Ağaca tırmananlar

31 Mart 2012 Cumartesi

doldurma post


  Farkettim de buradaki "büyük temizlik" harekatımdan, yani yaklaşık 100 yazı silişimden sonra; tesadüfen, her ayda 5 yazı kalmış. Baktım ki 31 Mart'tayız -ki bu inanılır gibi değil- ve hala 4 post var; o zaman geliyor beşincisi!

               Yani amacım tamamen laf olsun torba dolsun. O ye.

 
   Giriş paragrafımı tam yazmaya başladım, Nadide bana hint bir çocuğun resmini attı ve "ÇOK YAKIŞIKLI DEĞİL Mİ?" dedi. Ben de hemen "Bİ KERE HİNTLİYSE BAŞTAN KAYBETTİ VİK VİK VİK VİK" diye dardarlamaya başladım ama sonra resim bir açıldı; DIRŞ. Çocuk gerçekten yakışıklıydı.
  Ama profilden yakışıklıy-MIŞ.
  Çünkü bu sefer önden bir resmini attı; o çocuk o çocuk değil. TİPSİZZZZZZZZZZZZZZZZZ. Martıkaşşşşş.
  Ama sonra boydan bir resmini attı; boy pos endam...maşşaalllaaaah.
  Ama yine de O KADAR DA yakışıklı değil. Tartışıp duruyoruz şu an yakışıklı mı diye. Değil ya. Elin hinti neden HIĞAAAAAA denecek kadar yakışıklı olsun ki?
  .
  .
  .
  Yani.....bir hint ne kadar yakışıklı olabilir ki sonuçta? Hint yani. O bir hint.
  Irkçı mıyım? ASLA.
  Bakın, benim kadar hümanist biri bile "Hintliler mi....yani bilemiyorum...." diyorsa, anlayın ki bu işte bir iş var! Zencileri tatlı buluyorum. Ama hintler itici ya. Zenciler kadar kara olmamalarına rağmen iticiler. Bir iticilikleri var, ne bileyim. Elimde değil hoşlanmamak. Hoşlanmıyorum işte. Banane.
  bakın bu siteye bir girin ve karşınıza BÜYÜK İHTİMALLE ÇIKACAK OLAN hintlerle biraz konuşun -7/24 buradalar-, soğuyorsunuz ya. Gerçekten. Ben soğudum. Pis sapıklar. Bir gün yolda görürsem birini "Sizin derdiniz ne gardaşşş?" diyeceğim ama böyle bir şey demeye yüzüm yok, o ayrı.
  Çünkü. Aynı siteye tekrar girin ve türklerle konuşun. Ya da direkt feysbuka girin, hatta onu geçtim Uzunsokak'a çıkın...................................APAÇİLER. APAÇİLER. AYNI UTANÇ. AYNI REZİLLİK.

 
  Neyse şimdi onu bırakın da.....Bugün çok önemli bir gün! 31 Mart Dünya Saati günü!
 "Dünya Saati" nedir?
  Dünyanın her yerinde insanlar 1 saatliğine tüm ışıklarını kapatıyorlar. Böylece büyük bir enerji tasarrufu oluyor. Çünkü biz insanlar kullanmadığımız halde ışıkları çat çut açmaya o kadar meraklıyız ki, bu ışık nerden geliyor, noluyor diye hiç sormuyoruz. Yarın bir gün o düğmeye bastığınızda hiçbir şey olmazsa, şaşırmayın. BAM! DÜNYA'NIN 7 MİLYAR İNSANIN SAVURGANLIĞINI KALDIRACAK GÜCÜ  ARTIK YOK. Sularımız bitiyor. Kaynaklarımız tükeniyor. Ağaçlarımız kesiliyor. Havamız kirleniyor. Üstünde yaşadığımız toprak bile toprak olmaktan çıktı. Kısacası dünyanın içine sıçtık. Aslında bilgisayarı tamamen kapatacaktım ama size seslenmek için açık tutmak zorundayım. Bu da bir çelişki oldu böylece, eğlendirerek öğrettim, hıhığm hıhıhığm, evet.
   2007 yılında başladı, ama ben geçen yıl  "IŞIKLARI KAPAYINN" diye cırlamaya başladım. Tam 1 yıl olmuş, inanılır gibi değil. Zaman çok hızlı ilerliyor. Her geçen saniye ile kimbilir neler oluyor. Tiktak. Tiktak. Işıkları kapayın!

  Peki kapatacağız da nolacak? Dünya kurtulacak mı?
  :D :D Evet bu resim çok "dırş" oldu ama duygularınızı çok iyi yansıttığından şüphem yok. Ne mi olacak? Işığınızı kapatırsanız fatura az gelecek, arkadaş. Hem cebinize kesilen hem de dünyaya kesilen fatura az gelecek. Şimdi susun ve kapatın o ışığı. Daha fazla bilgi için dünya saatine bir göz atın.

 
   Gündemimin 3. maddesi; YGS. Evet bu yılın ygs kaplanları; Allah zihin açıklığı versin, işinizi rast getirsin, soruları takur tukur çözdürsün, sınavdan sonra tikleri çatır çutur attırsın İNŞALLAH. Çok çalıştınız, çok yoruldunuz. Ama sanmayın ki ben ve benim dönemim yattık, yuvarlandık. Bu yıl biz de girecekmiş gibi çalıştık, yarın girmiş kadar olacağız. Ki zaten sınavın hemen ardından soruları alıp çözecekmişiz, böyle de bir iş verdi dershane. Çok bunaldım artık tatil olsun noolur. İsyeeeeeeeeeeeeeeeeeeean. Öhöhöm. Neyse. Hepinize başarılar diliyorum. Buradan anneme de başarılar diliyorum. Evet, o da bu yıl YGS'ye giriyor. Onunla gurur duyuyorum! Hiç çalışmadı, kitapların kapağını bile kaldırıp bakmadı ve sınavda ne çıkacağı hakkında en ufak bir bilgisi yok. Ama tabuları yıkıp boğaziçine kapağı atacak o ye!

   Seneye zaten Ocak ayında olacak ygs. Ben dıçtım. Hatta sıçtım. Sıçtık yani. Kaydı bize.

 
   Birkaç ay önce göz doktoruna gitmiştim. Şikayetim basit bir şekilde "görememem"di  fakat doktor gördüğüm kanısına vardı. Çünkü bana okumamı söylediği bütün harfleri okumuştum. Ama mantıken. Gördüğüm için değil.
  Yani isterseniz kör olun, bakmanız istenilen duvarda eşşek kadar bir V gördüğünüzde "Bu bir yumuşak g!'" demezsiniz. Adama dedim ki "görüyorum ama bulanık." o da bana dedi ki "yani görüyorsun?" ben de "evet ama bulanık" dedim o da "hım...gözün yorulmuştur." dedi ve suni gözyaşı verdi.
  Şimdiyse gözümde eşşşek kadar gözlükler var. Göremiyorum dedim dedim inanmadınız, bak noldu şimdi............hani.........dedim dedim..........göremiyorum dedim............bak noldu şimdi........gülsenize?

  Adamın biri sürekli 'ben çok hastayım, öleceğim görürsünüz...' diyormuş, inanmıyorlarmış. Sonra adam ölmüş, mezar taşına 'Öleceğim dedim dedim inanmadınız, bak noldu şimdi?' yazmışlar.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bu aralar bunu dinliyorum

Bu aralar bunu dinliyorum
hurtsün solisti "dünya mirasları" listesine alınmalı