Ağaca tırmananlar

6 Ocak 2012 Cuma

yeniyılın büyüsü

 

  Her şey Aralık ayının başlarında birden ortaya çıkan "yeniyıla sınıfça birlikte girsek yeeaa" düşüncesiyle başladı. Bizimkiler daha önce hiç bize gelmediği için ve eğer işin içinde yatıya kalma olursa çoçok daha heyecanlı olacağı için bizim evi seçtik! Eminim bunu okuyan bazılarınız şimdi "Ohaaa 30 kişilik kocccccaaaaa ordu gibi sınıf nasıl toplanacak bir evde, nerde yatacak, nereye sığacak?!" diye düşünüyordur. Haklısınız! Kocccaaaaaaaa 7 kişilik sınıf! Hiçbir yere sığamadık okulda, ormanda ders görüyoruz, o derece! Evet. Evet. Hıhığm. 7 kişi. Evet. O kadar çokuz ki sınıfta bir sırada 4 kişi oturuyor öyle böyle değil! Hıhığm. :D

  Anneme eve gidip direk dırş diye "Anne yeniyılda sınıfım bizde kalacak, yemek yap, yatakları ser, sonra kocanla oğlunu alıp nereye gidiyorsan git." deseydim bunu asla kabul etmezdi. Ben de bir 4 gün suyuna giderek ne istiyorsa yaptım. Sonraki 4 gün "Ay yeniyıl da yaklaşıyor napsak ne plan kursak anne?" diyerek fikri aşıladım. Ardından sonraki 4 gün "bizimkiler de yıla birlikte girelim diyor biliyor musun?" diyerek onun onayını aldım. Sonraki 4 gün "evde toplansak diyoruz ama kimin evinde?" deyip aklına kurtlar düşürdüm. Böylece ayın 16sına geldiğimizde sonunda lafı daha fazla uzatmadan "Bizim eve gelseler olur mu ha olur mu olur mu?" deyip ennnnnnnnnn duygusömürücü bakışımla baktım. Annem beni biraz süzdü, sonra hafif gülüp "Aslında olu.öhöğmmm...bakarız."
  Bir anne hiçbir zaman "Olur." demez, demeyecektir. "Bakarız"dır o. Olur diye bir şey yok türk anasının lugatinde. Yok öyle bir şey. Yok Yok. Ama bakarız bu kelimeyi hafif karşılıyor. O yüzden YİHUUUUUUUUU!!!!!
 
  İşte ondan sonraki 10 gün annem konu hakkındaki ılımlı görüşlerini korudu. Ama hala kararsızdı. Sonra kankisiyle telefonda konuşurken istemeden kulak misafiri olduğum -TELEFON BENİM ODAMDA VE ANNEM  4156475641564546546 SAAT BOYUNCA DAR DAR KONUŞUYOR- "Yaa Yıldız'ın yılbaşında arkadaşları gelecekmiş beni evden kovuyor hahahaha canımcığım." lafıyla OLDU BU İŞŞŞŞŞŞ! diye hoplayıp zıplamaya başladım.
  Ama hemen ertesi gün annem müthiş hastalandı, sınıftan kimse ailesinden izin alamadı ve olay iptal oldu. Oysaki ben evin bütün tozlarını almayı bile kabul etmiştim. Çok eğlenecektik, oyunlar oynayacaktık, hepbirlikte gerisayım yapacaktık....Artık bütün hayaller suya düşmüştü...Birlikte giremeyecektik..
  Yoksa girecek miydik?

  Tabii ki bir B planı vardı! Yapmadığımızı mı düşündünüz? Yatıya kalma olayı zaten sallantıda olan ve büyük ihtimalle kabul görmeyecek bir durumdu. O yüzden asıl plan, geceyarısına yakın bir vakitte feysbuksohbet üzerinden geri sayımla yıla girmekti! Ama tek açığımız, 12ye kadar napacağımızı düşünmemek oldu.

  O kadar sıkıldım ki, akşam saat 6da nete girdim. Saat 8 oldu, kimse yok ve ben hala sıkılıyorum, 9 oldu sıkıntım ilerliyor, 11 oldu ben patlamak üzereyim! Sonra toplusohbete başladık ama birbirimize resmen sadece SIKILDIM LAAAN ÇOK SIKILDIM OHA NASIL SIKILDIM BÖYLE yazıyoruz. Sıkıldık sıkıldık sıkıldık, önünü alamadık yani. Daha ne kadar sıkılabilirim, Allah'ım beni sınıyor musun dedim, daha beter sıkıldım. Yeniyıla girsek de bitse de gitsek bitse de gitsek dupçısdupçıs demeye başladım.

  12ye 5 dakika kala, birden aklıma "E ben ne yaparak gireceğim yeniyıla?!?!?!?" sorusu geldi. Ne yapacağımı bilemez halde bir Elijah videosu açtım, birbirimize 'aha giriyoruz az kaldı, hazır olun' dedik, ve ben videoyu izlerken bir ara saate bir baktım...00:01 olmuş. KOLPA.

  Öyle kalakaldım. Nasıl girdik anlayamadım bile. Sohbeti bir açtım, herkes "Eneeeee girmişiz ya?!!!" yazıyor. "Girdik mi essahtan şaka mı yapıyorsunuz olum?" deyip random harflerle yazmaya başladım. "Girdik mi hakkatıhafugyhdgd ksjgşkjhjdshj"
  Girdiğimize iyice ikna olunca, o son saniyelerde ne yaptığımı düşündüm, bulunca da ibretimi aldım.
  Elijah'ın direk kameraya baktığı bir videosunu izliyordum. Sesi kısmıştım, kendim konuşturuyordum. "Yıldız ben seni çok seviyorum biliyorsun değil mi, çok çok çok çok seviyorum. Bir gün evleneceğiz, holywoodda bir evimiz olacak ve bahçesinde küçük elijahlar koşacak. Ayrıca sana filmlerde rol de vericem ben gızım Angelina Jolie kim ki sen onu kıskanıyosun? Ben gerçek hayatta gördüm o kadar da güzel değilmiş aslında. Yani ne bileyim güzel falan ama hep makyaj onlar. Sen doğal halinle güzelsin. Adriana Lima diye tutturmuş bir de erkekler, ya valla yok, onu bilgisayardan şopluyorlarmış canlı yayında. Japonlar varmış, onlar şopluyormuş, yoksa öyle biri yokmuş yıldızım. Oy çok seviyorum seni. Bu akşam da çok güzelsin canımmmmmmm."

  İşte böyle oldu. Yeniyılın ilk onbeş dakikasında çok acayip çelişkilerde kaldım, en sonunda balkona çıktım 2012nin havası değişik miymiş, nasılmış diye ama aynıymış. Girmişiz. Bişey de olmamış. Yıl yani.

  Yoksa olmuş mu?
  Aslında olmuş.
  Son saniyenin büyüsü müdür, nedir, bilmiyorum ama...o günden beri Elijah aklımdan çıkmıyor. Kafamda hep hani şu trabzonsporlu taraftar grubu var biliyor musunuz, Farozlular diye, her maça gidip tezahürat yapıyorlar...Hah! İşte onlar beynimin bir köşesinde "ELİJAAAAAH ELİJAAAAAAH İŞTE TARAFTAR İŞTE ELİJAH! KAZANSAK DA KAYBETSEK DE GÖNLÜMÜZDE ELİJAH! ELİJAH BİZİM OLACAK ELİJAH ELİJAH ELİJAH BİZİM OLACAK! ELİJAHI ALMADAN GİTMEYECEĞİZ!" diye tezahurat yapıyorlar. Yemek yerken, yolda yürürken, dersteyken, uyurken, dolmuşta giderken hatta maçın kendisini tezahuratçıların kendisini dinlerken bile bu sesi duyuyorum. Ve "Ahhhh Elijaaaaaah tiriririririririririirriiri oyy dağlar !" diye iç geçiriyorum.
  Geçen yıl da böyle olduğum için sonbaharın benden aldığı özelliklerimi geri kazandım. İşte bunlar hem yeniyılın büyüsünden hem de baharımsı havalardan oluyor.
  Bu havalar çok güzel havalar!

 (Not: Sonraki gün yani 1 ocakta dershane tatil olduğu için buluşamadığım kocccaaa sınıfımla buluştum, uzunsokakta trabzonsporluların yürüyüşü varmış, yumruğumu havaya kaldırıp ÇAYKURRİZEEEESPORRRR diye bağırdım, ama gerçekten kendimi aştım ve yaptım bunu, sonra bıçaklarlar diye korkup kaçtım. Yeniyıl çohacayip. Ciddi söylüyorum. Bi acayip, çohacayip. Bugün de ilk üç saat araklıksız sınav olduk. Matematik ve 100 soruluk ingilizce, sarhoş gibiyim. Havalardan ya, bu havalar çohacayip. ELMA ŞEKERİ ALACAK VAR MI BANA? Alın bence. Yarın dershane de var. Çileeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee. Çohacayip bir blog oldu. Çohacayip.)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bu aralar bunu dinliyorum

Bu aralar bunu dinliyorum
hurtsün solisti "dünya mirasları" listesine alınmalı