Ağaca tırmananlar

16 Ekim 2011 Pazar

Azizz

  En rahat kıyafetlerimi giydim, saçlarımı en tepeden topuz yaptım, yüzümü iyice yıkadım, yemek yedim, sandalyeme oturdum,merlin izledim, arthur'un umutla geçen 4 sezonun ardından sonunda kral olduğunu gördüm veeeeeee yazmaya hazırım!

  Bu hafta ya da bu ay, başlıklarda, sevdiğim arkadaşlarıma, ya da herhangi birine ait isimleri bolca göreceksiniz. Tabii buna Aziz'le başlamazsak büyük bir terbiyesizlik olur diye düşünüyorum. Ki bugün yaşadığımız malca şeylerden sonra aldım bu fikri.
 
 Sanırım her şey dün dershanede başladı. Ben dershaneye en son kayıt olduğum için, şüphesiz en dandirik yer de bana ait. -Bu hep böyle olur zaten. Siz siz olun SAKIN DERSHANEYE GEÇ BAŞLAMAYIN-
İlk hafta sıram o kadar öndeydi ki, hocaya hocadan daha yakındım YEMİN EDİYORUM ÖYLEYDİM  Bakın buraya temsili bir resim koyuyorum;
 
   Bakın gördüğünüz üzre, sınıf zaten dershanenin en KÜÇÜK sınıfı. Normalde 8 kişilik ama beni sınıf arkadaşlarımdan ve seviyemdeki dilcilerden ayırmak istemedikleri için, ortaya böyle bir saçmalık doğmuş oldu. Ama sonra, zamanla en öndeki yerimde çoğu şeyi engellemeye başladığımdan -hocanın hareket kaabiliyetini ve tahtayı kullanmasını gibi, sıramla tahta arasında sıkışıp çıkamıyordu, - benim yerimi değiştirdiler.;
 

  Yani....
  Her koşulda çok berbat bir yerde oturuyorum ben. :D
  Sınıftaki her sıra her açıdan mükemmel...Sanarsınız çeşitli hesaplamalar sonucunda kusursuz bir simetriyle oralara konuşlmuşlar. AMA BENİMKİ?!  Ne girebiliyorum ne çıkabiliyorum ve...VEEE... Allahım bu en kötüsü. Mor kutucuklu yerde bir apaçi oturuyor. :D

  Ya şimdi apaçi de değil ama...nedir ki o? Apaçi ya. Apaçi işte :D
  Ve bu çocuk bir gün testlerini getirmemiş, bana "Getirmedim ben o testleri yhhhha." dedi. Ben de "hımm..öyle mi...hıım..." deyip önüme döndüm, sonra birden paat diye bi ses, bi baktım sırasını benimkine dayamış. Sonra da testleri elimden kapıp ortamıza koydu.
  Bir şey diyemeden mal gibi kaldım öyle. O ders nasıl geçti inanın bilmiyorum. Ama hiç zilin çalmasına bu denli sevinmemiştim. Ondan sonra bu çocuk her hafta bunu yapmaya başladı. İşte dün de böyle oldu, gene test getirmemiş, dayadı sırasını benimkine, kafamı bi çevirdim, aziz gülmekten mosmor olmuş artık. Daha doğrusu gülememekten.
  "Ulan aziz..." deyip gözlerimi kısarak baktım ama gerçekten o kadar komik, acınası bir durumdaydım ki ben de gülmeye başladım.

  Bugün o çocuk gelmeyince, derin bir oh çektim. Aziz'le çıktık öğle arasına, ne yapsak ne yapsak, hep birlikte RA'ya gidelim dedik. Bir gittik, tüm trabzon orda. İlkokul arkadaşlarım, yaz kampından arkadaşlarım, ELİF NAZ <3, normal okuldan arkadaşlarım...böyle birini öpüyorum, öteki geliyo. Ötekini öpüyorum, içeri yeni biri geliyo derken kendimi bayramlaşma merasimlerinden birindeymiş gibi hissettim. Aziz durup "Aha şimdi şu kapıdan yıllardır kayıp ikizim de çıkıp gelecek tam olcaz" dedi. :D Sonunda herkes gidince ben de kitaplarla baş başa kalabildim ve gördüğüm ilk şey....SECRET'IN İKİNCİSİ oldu.

  SECRET'IN İKİNCİSİ ÇIKMIŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞ.
  Bunun adı da POWER. Arttık POWER cıyım. Kısmet&Nasip ikilisi artık benim için SECRET&POWER. Hemmeeen bir dakika bile düşünmeden aldım ve çıktık.
  Derse 10 dakika vardı ama biz hala bir şey yememiştik. Kiler'e gidip abur cubur alalım, dedim böylece marketin önüne geldik.
  İçeri giricez, kapının önünde duruyorum, kapı açılmıyo. Sonra nolduğunu anlayınca başımı öne eğip çaktırmadan diğer kapıya yürümeye başladım ama tabi aziz arkamdan "Koskoca çıkış yazıyo orda asdhdghasdgas" şeklinde gülmeye devam ediyodu pislik :D "Bir şey mi oldu Aziz?! Neden gülüyosun?! Noldu?!" :D
   2 tane çilekli gazoz ve 1 poşet bisküvi ile döndük.

  Azizle dersteki bakışmalarımız çok komik. Bazen öyle bi oluyo ki, biri çok saçma bir şey diyo, azizle göz göze gelip kafalarımızı sallıyoruz "hıhığm evet hıhığğm..." deyip ellerimizi birleştiriyoruz ve birden gülmeye başlıyoruz. Bugün hoca Shall/Shan't anlatırken, Aziz'in sorduğu bir soruya cevaben "You shall diye bir şey bilmiyorum ben" dedi. Ben de "Hocam Gandalf ne derse o 'you shall not pass'." dedim sonra cevap yanlış çıkınca Aziz'e dönüp "Valla ben Gandalf'ın hatrına böyle yaptım" dedim yarıldık :D
 
  Tenefüs oldu, girdik benim twitter adresime, twit atıyorum, bu mal yarısında çat diye fareye basıp kesiyo twiti. "Aziz bi du.." yazmaya başladım onu da kesti, sonra birden twit gitmedi. Ben de "aha böyle kalırsın işte" yazdım, bastım, yine gitmedi. O da onun yanına, "ahaha asıl sen böyle kalırsın yazdı", bastı, internet kapandı, "Aha da kaldık" dedi yine güldük :D
 
  Çıkışta da durağa giderken, konusu nerden açıldı bilmiyorum ama "Biz en son 8. sınıfta fotoğraf çekildik haa.." dedim.
  "Ahgashdsag o fotoğrafı da çekildikten yıllar sonra arşivlerin içinde bulduk"
  "AAAAAAAAAAAAAAA yanımda fotoğraf makinasıı vaaar ki beniiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiim"
  "Yaa hayır çekmeee. Çok tipsizim bugün. Bi yağmur yağsın ben bi SeQSY olayım, öyle çek"
  "DHFKFSSD Ya bi git :D Secret kitabımı tut, ben de bulayım makinayı.."
  "Secret yapayım o zaman ben de -aziz secreta inanmaz-. Ey secreeeeeet, foroğraf makinası düşsün kırılsın bişey olsun çekemesin beni secret secret secret."
  "Yeeek yeeea aha da çekiyorum..çektiim"
  Sonra fotoğraf makinasının kabı yere düştü. "AZİZ?!"
  "AHAAAAAA ?!"
  "Makina onun içinde olsaydı bitirirdim seni, ya bu resim olmamış, hadi bidaha çekiyorum."
  "Tımam.."
  "..."
  "..."
  "Hİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİ"
  "Noldu?"
  "Çekmemiş, çünkü şarjı bitmiş!"
  "Ahaa...SECRET! İNANMIYORUM"

  O anda azize bir ışık indi ve secretı okuma kararı aldı. Bana bak aziz bu secretı bana karşı kullanırsan böyle, engin bilgilerimi sana karşı kullanmaktan çekinmem. Sonuçta ben mastır digriiiiimi yapmış bir sikrıtçı olaraktan......... adfghjkl :D
 
  

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bu aralar bunu dinliyorum

Bu aralar bunu dinliyorum
hurtsün solisti "dünya mirasları" listesine alınmalı