Ağaca tırmananlar

9 Mart 2012 Cuma

aydınlanış 2

 Artık buranın da bir anlamı yok. Her şey çok anlamsız.
 Aslında tam tersine, her şey çok anlamlı. Bütün parçalar birleşti. Yapboz tamamlandı. Evrenin sırrı vesaire. Her şey çok anlamlı. Hıhığm. Aydınlandım resmen.
 Hıhığm. Hıhığm. Hıhığm. Hıhığm. Hıhığm. Hıhığm. Hıhığm.

 Evet. Şu sıralar, saadet partisi ödül törenine gittiğimizde -neden gittiğimizi sonra anlatırım-yanlışlıkla erkeklerin oturduğu salona girdiğimiz için -salonlar ayrıymış?!- salonda çıkan karmaşadan ve "BAYANLAR!" diye bağıran görevlilerce kovalanmamız dışında ilginç bir olay yaşamadığımdan, eh, anlatacak pek de bir şey yok.

 Burada hayatımın kolpası adlı bir post vardı, sildim. Çünkü öyle bir şey yaşadım ki, önceki olay kolpa kategorisine bile giremedi. Bu olay benim tüm hayat seyrimi değiştirdi, yıllarımı götürdü, her şeyi boşa çıkardı ve en önemlisi diyetimi bozdu!

 Evet, diyetteydim. Günde iki taş çatlasın üç çikolata yiyordum ama artık bozulduğuna göre onu beşe çıkaracağım. Hıhığm. Hıhığm. Evet. Tamam.

 Bir de son olarak; Ümit Burnu'nu iyi öğrenin. Onu öğrenememişsiniz. Ümit Burnu, afrika kıtasının ucundadır. Bu kadar.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bu aralar bunu dinliyorum

Bu aralar bunu dinliyorum
hurtsün solisti "dünya mirasları" listesine alınmalı