Ağaca tırmananlar

16 Ekim 2011 Pazar

Elif Naz

  Elif Naz benim bu dünyada tanıyıp sevdiğim, sevip tanıdığım, aşşırı sevdiğim, sevdiğim aşşırı insanlardan biridir. Okullarımızın farklı olması nedeniyle -ki annem ben bu konuda ne zaman bir oof oof desem hemen 'azcuk daha çalışaydın da gireydin fen lisesineeeee mal' demeye başlıyor- uzun süredir görüşemiyorduk. Taaaa kiiiiii geçen Cuma'ya kadar.

  1 hafta öncesinden buluşma kararı aldık. O saati ve günü belirledi -Cuma, 4:30 Meydan- banaysa yemek yerini belirlemek kalmıştı. Ki bu... çok stresli bir iş!
  Her şeyin güzel gitmesini istediğimden 3 günüm yemek yeri düşünmekle geçti. Bu esnada okulda her güün bisürü kişi gelip "Ay Yıldıızzz, Elif Naz'la buluşacakmışsınııız diye duydummm, öyle mii, ne zaman, nerde " şeklinde sorular soruyordu. Bense bu sorular gelirken "Nan...acaba şöyle güzel bi porsiyon iskender yeyip üstüne künefe mi yesek..." diye düşünmeye başladım. "Allaaah süper olur gidelim iskender yiyelim ooh canım da çekti" dedim ve yemek olayını tamamlamış oldum.
  Günler geçmeye devam ederken; 10 kişi selam iletmemi söyledi, 5 kişi elif nazla ilgili birkaç anısını anlattı, 2 kişi 'biz önceki gün buluştuk çatlaaa' şeklinde trip attı, 3 kişi elif nazın kim olduğunu sordu, 8 kişi onun ne kadar harika bir insan olduğu konusunda bana katıldı veeee 1 kişi gelip "Ay inanmıyorum yıldız." dedi.
  "Noldu?"
  "Elif Naz'la iskender&künefe yiyecekmişsiniz diye duydum..ciddi misin?"
  "Ned..."
  "Şaka yaptın di mi, o yenir mi be öyle öğ."
  "..."        Valla benim canım şu an bile çok çekiyo ne deseydim ki...
  "Yıldız?"
  "AHAHAHAHAHAHAHAHA Ayyooool (ayol ?!) Elif Naz anlamamış mı ki onu ben şaka yaptım hahahahaha. Ay ilaaahiiii elif naaz.."
  "Yooo o gayet ciddi ciddi iskender yicez dedi."
  "Yok kız şakaydı o."
  "Çünkü Elif Naz bu yani beğenmez öyle her yeri de."
  "Nasıl yerleri sever ki?"
  "Bilmiyorum o zaten pek evden çıkmıyo :D Ama geçen hafta bizimle Edward's a geldi seviyo orayı galiba."
  "Hıımm."        Zaten ben de edwardsı çok severim, burası neden daha önce aklıma gelmedi ki? Ama iskender kraldır.
  "Görüşürüüüüüüz"

  İçimden bu ne ya başbakanla mı buluşuyorum ben allah allah, diye düşünmeye başladım. Hayır yani bizim Elif Naz, benim canım ciğerim en sevdiğim Elif Naz, ama dediğim gibi pek vakit geçiremiyoruz -KAZANAYDIN FEN LİSESİİNİİİ- Sanki Ben Rusya Başbakanı, o da Fransız Başbakanı, buluşuyoruz, tüm Trabzon'un dilinde buluşmamız. :D

  Ama gerçekten de öyleydi sanki .Ben o kadar heyecanlıydım ki, bütün hafta evde "ANNE BEN ELİF NAZLA BULUŞUCAM."
  "ELİF NAZLA BULUŞUYORUZ İŞTE 2 GÜN SONRA."
  "YA ELİF NAZI TANISAN ÇOK SEVERSİN CANIM YA"
  "ODASINI DA HEP TOPLAR...BEBEK PUDRASI KOKUYO ONUN ODASI YAAA ÇOK SEVERSİN TANISAN."
  "Odasını mı toplar? Ha senin gibi değil yani...hıığğğğğğm.."
  "SUS KIZ."
  "ANNE İŞTE ELİF NAZLA BULUŞUCAZ YARIN. BEKLEME BENİ GEÇ GELİRİM BEN"
  "AY ÇOK HEYECANLIYIM SONUNDA ELİF NALA BULUŞUCAZ YAA"
 
  Elif Naz'a da seni edward's'a götürcem dedim, iskenderi maziye gömdüm dıdıdıdım...ve sonunda o gün gelip çattı. "Anne ben bugün elif nazla buluşuyorum, OK?!"
  "Hımm...ay ben yemiycem öğle arasında, elif nazla buluşucaz, OK?!"
  "Yok çıkışta yürümeyeyim ben meydana, elif nazla buluşuyoruz, OK?"
  "Ya ben bugün gelemem kursa...elif nazla buluşucam OK?!"
  Öyle öyle diye diye Edward's a gelmem gerekenden 20 dakika erken gelip, oturdum. Oturdum, menü geldi, "Ay ben arkadaşımla buluşucam, o gelince söylerim, OK?!" deyip gönderdim garsonu. 20 dakika geçti, buçuğu 10 dakika daha geçti, menü tekrar gelince bir kahve söyledim. 10 dakika daha geçti, acaba beni meydanda mı bekliyodu? Oturup beyin gücümle "elif naz...edward's a gel..secret yapıyorum..duyuyo musun beni? elif naz...geeeeel...geeeeeeeel" diye çağırmaya başladım. Bir 5 dakika daha geçti ama gelen giden yoktu.  Yoksa...yoksaaa....
  "Ya siz kahveyi biraz bekletin, arkadaşım daha gelmedi, ben onu bulayım, geliyorum" deyip çıktım.
  Tüm meydanı dolandım, uzunsokağı turladım, herkesin suratına baktım, yok yok yok. İşte bu gibi durumlar için insanlar telefon kullanırlar. Ben okula telefon getirmem normalde. Ama o gün elif naz için getirecektim, bizimkilerden biri "müdür arama yapacakmış diye duydum" deyince getirmedim. Sonra bi yerden telefon bulsam diye düşünürken, tesadüf bu ya, karşıma en yakın arkadaşlarımdan bir başkası Hilal KOO çıktı. -onu da epey duymuşsunuzdur :D- Hilalin suratına bile bakmadan, elindeki telefonu kaptım. "Noluyo ya..."
  "HİLAL BENİMLE EDWARD'S A GEL BİRAZ ELİF NAZI BULAMADIM"
  "Eneee siz hala buluşmadınız mı?"
  Gidip tekrar kafeye oturduk. Facebook'tan elif naz bir sürü mesaj atmıştı.
  "OHA BEKLEMEKTEN AĞAÇ OLDUM YAZMIŞ O DAAA."
  "EVET YILDIZ" 
  Bu ses....
  ELİF NAZ!
  "ELİF NAZ!"
  "YILDIZ!"
  "Yıldız telefonumu ver anam bekliyi.."
  "HİLAL!"
  "Sonunda birbrinizi bulduğunuza göre, ben artık kalkayım canlar.. :D"
  Böylece elif nazla oturduk.
  "Kızım nerdesin..dedim bu yıldız beni ekti heralde gelmiyo :D"
  "Ya ben seni burda bekliyoduum, sen nerde bekliyodun?"
  "Ben tüm meydanı dolandım, sizin okuldan bir yığın insan gördüm, hepsini durdurup soracaktım yıldızı gördünüz mü? diye ama bunlar nerden bilecek ki buluşcağımızı dedim, sormadım."   Ahaha ohoo elif naz :D
  O sırada telefonu çaldı.
  "Alo, anne tamam buluştum, yıldızla."
  "Buluştunuz mu? Tamam sonunda." 
  "ElifNaz ya ben seni burda bekledim, sonra kalktım meydana baktım, sonra tekrar geldim."
  "10 dakika önce ben burdaydım, bu beni kesin edward's da bekliyodur deyip geldim birden, ama yoktun."
  "Enee ben de bu heralde dışarda bekliyo deyip çıktımmmm."
  "Epey aradım senii. Bi ara meşgule atıldı."
  "Ahaha annem kapamıştır. :D "
  "Kadın demiştir artık bu ne böyle en az 17 kere aramışımdır :D"
 

  Sonra yemek söyleyip sohbet etmeye başladık. Onun dediğine göre ona da bütün hafta boyunca bisürü kişi gelip "Pişuy'la mı buluşcaksın?" demiş. O da tüm hafta herkese "Ben yıldızla buluşcam OOOOK?" deyip durmuş :D Annesine durup durup sürekli "YILDIZLA BULUŞYORUZ İŞTE BİZ HIHIM" demiş. Hatta "Herkes tanıyo seni bizim okulda ya..ünlüsün resmen kızım..bana gelip sordular hep." dedi. Ben de "ASIL SEEEN" diye başladım. İkimiz de ünlüymüşüz, haha. haha. haha.
  Buraya yazsam 10 sayfa sürecek muhabbetlerden sonra, kasada hesap öderken, kasiyer bana gülüp "Buldun mu sonunda arkadaşını?" dedi.
  "Bak Elif Naz kasiyer bile tanıyo artık seni.." gülerek çıktık.
  Amaaa yemek yerken elif naz bana ne dedi sizce? "Valla ben iskender künefe yiyeceğimizi duyunca canım bir çekti yıldız var ya ufufu..." YAA ELİF NAZ DA BENİM GİBİ İŞTE ÇEKER ONUN DA CANI!
 
  Çıktıktan sonra, Elif Naz'ın canı aşure çekti. Biz de aşure yemeye tat pizzaya gittik. Ben pek sevmem, o yüzden almadım, sonra onun aşuresi önüne geldi, taaaaam bir kaşık alacaktııı kiii DIRKŞ. Birden tüm meydanda elektrikler kesildi.
  "Elif naaaaz, bulabildin mi ağzını yiyo musun şu an? :D"
  "Ahahaha yiyorum yiyorum çok güzelmiş :D"
  "Aha da kesildi elektrikler..."
  "Bi de yazdığın günlüğü okuyacaktık yaaaa" -birlikte ingiltereye gittik ben günlük tuttum o günlükte öyle komik şeyler öyle entikalar var ki okurken çatladık gülmekten :D-
  "Mum yakalım mum :D"
  "Eee millet maç da izleyemeyecek şimdi ehehe."
  Sonra ben annemi aradım "ALO ANNE BEN ELİF NAZIN YANINDAYIM BİLİYOSUN Dİ Mİ? ELİF NAZLA BULUŞTUM BEN.."
  "BİLİYORUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUM. erken gel."
  "YEEK YEA GEÇ GELCEM BEN."
  "7 yi geçme."
  Daha sonra elektrikler geldi, o aşuresini yemeye devam ederken ben lavoboya gittim. İşte tam kabinden ellerimi yıkamak için çıkıcam, kapıyı yavaşça bi açtım, bi adam ellerini yıkıyo. Hİİİ  deyip geri kapattım. "Allahııım erkekler tuvaletine mi girdim ben yaaaaaa "deyipkapıyı kitledim ve  beklemeye başladım. Bekliyorum ki şu ışık sönsün, yani içerdekiler çıksın, çıkayım. 10 dakka geçti, hala biri var tuvalette. Kızcağız "bu deliğe mi düştü yeeea" diye düşünecek sonunda deyip kapıyı yavaşça tekrar açtım, etrafa bakındım ve birden elif naz kapının önüne eğildi.
  "Napıyosun orda :D"
  "Burda erkek mi vardı az önce?"
  "Ahahaahaha eveet. Senin girdiğin kabin kızlar için, bak burası erkekler için."
  "Ohh be. Dedim erkekler tuvaletine girdim heralde."
  "Anladım evet :D Çünkü bi ara kapıyı açıp geri kapadın."
  "İçerdeki sen miydiiiiin :D"
  "Evet adam elini yıkadı gitti, ben bekliyodum çık diye çıkmadın :D"
  "Ses versene kızım :D"
  "Dedim yıldız burdayım diye, duymadın mı?"
  "Yooo"
 
  Aşureyi de yedikten sonra çıkıp sokalarda turlamaya başladık. Tam bir köşeden dödüğümüz esnada...
  "Ya sonra işte o da dedi ki....Hİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİ"
  Üzerimize 50 ye yakın meşaleli adamlar yürüyordu! Gerisingeriye çektim Elif Naz'ı. Ama sonra devam ettik, meğersem eylem yapıyorlarmış, korkacak bişey yokmuş. "Ama meşaleleer güzeldi yeeaa." dedim. "Bana bi tane verseler ben de yürürdüm onlarla :D"
  "Survivor'daki gibi :D Ben gelirken de polisler kovalıyodu birilerini. Gelirken korktum, yıldıza mı bir şey oldu apaçilere falan mı bulaştı dedim. :D:D"
 "SusQız."

  Epey yürüyüp, epey konuştuktan sonra, dolmuş duraklarının orda ayrıldık. Ben bindim dolmuşa, elif naza el salladım, sonra gitmeye başladık.
  Ama dolmuş bir lahmacun-döner kokuyor, bir kötü kokuyor anlatamam. Yanımda da yaşlı bir amca oturuyordu. "Herhalde amca lahmacun almış...aman neyse" dedim. Ben böyle düşünür düşünmez amca bana dönüp "Kızım lahmacun döner falan mı yedin?" demez mi O.O ben kaldııııııııııım şaşırdıııııım.
  "Yok yok....ama evet var bi koku...."
 Yol boyunca bir utandım bir utandım. Hayır ben lahmacun yemedim, ama yine de utandım adam öyle deyince :D Sonra dolmuş eve yaklaştı da uçarcasına indim. Çok utandım ama ya :D Ben amcadan şüphelendim, amca benden şüphelenmiş...Ama meğersem arkadaki kadınlar almış lahmacunu. Yaaa....
  Eve geldiğimde o kadar yorgundum ki, direk yattım.
  Ve telefonuma baktığımda, 17 tane cevapsız arama vardı.
  16 sı Elif Naz'dan, biriyse Babamdan.
  TUTTURAMADIII HOHOHOHO.
 
 

  soldan sağa ben, elif naz
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bu aralar bunu dinliyorum

Bu aralar bunu dinliyorum
hurtsün solisti "dünya mirasları" listesine alınmalı