Ağaca tırmananlar

21 Ocak 2012 Cumartesi

plan...plan...plan...plan...

  Şimdi eğer bugünü saymazsak 6 gün kaldı. O adamı nasıl ikna edicez? Ötekiyle temasa geçebilecek miyiz peki? Başka kimi bulacağız? Allaah çok iş var!
 
   Tamam, başa saralım. Her şey bir 3-4 gün önce, ben bir Adele şarkısı dinlerken başladı.
  "Lanet garı ne güzel sesin var aah aaah...WE COULD HAVE HAD IT AAAAAAAAAAAAAAA-AAAALLLLL!...Allahım, iki gıdım alsan, bana versen....ROLLING IN THE DEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE--EEE--EEİP.....Hayır çok alma da yani, azıcık. YOU HAD MY HEART INSIDEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE OF YOUR HANNNDDDDDD.....Çok güzel sesi yaaaaaa ühgühühühühühühühü"
 
    Sonra birden karar verdim, bir gün ben de böyle şarkı söyleyecektim. Ama şimdi şöyle, yani söyleyemeyecektim de, söyleyecektim Kendi kendime secret yapacaktım yani, anladınız? Hah. O gün de secret okuyup coşmuştum zaten, önümde de kağıt kalem vardı, o yüzden hemen secret yapmaya başladım. Kağıdın üstüne "Adele ol." yazdım. Sonra 'yok yaaa bu ne saçma oldu', deyip "Rolling in the deep söyle." yazdım. Ama sonra 'E ben zaten söylüyorum, amaç adele gibi profesyonel söylemek.' deyip durumu çaktım ve  "Profesyonel ses eğitimi al." yazdım.
 
    Aslına bakarsanız 2012 geldiğinden beri bir dilek arayışı içindeyim. Geçen yıl İngiltere'ye gitmeyi her şeyden çok istemiştim, bu benim artık hayatım olmuştu, yani bir yaşama amacımdı ve sonra gidince, açıkçası içimde bir boşluk oldu. Bütün bir yıl onun için uğraşmıştım. Gidip gelince, yani işi başarınca "Eeeee şimdi?" gibisinden kaldım. Burdan anlayacağınız, hep "söz daha bir şey istemiycemmm" desek de, bir hayal gerçekleştiğinde ya da gömüldüğünde, yeni bir hayal bulmak gerekir.
    Profesyonel ses eğitimi almak da gayet makul bir hayal değil mi yani, öyle ulaşılması çok zor değil. İşte o zaman bu olsun bari dedim. Yeni yılın çalışma hedefi bu olsun, nolacak, dedim.
    Ama sonra kafamdan bir ses "Elijah'ı da yaz gızım. Ayıp olmasın şimdi çocuğa." dedi. "Doğruu" deyip bir satır alta
    "Elijah'la....
    Durdum. Ne yazacaktım?
    Elijahla evlen? Elijahla yemeğe git? Elijahla yaşa? Elijahla coş? Elijahla alışveriş yap? Elijahla film çek? Elijahla dondurma ye? Elijahla eyfel kulesine tırman? Elijahla kayak yapmaya git? Elijahla soğan doğra? Elijahla çamaşır katla? Elijahla çimenlerde koş? Elijahla piknik yap? Elijahla pamukşeker ye? Elijahla denize git? Elijahla tatile çık? Elijahla bir aile kur? Çok çok çok ÇOK fazla seçenek vardı.
   
    Bildiğiniz gibi yaklaşık bir aydır her gün twittera girip, Elijah'a "DOĞUMGÜNÜNE ŞU KADAR GÜN KALDI HUHU!" diye twit atıyorum. Ayrıca sizden buna destek olmanızı isteyen bir yazı yazmıştım. -Sabredin şimdi konu oraya bağlanacak-     Sizden bunu twitinizin başına koyup sonuna da "İşte yıldız seni çok seviyor, hacı. Adam ol, şu kıza bi en azından tenk yu de. Eline mi yapışır? Çok mu pahalı? Ha. SÖYLE HA." gibisinden duygu sömürüsü içeren şeyler yazmanızı istemiştim. Amacımız da onun bana bunları görerek cevap yazması olduğu için, kağıda ikinci dilek olarak "Elijah'la konuş." yazdım.

    Sonra birden, yemin ediyorum, kafamdan KLİK diye bir ses geldi. Psikolojide buna köfteyi çakarak öğrenme- ya da daha çok bilinen adıyla, "Kavrayarak Öğrenme" deniliyor. Aslında günlük hayatta çözemediğimiz bir problemle karşılaşıp "Neyse yeaaa" dediğimizde, beyin ona çözüm aramayı bırakmıyor. Biz uyurken, yemek yerken, en sevdiğimiz diziyi izlerken, hatta bir matematik problemi çözerken bile o problemi geride işler, cevap bulmaya çalışır. Ve çok alakasız bir zamanda, birden cevap geliverir. Böylece Matematik sınavındayken birden "HATIRLADIM! Emre Altuğ'un karısının adı Çağla Şikel'di!" diye cırlayabilirsiniz. İşte böyle.

    Bana da aynen öyle bir şey oldu, aklıma DIRŞ diye bir fikir geldi. "Elijah'la konuş." cümlesinin yanına büyük harflerle SKYPE??? yazıp kalemi fırlattım. Ve o gün bugündür aklımdan bu düşünceyi çıkaramıyorum.


   Tam bir saniye içinde aynen şunları düşünmüştüm: Bu adam zaten bana daha önce yazdı. Tekrar yazacak belki tamam, tekrar mutlu olacağım ama....biraz mantıksız değil mi bunun için ona baskı yapmak..Ya bu çabalar boşa giderse? Ya kıytırık bir "Thank you" yazıp olayı bitirirse....AMA YA EĞER onu benimle Skypetan görüntülü konuşmaya ikna edersem? OHA. DÜŞÜNSENE KIZIIIIIIM. ELİJAH SENİN BİLGİSAYARININ EKRANINDA, SANA "Hİİİ" DİYORRRRRRRRRR.....Ayyyy süperrrrr olurrrrrrrrrrrrrrrrrrr!

   İşte bunları düşündüm, SKYPE? yazdım, bilgisayarın başına koştum. Şu an bile gözümün önünde canlanıyor, Laptop'u yatağın üstüne koyuyorum, halıya oturup bekliyorum, Elijah'ın görüntüsü bağlanıyor ve ben birden ŞOK içerisinde halıya şaaaaaaak diye uçuyorum. Elijah "Heeeeey?" diyor ben "Iığığığğhğhğhğhhahehehapğjphşauh" diyorum. Sonra Elijah "Nasılsın?" diyor ben elim ağzımda halının üstünde yuvarlanıyorum. Sonunda Elijah "Sesim gelmiyor mu ?" diyor. Ben "GELİYORR.. " diye cırlıyorum. Sonra ingilizce konuşmayı unutuyorum ve "Do you know Turkish rakııııı, turkish kebappp" diye ezberden giriyorum. Rezil, rüsva oluyorum ve Elijah "Neyse benim hollywoodda üç beş film çekmem lazım" deyip gidiyor. Ama sonuçta ELIJAHLA GÖRÜNTÜLÜ KONUŞUYORUMMMMMM.....

    İşte böyle. Yeni bir plan kuruyoruz. Artık amacımız, Elijah'ı benimle Skype'tan GÖRÜNTÜLÜ  konuşmaya ikna etmek. O kadar çok baskı yapacağız ki, o kadar ısrar edeceğiz ki kabul edec....bir dakika? Ya kabul etmezse? Neden kabul etsin ki? Ben ünlü olsam işi gücü bırakıp kıytırık bir fanla görüntülü konuşmayı kabul eder miyim? Aslaaaa..
   
    Sonra ortaya bu problem çıktı. Bir Elijah-Süper-Gizli-Plan ekibi kurup Esra ve Cansu'yla bu işi konuşmaya başladım. -LÜTFEN EKİBE KATILIN. BANA EKİBE GİRMEK İSTİYORUM DİYE YAZMANIZ YETERLİ. LÜTFEN. HATTA YAZMAYIN KENDİ KENDİNİZE GİRİN. NE KADAR ÇOK YANDAŞ O KADAR ÇOK ŞANS- Hiçbirimiz buna bir çözüm bulamadık. Bir ünlüyü böyle bir şey yapması için ne tetikler? Bulamadım!
 
   Neyseki bu "köfteyi çakarak öğrenme" işi bugün sabah saatlerinde bilgisayarda Elijah'la resim çekilmiş insanlara bakarken yeniden gerçekleşti. HOLEY!
   Eğer ben ünlü olsam, bir fanım böyle bir şey istese, kabul etmem belki. Ama eğer bir arkadaşım bana "Bence konuş ya nolacak." derse....KABUL EDERİM. Arkadaşım diyorsa ederim! Ama bu kişinin çok ünlü olmaması lazım, çünkü bir ünlüyü bir ünlüyle konuşmak için ikna etmek kadar saçma bir şey yok. O tıvitimi görecek de, paşakeyfi cevap yazmak isteyecek de ohoooooooo...
   İşte böyle düşünürken, Elijah'ın filmlerini yayınlayan, elijah haberleri veren, VE ELİJAHLA DAHA ÖNCE GÖRÜŞMÜŞ VAKİT GEÇİRMİŞ bir adamın twitter hesabını buldum. Düşündüm ki 6 gün içinde bu adamla kanka olursam, ve doğumgünü akşamı o da Elijah'a yazarsa....bu iş olur. OLURRR EVETTTTTTTTTTT!
 
   Zekiyeyim ben. Hıhığğğm.. Olayı çözdüm hıhığğğm :D
   Ama tek referans yetmeyebilir. Bu yüzden Elijah'ın genellikle twitter üzerinden konuştuğu insanları araştırıp, bir iki kişi daha bulmaya çalışacağım. Gerisi, onların insafına kalıyor.
   Ve bu plan işe yaramazsa, yani hiçbirini ikna edemezsem, "SİZE İHTİYACIM YOK BENİM ZATEN" diye cırlayıp, siz, benim daha önce de bu iş ibaşarmamı sağlayan yandaşlarımı yanıma alarak Elijah'a "KONUŞ ULAN BENİMLE KONUŞACAKSIN. AÇ SKYPEI ÇABUK." deyip kulağından sürükleyeceğim. İşte şimdiki plan bu. :D

   Noluurrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr LÜTFEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEN yardım edin! Twitterdan https://twitter.com/#!/ddaldakikemanci bana tek bir tıvit atmanız yeterli, hemen plan ekibine girip feysten fikirlerinizi belirtebilirsiniz. Ya da sadece tetikte olup, şimdi veya 6 günün sonunda yani Ayın 28nde (Ki biz 27 ocak gecesi başlayalım diyoruz)ya da şyu andan itibaren  gün boyunca -BEN BİR AYDIR SÜRDÜRÜYORUM BUNU- Elijah'a, tıvitinizin başına bu     dört unsuru (biomda yazıyor ordan kopyalayın ya da burdan kopyalayın işte kopyalayın bir yerden) koyarak ve gerisinde türkçe-ingilizce (anlaması için ingilizce tercihimizdir) istediğiniz bir mesajı gönderebilirsiniz. YARDIMINIZA ÇOK HER ŞEYDEN ÇOK İHTİYACIM VAR. Ben hayatım boyunca bu adamı içeren bir yığın hayaller kurdum. Artık bir tanesi gerçekleşsin. Birbirimizi yüzyüze görelim! Sonrasında bakarsınız benden hoşlanır, atlar uçağa, birlikte öğle yemeği yeriz. Allahhhhhhhh bunla ilgili de mi plan kursam ne?????

   Not: Elbette bunun gerçekleşme olasılığı 1 milyonda bir. Kendi doğumgünümdeki girişimimde de "Ya olmazs" diye ağlayıp durdum, Sizler inanmamı sağladınız. Bana destek oldunuz, bunu asla unutmuş değilim. Şimdi lütfen bana tekrar inanın, ve benim tekrar inanmamı sağlayın. Böyle bir şey yapmanız için de hiçbir sebebiniz yok açıkçası ama, sevenler kavuşsun artık ya. Lanet olsun hiçbir yerde kavuşmuyor bu sevenler. Artık dünyaya bunun tam tersini kanıtlayalım! Kavuşturun beni Elijaha! (Onun beni sevmediği düşüncesini önemsemiyorum.:D ) Neyse, yardım edin, yeter. :-*******

2 yorum:

  1. böle delice fikirler benimde çok aklıma gelir ve amamnn sende hadisene deyip boşveririm, sana bu konuda tam gaz veriyorum doğru yoldasın, skypede görünütülü konuşurken heycandan gitmeden önce ekranın resminide çek hem burda yayınla hem hatıra olarak çocuklarına gösterirsin, olmadı kendin bakar bakar mutlu olursun, haydi yolun ve twit hesabın açık olsun :)) tam destek benden

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim! :)) bir kabul etsin, ben neler yapmam! "fotoğraf çekilelim mi" deyip bilgisayarın yanın geçeceğim, sonra birlikte fotoğrafımız olmuş olacak. :D desteğiniz benim için gerçekten çok önemli, tekrar tekrar teşekkür ederim :))

      Sil

Bu aralar bunu dinliyorum

Bu aralar bunu dinliyorum
hurtsün solisti "dünya mirasları" listesine alınmalı