Ağaca tırmananlar

10 Şubat 2012 Cuma

bilgisayarın icadı

  Şimdi kimse kafasından sallamasın. Hayır, bir bilim adamı neden matematik problemi çözsün diye bilgisayar icat etsin ki? Bunun için icat etmiş olamaz!
  Adam bi kere bilimadamı la. İşi ne? Otursun çözsün?! Ben mi çözeyim? Çözeyim çözmesine de olmuyor ben çözünce.

  Ya bir kere beynine ihanet etmiş o adam. Sen geliyorsun, diyorsun ki "bu makina insan beyninin şu şu kadar hızda çözdüğü şeyi bir saniyede çözüyor. yaşasın beynimize ihtiyacımız yok artık!" E o beyin küsmez mi sana? O beyin "ee tamam abi ben yatayım o zaman napcuk işlem yapmicuk o zaman biz böyle transa geçelim, mal olalım, süper fikir!" demez mi? Onun o sanatsal tarafı körelmez mi? Eskiden kitap okuyarak, efendime söyleyeyim çalıyı çöpü birleştirip oyuncak yaparak, ata binip avlanarak, hayaller kurarak, formüller üreterek vesaire kendi kendini oyalayan beyin "E benim yerime bilgisayar düşünmüyo muydu o nasıl oluyodu bak aklıma gelmedi o kelime neyse ben bilgisayarı açayım?" demez mi, BAK KELİMELERİ UNUTUYOR BEYİN.

  Çok dertliyim sevgili okurlar. Bugün dışarda iki gıdım kar gördüm, ben gitmem ki okula uyurum ki dedim ama uyumadım tabii ki. Açtım sabahın sekizinde, bak bu saat olmuş kapalı mı bilgisayar? Yooo..
  Bugün bir keman çalayım dedim, sonra bir baktım bilgisayarımda keman çalma programı var. Notaları giriyorsun, o çalıyor. Ben girdim, o çaldı. Sonra ben de çalmış kadar oldum yani çalmadım.
 
   Karnım acıktı, simsi açtım, ordaki karaktere yemek pişirtim yedirttim. Ben de yemiş kadar old...olmadım yea kalktım yedim, o kadar da değil. Neyse ben sıkılıyorum biraz, öptüm canlarım.

  Ha bir de: SONRA BU YENİ NESİL EFENDİM NEDEN BU KADAR BEYİNSİZ OLDU. Falan da falan. Adamların beyni mi var? Kökten beyne ihtiyaç olmadan büyüyorlar? Ben eskiden ansiklopedilerde birinci sınıf konusu aradığımı bilirim. Teheyyy teheeeeyyy teheeeeyyy. Beyin bedava arkadaşlar.

2 yorum:

  1. ya canım senin elijah maceran ne oldu, twitten tekrar döndümü sana ??

    YanıtlaSil
  2. o iş biraz yalan oldu ama olsun, bugün olmadıysa yarın olur yarın olmadıysa öbürsü gün olur. bir gün olacak :D

    YanıtlaSil

Bu aralar bunu dinliyorum

Bu aralar bunu dinliyorum
hurtsün solisti "dünya mirasları" listesine alınmalı