işiylen uğraşıyorum sattlerdir."
  "Tamam ben de şimdi foruma ineyim, köye gelme köyde bişey yok boş boş dolanıyoruz benim işim nerde diyorum bilmiyoz diyolar."
  "Tamam şimdi gel sen aşağı"

  Öyle sinir olmuş bi halde köyden aşağı olimpiyat köyünden aşağı yürümeye başladım. Güneş bir yandan DIRRRKŞŞŞŞ PUUUURUUFFKFKFK PAAAAATB ÇAAAAAAAT diye vuruyor, bir yandan terliyorum, bi de yol ıssız adamlar yanımdan geçiyor benim aklımda 5465456465465 tane senaryo var "Bacaklarınızı kesip bi torbaya kafanızı kesip bi bavula ellerinizi de çöp kutusuna bakın ben Müge Anlı, oluyor böyle şeyler arkadaşlar" sonra peşime köpek takıldı, sonra hastayım 1 haftadır bana bir eklem ağrıları girmiş, girmiş yani bildiğiniz, öyle ayıla bayıla yürüyordum.
  Sonra uzaklardan gözüme bir ışık parladı, baktım bir EYOF arabası yukarı doğru geliyor önüne atlayıp dünyanın en kibar otostopunu çekerek "Bakaaarrr mısınıııııııııııııız ?" dedim. "Benim aşşağı inmem lazım hava çok sıcak bayıldım nolur beni indiremez misiniz lütfen çok ihtiyacım var" dedim ama ben öyle bi dolmuşum gibi resmen ağlıyorum adama, (ki çok şeker bi amcaydı anladım yüzünden)
  "Kızım biz yukarı çıkıyoruz ama gel bakalım seni ordan bindirelim bi arabaya.."
  "Sağoluuun çok sağoluuun!"
  Öyle ben o arabaya bindim sonra bi 30 metre gittik karşımıza bi belediye otobüsü çıktı. Adam bütün farlarını açıp kapadı, "haşu kızı at da aşşağaa" dedi, o arabadan diğer arabaya atladım aksiyon filmlerindeki gibi ^^ :D Sonra o beni forumun orda bıraktı hemen
  neyse sanıyorum ki gitmem lazım...devamını yazıcam.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bu aralar bunu dinliyorum

Bu aralar bunu dinliyorum
hurtsün solisti "dünya mirasları" listesine alınmalı