Ağaca tırmananlar

23 Ağustos 2011 Salı

ELIJAAAH ELIJAAAAH ELIJAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH


    BANA CEVAP YAZDI
    SONUNDA YAZDI
    DOĞUMGÜNÜMÜÜÜ KUTLADIIIIIIIII
    AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAYYYYYHHHHHH

  Tamam sakinim. Her şey secret öğrencilerimden (:D) biri olan Esra ile konuşurken başladı. O daha yeni başlamıştı uygulamaya, bir de benim elijahı sevdiğim gibi o da James Phelps adlı birini seviyordu (harry potterdaki weasley ikizlerinden Fred) Ve esra çooookçok şanslı çünkü Fred ona 6 kere cevap yazmış twitterdan. Ayrıca Fred'in kardeşi ve annesi de bi yazısını RT yapmış.
  "Ohaa ne güzel kızıııım" dedim "Keşke bu elijah da bana yazsa. Napsak milleti örgütlesek mi "elijah daldakikemancı ya tweet at" diye ahahah"...öyle güldüm epey ama esra "Harbiden...yapalım lan!" dedi. Ben şaka manalı demiştim ama birden fikir çok güzel gözüktü. Haydi deneyelim bir dedim.
   Ama ben #tweettoddaldakikemancielijah yazıp desteklerinizi bekliyorum yazdığımda, hiç bu kadar destek olacağını tahmin etmemiştim. Birden destekler yağmaya başladı.
   "O bunu hakediyorrrrrr"
   "Seviyorsaan yaz elijaaaah"
   "Desteek desteeeek"
   



   Böyle işte tweetler yağıyo ben gülüyorum ağlıyorum kime nasıl teşekkür etsem bilemiyorum beni görmeliydiniz. Daha ortada elijahtan bi mesaj yok ama ben nasıl mutluyum, diyorum yalnız değilmişim ne kadar seviliyormuşum falan derken gelen kutumu bir açtım....ağzım açık kaldı.




   Bir dakika boyunca elim ağzımda monitöre baktım. Sonra facebooku açıp Esra'ya YAZZZDIII YAZDIIIIII yazdım duruma YAZDIII YAZDII BANA YAZDIIIIIIIII yazdım kimi görse YAZDIIIIIIIIIIIIIIII AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA YAZDIIIIII yazdım ve birden tebrik mesajları yağmaya başladı. Hala bile geliyor. :D Telefondan mesaj atan mı dersiniz, facebooktan kutlayan mı dersiniz, twitterdan yazan mı dersiniz yani sanki evlendik :D Çok çok mutlu oldum.

  
 

 
 bunlar sadece twitterdan gelenler düşünün. Sonra ben o heyecanla annemin yatağına koşup "ANNEEE SAHURA KAAALKK ELİJAH BANA CVAP YAZDI ANNNNNNNNNNNNNNNNE" diye cırladım. "Salak mısın yaa bi git" dedi uyku sersemi :D Sonra kalktı işte gerçekten mi falan dedi güldük epey :D Ben oturdum acaba başka bişey yazacak mı diye bekledim içerden annem "Kıııız hobbitin nişanlısı gel sahura" dedi teyzemle :D sbgcdghas :D


 Annem: Şimdi yıldız düşünsene ilerde sen çok ünlü oluyomuşsun Elijah da sana yazmak için uğraşıp duruyomuş sen de yüz vermiyomuşun..
Teyzem: Te allahım anası kızından hayalperest kızı anasından hayalperest
Annem: Eskiden ben sana yazayım diye kampanyalar başlatıyodun ne çabuk unttun heey gidii diyomuş sana ahahah
Ben: Ahaha dur ben bunu yazayım
Teyzem: Anam bu da otu boku yazıyo

"Kız yazdın mı yazma sakın deli"
"Yok yeaaa ne yazcam yaaa allah allah yaaa"
"He tamam yazma sakın bak"

 
 Öyle işte ondan sonra nasıl yattım nasıl kalktım hiç bilmiyorum. Size doğumgünüme 21 gün kala hala hayatımda bir şeylerin değişmesini yeni yaşım gelmeden bir şeylerin daha yiye gitmesini umduğumu söylemiştim. İşte doğumgünüme 1 gün kala ihtiyacım olan o şey gerçekleşti. Artık yalnız hissetmiyorum, yanımda sizlerin olduğunu biliyorum. Beni o kadar ama o kadar mutlu ettiniz ki nasıl teşekkür etsem bilemiyorum. Dün akşam en az 100 kere teşekkür ederim demişimdir. Elijah doğumgünümü kutlayan ilk kişi oldu. Artık varlığımdan haberdar, ben daha ne isterim. En büyük dileğim de aşağı yukarı gerçekleşmiş kadar oldu. Artık sıra onunla tanışmakta..
  "Anaaam sen bu gidişle alacan bu hobbiti. Bu kadar ısrara dayanamayacak evlenecek sonunda senle"
  ihihihihi :D
  Seni seviyorum elijah. Yazdığın iki kelimeyle hayatımı değiştirdin. Ne garip değil mi...
  Bütün bunlar sadece 2 saat içerisinde oldu ama ben bunu bir ömürdür bekliyorum.


 

  

4 yorum:

  1. süper ya sana cevap yazması için ne kadar süre tweet attınız ona :)) gerçi ben tweet olayına çok yabancıyım hiç bilmiyorum orayı. ama senin adına çok sevindimm

    YanıtlaSil
  2. ya başladığımızda 1 e geliyordu saat, elijah tweet attığında 2 buçuktu sanırım. Tesadüfen online mış. Çok mutlu oldum ben dee :))

    YanıtlaSil
  3. şansa bak ne güzell sevdiğin sanatçılar üzerinde denemek lazım bunu :))

    YanıtlaSil
  4. elijah sadece sevdiğim sanatçı değil...sevdiğim adam! :D <3

    YanıtlaSil

Bu aralar bunu dinliyorum

Bu aralar bunu dinliyorum
hurtsün solisti "dünya mirasları" listesine alınmalı