Ağaca tırmananlar

2 Mayıs 2012 Çarşamba

binboğanın kızı


Baba ocağından çıktım yıllar öncesi, bir gün kader karşıma çıkardı seni. 

  Farkettim de, uzun zamandır Elijah'ı konu alan bir yazı yazmamışım. Bir de sonunda bloguma müzik koymayı Nadide'nin kardeşi Erdem sayesinde başardım ya, hemen havalara girdim. İşte yeni çalgılı türkülü bloguma ne yazı yazsam, ne bahaneyle şarkıyı yapıştırıp göbek atsam diye düşünürken, aklıma direkt bu şarkı geldi. Çünkü  Elijahcığım binboğanın kızıdır. Hıhığm. Hıhığm. Evet.

  Youtube, 'thisismyjam' adı altında yeni bir site çıkardı. Burada müzik paylaşımı yapıyorsunuz. Profilinize girildiğinde direkt o hafta için seçtiğiniz şarkı görünüyor ve o görünüm tasarımı da çok güzel. Şarkı kocaman bir kare içerisinde oynatılıyor ki bence o görünümü plak kabına benzetmeye çalışmışlar, hoş da olmuş. Hatta arkasına da resim koyabiliyorsunuz, video şeklinde yükleyebiliyorsunuz, yorumlarınızı yazabiliyorsunuz vesaire. Şarkınıza bir haftalık süre veriliyor, bu süre bitince size profilinizi yenilemeniz için bir mesaj gönderiliyor. Ama siz tabi ki yeni bir şarkı yüklemek için 1 hafta beklemek zorunda değilsiniz. Lakin, bir şarkı yüklediğinizde diğer şarkı tamamen gidiyor. Hangi linke tıklarsanız tıklayın, en son yüklediğiniz şarkı görünüyor. O yüzden süre verilmesi mantıklı olmuş. :D  Kısacası müzikseverler için gayet iyi, hoş, hanımkız, güzel bir site.

  http://www.thisismyjam.com

  Elijah da bir DJ olduğu için (Beyefendi muhteşem bir müzik zevkine ve Hollywood'un en geniş müzik arşivine sahip.) arşivini hayranlarına açmak için bu siteye üye olmuş. Ahh benim müziksever Elijah'cığım. Müziğe çok yetenekli ve çok hoş bir ses rengi olmasına karşın şarkı söylemeyi beceremiyor (Ama profesyonel eğitim almış.). Yine de şevki kırılmamış, birtakım vakıflar, yardım kuruluşları ve özellikle de çocuklara yardımı konu alan projeler için mix albümler yayınlamış. Adamın albümü var yani. Ayrıca Cranberries, Beastie Boys gibi birçok ünlünün klibinde de rol almış. Çok yönlü çok! Hıhığm.
   Oyunculuğunun yanında uzun bir zamandır da efendime söyleyeyim, elit mekanlarda (:D), New York'un gözde partilerinde DJlik yapıyor. Çoğu ünlü parti düzenlediğinde mutlaka Elijah Wood'u DJ olarak kiralıyor. Bir gün ben onu kiralamayı bırakın direkt satın alacağım. :D

  İşte Elijah bu sitede, böyle kendi çapında, hayranlarıyla müzikler paylaşmaya başladı. Ben de pek takmadım açıkçası, müziktir; paylaşsın, rast gelirsem dinlerim, dedim. Ta ki 29 Mart gününe kadar.

  Twitter'da dolaşıyordum, anasayfamda şöyle bir tweet görüntülendi;

    

  Ben tabi Barış Manço'yu okudum, gerisini görmedim bile! Şoka cirdim! Dilim tutuldu!
  Hemmeen açtım şarkıyı, dinlemeye başladım. Bildiğin Barış Manço. Bildiğin Türkçe söylüyor. Bildiğin bizim dil.
  Aklımdan geçen "Vay be. Ne güzel bak Türkçe dinliyor. Aferim. Kutsal Cihat. Hığaa. Öğrensinler Türkçe'yi. Böyle böyle yola gelecekler. Helal olsun." değil. Gerçekten değil.
  Aklımdan geçen şu: "Elijah bir Türk şarkısını dinledi. Kulağı Türkçe duydu...Adam Türk diye bir şeyin varlığını biliyor. O zaman dolaylı yoldan Elijah'la tanışmış oldum ben. Aha?! Lannnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn!"

  Direkt bu yani. Sanki şarkıyı ben söylemişim, sanki Elijah beni dinlemiş, sanki yazdığı şeyi bana yazmış. Direkt kendime yordum bunu. Gelin güvey oldum. Düğün günümüzün hesabına başladım. Benle tanışmış oldu işte. Beni, kültürümü tanıdı. Benim dilimi dinledi. Benimle tanıştı. Tanıştık Elijah'la. :D

  Tabi bu sosyal medyada DIRŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞ diye patladı.
  "Şok! Şok! Şok! Orta Dünya'nın Hobit'i Frodo, Barış Manço dinliyor! En büyük hobbit bizim hobbit!"
  "Yüzüklerin Efendisi'nin Frodo'su ünlü oyuncu Elijah Wood, twitter'da Barış Manço şarkısı paylaştı. Bu adam zaten çok yakışıklıydı gızlar. Hıhığm. Hemen yavşayalım!"

  Bir baktım, orada bir Burcular, Ayşeler, Tuğçeler, Betüller, Begümler, Gülcanlar, Selmalar türemiş; Elijah'a kalp atıyorlar! BAK SEN. 
  O gerizekalı sümsük kızlar "Elijahhhhhh <3 I LOVE YOU" yazıyor, Erkekler "Helal olsun koçummm." yazıyor derken allahım.....beni resmen afakanlar bastı. "YAZMAYIN ULAN. ELIJAH KIYMETE MI BINDI. TAKMAYIN ELIJAHI" diye cırlamak istedim. Hatta bunların oluşturduğu trende  "Sizin ağzınızı burnunuzu dağıtırım, akıllı olun." yazıp kaçtım.

  Kimsenin gerçek adını bile bilmediği "Enee bu harry potter mıydı Frodo muydu?" dediği adam birden kıymete bindi yaa. Kızlar vik vik vik vik doluştular oraya. Çok atarlandım arkadaş. Elijah benim. Elijah benim nişanlım sayılır. Siz kimsiniz. :D

  Zaten benim doğumgünümü kutladı. Sizin tıvitlerinizi mi takacak. Hıh.
  
 
  Bugün hepi börtdey diyen, yarın ay lav yu zo maç der. Hıhığm. Bunun kaçarı yok yani. Elijah benim. Siz dönün götünüze i love you yazın sjdjlasdghassg. Tamam biraz terbiyesizleştik, doğru yola dönelim.

  O gün bugündür, sabah akşam Binboğanın Kızı dinliyorum. Dinlemekle kalmayıp dinletiyorum. Resmen pusuya yatıp bütün gün birinin "Ya bir şarkı söyleyin de açalım." demesini bekliyorum. Her lafa "E binboğanın kızı yani." cevabını veriyorum. Şarkı sözlerini Elijah ile bana yorumluyorum. Ciddi anlamda üstüm alındım şarkıyı. Zaten Elijah'ın işi yok, beni kesiyor, bana netten gönderme yapıyor. Aynen bu tarzda ergen kız düşüncelerine büründüm. Utanmasam onu, Barış Mançoyu ve kendimi bir resme şoplayıp altına "niQah ShaDimiZzZzZ ;);;););););););));;)););); DuqN ShaRqjmjZzZzZ NiqaH maSasjJj" yazacağım. O derece basitleşirim, hiç şakam yok. :D

 Kurda kuşa akıl sordum dediler vazgeç
 Binboğanın kızıdır o sana ne gerek

 
Elijah Binboğa'nın Kızı.... Bana Ne Gerek..... :D :D :D 






Upload Music

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bu aralar bunu dinliyorum

Bu aralar bunu dinliyorum
hurtsün solisti "dünya mirasları" listesine alınmalı