Ağaca tırmananlar

24 Ağustos 2012 Cuma

doğumgünüm!






 HIĞAĞAĞAĞAĞĞAĞA
ĞAĞAĞAĞAĞAĞAĞA
AAĞAĞAĞAĞĞAĞAĞA!

SONUNDA DOĞUMGÜNÜM GELDİ!!!!!


    Çok saçma bir günde doğduğumu ve bu konuda kendime ne kadar dalga geçtiğimi hepiniz biliyorsunuz. :D
"Yıldız birden seçime gitsek biz oy vereceğiz sen veremeyeceksin jhskdsff."
"Yıldız biz evleneceğiz sen evlenemeyeceksin hssdjhfdsfs."
"Yıldız üniversite başvurusuna gittiğimizde sen 17 olacaksın almayacaklar seni kdhsfhsf."
"Araba süremeyeceksin Yıldız kjhsldfdf."

  Ama sonunda o gün geldi çattı. Artık 17 yaşındayım. Arkadaşlarımın hepsi 18 olacak şimdi ama olsun kjdhaskjasd. :D :D :D

  İlginç bir şekilde bu yıl, bütün sınıfım şehiriçindeydi ve onlar kendileri "Sizde kutlayalım." diye bir öneride bulundular. Ben de tamam dedim. SONRA KUTLADIK İŞTE KUTLADIKKKKKKKKKKKKKK!

  Tamam başa dönelim.
  Bu sabah son birkaç aydır olanın aksine ilk defa 9.30'da uyandım. "Ahh ne güzel bir gün :):):):):" dedim kendi kendime. Sonra kapıda annem belirdi. "Kalk kız uykucu yapacak çok iş var çağırdın arkadaşlarını başıma dert açtın....daaaadadadadadadar.....kalk tozları al pırıl pırıl edeceğsin bu odanı!" diyerek günümün içine şitti. Benim için gün bitti. Gerçeklere döndüm. :D

   "Anne bi dur ya daha doğalı bikaç saat oldu allasen." dedim. Yok yok, bu kadın beni kesinlikle bu görev için doğurdu. Küçükken  "Yeteğrrr bıktım tozları almaktan bir kız doğurup paso toz aldıracağım." dedi. :D

   Ardından bir sürü toz moz'dan sonra hazırlıklara başladım, bugün 40 yılda bir geliyor, insan her gün doğmuyor sonuçta -özellikle de ben.. :(:(:( ağustos.. :(:(:(- , çok güzel olmalıyımmmmmmm süs püs derken bir baktım saat almış gitmiş....dershaneye de geç kaldım hal böyle olunca.
 
   Girdim oturdum sınıfa, bizimkiler ben gelmeden önce dersten bir saat erken çıkmak için hocadan izin istemişler. Bana dediler böyle dedik hocaya, ben de tamam dedim, hoca da duymuş olacak ki bana bakarak dedi ki "Hah evet madem bugün özel bir gün diyorsunuz, bir saat erken çıkıp arkadaşınızın doğumgününe gidersiniz. Benim için de ona iyi dileklerimi iletin."
   Yanımda oturan Sonay "Hocam Yıldız'ın doğumgünü bugün." dedi. "Haöylemihığmshsaa." oldu hoca orda. akjdhaskdgsda :D
 
   Neyse sonra hep birlikte dershaneden çıktık, dolmuşa bindik.
   Dolmuşta gidiyoruz içimden diyorum ki "Allahım çok yaklaştık....kutlayacağız....inanamıyorum! Ya bir terslik olursa? Lan ya şimdi bi deprem tusunami olursa? Ya araba kazsa yaparsa? Ya kıyamet koparsa! :O:O:O" yemin ediyorum düşündüm bunları. Kıyameti bile düşündüm. Her şeyi düşündüm. İnanamıyordum çünkü. :D

    Sonraaaa geçen sefer 8 kişiyle kaldığımız asansöre binip (ben yine darlandım içerde :D) eve geldik, biraz oyundu muhabbetti dedikten sonra ben doğumgünü çocuğu olarak elbisemi giyinmeye gittim. O esnada kapı çaldı ve Nadide ile Sonay geldi. Onlar bi arkadaşlarıyla buluştukları için birazcık geç gelmişlerdi.

   Sonra sofralar kuruldu, annemin kendi elleriyle yaptığı pasta ortaya geldi!
   

  Ardından ben servis edip oturdum. İçeridekilere "Şşştt hadi gelinnnnnnnn..." dedim. Kapıdan Sonay elinde kamera beni çekerek girdi, gülümsedim, ağzıma bir lokma pasta attım. Sonra kafamı bir kaldırdım, salon kapısından içeri ELİJAH GİRİYOR. ELİJAAAAAAAAAH ELİJAHHHHHHHHHHHHHHHHH!

  Aynen şöyle oldum bakın:
   video

  Kartondan olduğunu anladım tabii ki, ama bir salise için gerçek sandım. Şoka girdim. Anlayamadım. :D Ve gerçekten dakikalarca ağladım orda. :D Of şu an yatağımın üstünde duruyor allahım çok güzel ^^ :D

  Hayatımın şokunu yaşadım. Hiççççççççççç böyle bir hediye beklemiyordum. Hani ben bile böyle bir şey yaptırmayı hiç hayal etmedim. "Ne z...nas....nasıl yani ya? Ne zaman yaptırdınız bunu?" diye kekeledim ağzım yamuştu orda. :D
  Dün benden habersiz inmişler meydana, önce iki saat elijahın tam boy resmini aramışlar. "Yok bacım :D:D:" diyor Nadide. "Kimse Elijah'ı kısa diye boydan çekmemiş :D:D:D:D" jshdhgsadsfd :D  (Ama karton Elijah tam boyu boyuma huyu huyuma çok güzel bir çift olduk hıhığm. :D)
   Sonra bu resmi bulup sevinç dansları içinde Yusuf Rizeli amcamıza götürüp yaptırmışlar. :D Sonra mukavva alıp Sude'nin evine gitmişler, bunu yapıştırmışlar, kesmişler yani çok emek vermişler anlayacağınız.
   Hayatımda daha önce hiççççççççççççç bu kadar güzel bir hediye almamıştım. Artık ddaha hiç hediye istemiyorum. (Yoo seneye Elijah'ın kendisini getireceğsiniz. :D) bsgffddasadbaas.
  Ya canlarım ya. :D Hiçççç çaktırmadılar bana. Ben giyinirken sokmuşlar onu eve. Hiçççç çakmadım. Allahım o kadar mutluyum ki o kadar seviyorum ki sınıf arkadaşlarımı diyecek söz bulamıyorum. :D ÇOK SEVİYORUM SİZİ.
 
  Sonra hepsini öptüm, ağladım, yerde tepindim, sarıldım okşadım Elijah'ı. Daha sonra masaya geçip Elijah'ı baş köşeye koyduk, birlikte yemek yedik. Sonra fotoğraf çekildik, büyüklerin ellerini öptük, dans ettik her şeyi yaptık Elijah'la. :D

  Daha fazla söze gerek yok bence fotoğraflarla destekleyeyim bu blogu. :D
  Yeni yaşım çok güzel geçecek biliyorum, çünkü bütün mumları söndürdüm hıhığm ve artık Elijah'ım var hııhğm. :D
  Çok güzel bir gündü, bunun gerçekleşmesini sağlayan anneme, annaneme, arkadaşlarıma, Yusuf Rizeli'ye, Deniz Teyze'ye (:D) çok teşekkür ediyorum! Sınıfım benim herşeyim. Gerçekten. Onlarsız ne yapardım hiç bilemiyorum. :D
   (Seneye eve çıktığımızda bu Elijah salonda olacak ne kadar sevmeseler de Elijah'ı görecekler her gün dssdhasjds kendileri kaşındılar :D :D :D)

   Evet hepinizi çok öpüyorum, kutlayan herkese gerçekten gönülden teşekkür ediyorum. :)

    
    
 
   
    
   




VEEEEEEE BU DA ELİJAHLA İLK DANSIMIZIN VİDEOSUUU :

 
   video

3 yorum:

Bu aralar bunu dinliyorum

Bu aralar bunu dinliyorum
hurtsün solisti "dünya mirasları" listesine alınmalı