Ağaca tırmananlar

1 Ağustos 2012 Çarşamba

feriha

  Yazın ne yapacağını bilemediğin o çaresizlik duygusu var ya; hah, KanalD onu çok iyi kullanıp sömürüyor. Basıyor bütün yıl yayınladığı ve benim çoğunlukla "Bunu kim izler ulan ya ne kada saçma ALLLAH ŞU SAHNEYE BAK ALLAHIM NASIL BU GADA SAÇMA OLABİLİR." dediğim dizileri, sonra benim gibi salonda sıkıntıdan yatıp yuvarlanan kişiler mecburen izliyor.

  Şu an mesela aşk-ı memnu var ama ondan şikayetçi değilim ölümüne izliyorum kjgfkhf. Kitabını da okuyorum çok heyecanlı jhadlak.

  Neyse konumuz bu değil. Konumuz Feriha. Ayşegül hep izliyordu, ben de onun götünden ayrılmadığım için onla izliyordum. Başlarda "Habu oğlan hala bilmiyor mu bu gapıcının gızı olduğunu kjhgkjgd. Yaaaaaaaaaaaaa allllllllaaaaaaaaaaaaah saçmalamanın dibi skugdkujfhgaılfgadjsfjbfdjlfldsfd..." cümlelerim daha sonradan "Bak bak zilli Hande'ye bak, yellozzzzzzzzz. Ya feriha sen de ne kada malsın niye 1 milyarlık ayakkabı alıyorsun ama ayakkabı da güzelmiş hağ." ya, sonra da "HAYIR EMİRRRR FERİHA SUÇSUZZZ DESENE GIZIM SUÇSUZUM DİYEEE DESENEEE NİYE YALANCI ÇIKARIYORSUN BENİĞĞĞ." ye döndü.

  Bir gün yine izliyorum, annem de diğer koltukta çamaşır katlıyor; Emir'le Hande kaza yapmış, hastanedeler.
  Cansu kendini yerden yere atıyor diyor ki "Hayırrrrrrr onu görmeliyimmmmmmmmm hayırrrrrrrrrr hangi hastanedeeeeeeee lütfeeeeeeeen ühühüh.". Annesi de diyor ki "Kızım saçmalama, hiç tanımadığın bi adam için ne hallere düştün, sakin ol, kendine gel, o seni tanımıyor bile!"
  "Hayırrrrr ben onu tanıyorum ama, onu kendime çok yakın hissediyorum hayırrrr onu görmeliyim, izin vermem ölmesine hayırrrrr."
   Sonra Feriha'nın annesi geliyor, Cansu hastaneye gitmek istiyor, annesi izin vermiyor. Cansu diyor ki "Sen de onlar gibi deli diyorsun bana di mi...Hiç tanımadığı, elin adamı için yataklara düştü, kendini rezil etti, kafayı yemiş bu diyorsun di mi... Ben de açıklayamam neden ama öyle hissetmiyorum, sanki hep benimle yaşıyormuş gibi. Deli dersen de, banane, ben onu seviyorum, hastaneye gideceğim işte. Kimse beni anlamıyor ühühühü."

  Orda gözüm anneme kaydı. Çünkü o da hep "Deli misin nesin, tutturmuşsun bi Elijah, tanımadığın etmediğin allahın gobbiti (gobbit :D) için kendini ne hallere sokuyorsun. İnsanlar demez mi kıza bak kafayı yemiş, diye." der bana. Ama artık bu gerçeği kabullendi, onu damadı olarak bağrına basmaya hazır :D :D.
  O da hemen anlamış gibi hemen bana bakıp güldü zaten. Ben de televizyona sarılıp "Ben seni anlıyorum Cansu'm.....bak en azından siz aynı şehirlerde yaşıyorsunuz.....bize bak.....adam okyanusun öte ucunda.....o yatıyor ben kalkıyorum ben yatıyorum o kalkıyor......ben seni anlıyorummmmmmmmmmmm.... deli değilsinnnnnnnnnnnnn." dedim.

  Sonra da anneme dönüp "Eğer elijah da böyle kaza geçirir, Allah korusun ölürse ben de asla dayanamam, böyle olurum hatta bundan beter olurum, yataklara düşerim, amerikaya kaçarım, koşar yarimi alırım." dedim. Sonra da feriha bitti zaten.

2 yorum:

  1. elijah ile varmı bir gelişme ?? en son doğumgününü kutlamıştı orda kaldım ben :)

    YanıtlaSil
  2. aaha yok maalesef fakat o bir yıldır beni içten içe sevip sayıyor biliyorum hııhğm.

    YanıtlaSil

Bu aralar bunu dinliyorum

Bu aralar bunu dinliyorum
hurtsün solisti "dünya mirasları" listesine alınmalı