Ağaca tırmananlar

7 Ağustos 2011 Pazar

pembe blog

   Girişteki ilk iki paragrafı sildim. Bu blogun konusundan o kadar utanıyorum ki girmece geyiklerime bile tahammül edemedim yani. Utanılacak bir sürü şeyimi anlattım burda bilirsiniz zaten, mesela sügerbobu kaçırmamak için hala erkenden kalkarım, bütün çizgifilm kuşaklarını kanallarını takip ederim, olric kim bilmem... Ama bu daha farklı ya. Bu kötü. Neyse canım burası benim mekan burda utanmak olmaz, anlatayım gitsin gari!
    Bu sabah annem beni yine "kak kız odanı topla" diyerekten odama yolladıktan sonra, yatağımı toplarken farkettim ki...hala Barbie li bir yatak örtüm var. Oyuncak arabalarla yarış yapmış, mahallenin tüm oğlanlarıyla sürekli maçlara çıkmış bir kız olarak yatak örtümün hala barbieli olması rezil bi şey lan. :D (Tamaaam küçükken maç yaptım ama barbielerle de oynadım. Hatta annem bana barbieli bornoz almamıştı o yüreğimin derinliklerinde hala yaradır, durur orda. Üstünde barbie yazan bornozdu tek dileğim. Iy allahtan almamış annem ha..)
   O değil de bu seneye kadar benim perdelerim de barbieliydi. Sonunda annem değiştirmeye karar verdi. Allaaah nasıl bir ortamda büyüdüm ben. Sonra da neden bu kız böyle oldu diye sorarlar bizimkiler. Deli yaptılar beni deli :D Hatta babam bana geçen kış barbieli battaniye aldı. Al da kendine ört bunu diye geri verdim öyle bi sinirlendim yani.
   "Anne ya al ha şunu at çöpe, ver bana ordan düzgün bi yatak örtüsü nolur yaa"
   "Niye atacaakmışız yesyeni örtü heey yarabbim. Bak, senin perdelerden ütü masasına örtü yaptım ben!"
   "İyimiş bunu da öyle bişey yaparsın o zaman, versene bana düzgün bi tane.."
   "Amaan al. Düzgün örtü de nasıl oluyomuşsa artık... Daha dün harry potter bilmemnesinin oyununa kabul edildim diye zıplıyodun barbie mi şey oldu?"
   "Ne alakası var onlaa yaaaa pottermore o hem. Harry Potter da bikerem neredeyse 10-15 kuşağa hitap eden bir şey. Barbie bebek şeysi."
   "Oy yıldız sus he tamam."

   Sonra barbi gitti yerine beyaz, üstünde 4 tane kareli değişik bi desenli güzel örtü geldi. Sonra ben kafamı kaldırıp bi baktım....Odamın rengi lila. Kanepem pembe. Halım pembe. Yastığım pembe. Çarşafım Pembe. Plaj havlum pembe. Diğer plaj havlum da pembe ve barbili. Yanaklarım da pembe. Oha ben bile pembeyim. ?!
    Pembeyi sevmiyorum. Berbat ya. İlerde bi kızım olursa asla pembe giydirmiycem. Yeşil giydiricem, sarı giydiricem ne bileyim morcivert giydiricem ama pembe giydirmiycem.
 
   "Odada Lila zeka açıyomuş okula yardımcı derslere faydalı oluyomuş."
   "İyi da üniversiteye de %100 yerleştirme başarısı vardır bunun..."
   "Suss dalga geçme. O televizyondaki adam dedi öyleymiş nolur odan lilaysa nesi var?"
   "Ya allahım anne sen Müge Anlı izleyip beni bakkala yolllamayı bırakan insansın ki bu çok işime geliyo ama bi saçmalama ya."
   "Çok konuşma al eline bezi, toz al."
   "Açım ben aç. aç ayı oynamaz."
   "Ha onu bileydin."

   Ben de düzenin kurbanı, kız olduğu için sürekli pembeli şeylere boğulan masum bir kızım. Benim eski telefonlarım da pembeydi biliyo musunuz? Babam pembe fotoğraf makinası alacaktı hatta son anda siyah almıştı. Tüm hayatım pembe bir yalandan ibaretmiş meğer.... Lanet pembe :D
 
  Evet farkındayım bok gibi bir blog oldu ama aklıma bişey gelmedi ya. Bekliyim biraz ilham gelsin o zaman neyse hadi bay. Buralar hep isyan cümlesi falan işte kısa olsun bu blog.

2 yorum:

  1. kız...kemanın akordu tamammı ? .. :))
    ---selamlar.. bloğunu arada ziyaret edeceğim.. not:pembe kızlara yakışır yaw.. :))
    ..sevgiler..

    YanıtlaSil
  2. buraya daha önce yorum yapmıştım ama gelmemiş!
    kemanım gibi blogum da beni hiç takmıyor onlar kendi kafalarına göre takılıyorlar :D
    teşekkür ederim tabi her zaman gelin!
    kucak dolusu pembiş sevgiler,

    YanıtlaSil

Bu aralar bunu dinliyorum

Bu aralar bunu dinliyorum
hurtsün solisti "dünya mirasları" listesine alınmalı