Ağaca tırmananlar

9 Ağustos 2012 Perşembe

kakule

    Neeeeeeeeeeeeeeeeeeee zamandırrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr , çoooooooooooooooooooktandırrrrrrrrrrr bir ukulele istiyordum. İstanbul'dayken sonunda aldım ama gerçek değildi. Yani pazarlama harikasıydı sadece, üstünde bakır teller vardı, vurunca "dongurr" diye ses çıkarıyordu.  Fakat sonra trabzon'a gelince kendi ellerime gitarımın tellerinden söküp taktım veeeeee oldu veeeeeee bir şarkı öğrendim! 

   Sonra farkettim ki bu blogun adının "Daldaki KEMANCI" olmasına rağmen ne bir şarkı var ne bir keman! Bu yüzden bugün açlığın verdiği sıkıntıyla yaptığım 36 ses kaydına bir baktım ve içlerinden birini blogumun yazılımcısı -evet bir yazılımcı işe aldım ama ikimiz de çulsuzuz bir para kazanmıyoruz burdan- ve büyük takipçisi ve "Şu olmuş mu bu nasıl bunu okudun mu" diye her şeyi onun üzerinde test ettiğim arkadaşım Selim'e gönderdim.

   O şimdi dinliyor şarkıyı, ben heyecandan oturduğum yerden çemkiriyorum; "Başı çirkin, sonu çirkin, ses kötü, bunu iftardan sonra kaydettim o yüzden sesim garip, sanatçılar açken söyler, diyafram, do re mi fa sol la si do bıdı bıdı vıdı vıdı..." diye. Nasıl bir sanatçı kaprisi varsa bende artık. :D
  O da tam tersine "Çok beğendim bak at bunu yoksa ben atarım internete!!" deyince şok oldum. Beğenmiş mi :OOOOOOO O iğrenç şeyi mi ? :OOOOOO Artık yoldan geçen adama kaset yaptıkları günümüz müzik endüstrisine bile kakalayamayacağımız kötülükteki şarkıyı mı :OOOOO. Evet!

   Sonra ben de onu buraya koymaya ve bundan sonra da gerek keman olsun gerek ses, arada türlü türlü şarkılar atma kararı aldım. Hatta bir gün blogtv'de canlı şov yapmayı çooooooook istiyorum. Böyle hem şarkı söylerim hem de birkaç blog yazımı ayrıntılarıyla anlatırım, çok güzel olur. Ama muhtemelen kimse izlemeyeceği için güzel bir akraba akşamı olur diye düşünüyorum. Bizim aileye izletirim zorla çünkü. :D

   Neyse şimdi şarkıya geçelim.
  Bunu ben ilk Elijah'ın oynadığı bir güneş gözlüğü reklamında duydum. Şarkıyı aşşırı sevmiştim ve de ukulele ile çalındığı çok açıktı. Bir de işin içinde Elijah var, bu yüzden ukuleleyi elime aldığım anda çalmaya çalıştığım ilk şey bu oldu. Hatta ukulele istememin temel sebeplerinden biri bile olmuştu bu şarkı.

   Her akşam sahura kadar çaldım. Her akşam. Hiç bilmediğim bir müzik aletiydi ve öğrenmem gerekiyordu. Zavallı teyzem de benimle aynı odada kaldığı için hiç uyuyamadı kadıncağız. Çok da kötüyüm ha. Kadın zaten uyku sorunları çekiyor, bir de gel sabaha kadar tıngır mıngır öttür orda. Ayıp yahu.
   Artık ne kadar bıkmışsa teyzem, bir gün anneme demiş ki "Ha o kakulesini çalıp duruyor yeteğğğğğğğğğğr." KAKULE. GDSFJGSLLHDŞHJHDJFLSLDCFGDS.

   Bugün aradı beni, "Kakuleni çalıyon mu?" dedi yine çok güldüm. Kakule ne ya. :D Ama ukuleleme bu adı verme kararı aldım. Artık onun adı kakule.

   Mutlaka dinleyin, yorumlarınızı bekliyorum. İsterseniz buraya yazın, isterseniz iki dakka yildizzasar@gmail.com 'a mesaj atın, hatta ve hatta blogda yapmamı istediğiniz bir şey, çalmamı istediğiniz bir şarkı varsa twitterım ddaldakikemanci ona yazın, http://daldakikemanci.tumblr.com tumblrdan soru atın yani ulaşın bir şekilde. Hiçbirini yapamıyorsanız deyin feyse ekleyeyim sizi konuşalım asdfghjk.

   Ahhhhhhhhhhhhh çok heyecanlandım ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh. Yayınlama bu yazıyı! Sil! SİL!


   video

5 yorum:

  1. İlk yorum benden olsun. Olmuş bu! (:

    YanıtlaSil
  2. Oha Yıldız! süper bu! sesin çok güzelmiş :O sürekli koy şarkı sürekli süreklii!!

    *Hatırlar mısın bilmiyorum ama Polly ben :D

    YanıtlaSil
  3. Hahaha hatırlamam mı seni Narnialı! Çok teşekkür ederim, bundan sonra koyacağım şarkılar türküler, düğün dansları, baleler vs. :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hehe :D koy koy bekliyorum sabırsızlıkla ._.

      Sil

Bu aralar bunu dinliyorum

Bu aralar bunu dinliyorum
hurtsün solisti "dünya mirasları" listesine alınmalı