Ağaca tırmananlar

14 Ağustos 2012 Salı

oyun



   Malumunuz yaz dönemindeyiz ve çoğumuzun, daha doğrusu feyste havuzbaşı albümü açamayacak şekilde sürekli evde olanlarımızın, yazın yapmayı en çok sevdiği şey bilgisayarın başına geçip 7/24 oyun oynamaktır! Eveet!
   Hele de Ramazan'da yapacak pek bir şey olmadığı için, vakit en iyi böyle geçiyor. Geçen gün 12'de kalktım, yun oynayayım dedim sonra bir baktım saat almış gitmiş iftara yarım saat kalmış. Şoka cirdim orda. Hiç acıkıp susamadım bile.
   Ama tüm bunların haricinde ben gerçekten bir bilgisayar oyunu hastasıyım. O kadar çok seviyorum ki, ertesi gün sınavım olsun, yine en azından 1-2 saat açar oynarım. O derece yani.

   Neyse 1 gün önce, kardeşim Orhan'ın -o tam bir oyun canavarı- tavsiyesiyle Ao Oni adlı dandik bir japon oyunu indirdim. İnmesi tamı tamına 3 dakika sürdü, o kadar dandik :D. Sonra oyun başladı, Allah'ım hayatımda hiç aynı anda hem bu kadar komik olup hem de bu kadar korkunç olabilen bir oyun görmemiştim. Bir an "bu ne la jasdgsjkgsdsg" diyip diğer an cırlayarak "AHHHHHHHHHHHHHHHHHHH KAAAAAAAAAAAAAÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇ" diye kendimi yırtıyordum. Hatta bir ara annemler içeri dalıp" Kız noluyor bişey mi oldu biyerinize?!?!!??!!?" dediler yarıldım gülmekten. :D
 
   Anlayacağınız çokkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk güzeldi. Bu 2 gün boyunca hiç durmadan, başından kalkmadan oynadım ve bugün sonunda bitirdim. Sonra tekrar açtım tekrar oynadım. :D O derece güzeldi. Çok güzeldi. Aşırı güzeldi. Önünü alamadık. Pek güzeldi. Bu yüzden beeeen siz sevgili okurlarım için, dedim ki kalkayım bu hafta bir oyun yazısı yazayım ve de buna görüntü de koyayım! Yağğğğğğğğniiiiiiii sizler için üşenmedim aşağı yukarı 20 dakikalık bir gameplay videosu çektim.
    Fakat onu buraya yüklemem imkansız gashghga sabaha kadar beklemem gerekir. :D O yüzden her yeri keserek sadece cırladığım bölümlere kadar kısaltmak zorunda kaldım :( Ama olsun zaten oralar eğlenceli.  :D

   Lakin, bir teknoloji özürlüsü olduğum için, bilgisayara ekran kaydedici kurmak yerine bildiğin kamerayla çektim. Bir teknolojik alet diğer teknolojik aleti çekince nasıl bir cızırtılı görüntü oluyor bilirsiniz, hah işte biraz öyle oldu maalesef, kalite de düşük oldu ama olsun anlaşılmayacak derecede değil. Neyse zaten siz çığlıklarıma bakacaksınız orda, olsun görüntü pek mühim değil. :D Hepinize iyi eğlenceler diliyorum, ışığı kapatın, kulaklıklarınızı takıp hoparlörleri son ses açın,  umarım beğenirsiniz. :D


video


 Yoksa çok bi korkmadınız ya da pek bi çığlık duymadınız mı? Tamam. O zaman...............SÜRPRİZ VİDEOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!

  Burada en az 50 kere çocukluğumdan beri Nosferatu adlı bir oyunun etkisinde olduğumu anlattım.  Taaamaaaam bilmeyenleriniz için Nosferatu'yu birkez daha özetleyeceğim.  
   Bundan yaklaşık 5-6 yıl önce bir gün komşuya inmiştim, o da bana "Abimin bilgisayarında bir korku oyunu var, çok korkunç diyor açalım mı ehehehehe." deyip yanıtımı beklemeden açmıştı ve beni korkudan resmen altıma ettirmişti. Sonra o kız taşındı gitti burdan, ben yıllarca bu oyunu aradım. Kime sorduysam bulamadım, cdciler, rus pazarı......yoktu resmen. En sonunda netten indirdim ve işte burdayız. Artık bitti. Ama hala daha çok korkuyorum oynamaya. Ama kardeşimle çok sıkıldık, napalım oynayalım dedik, sonra da kayda aldık bunu. Bazı yerlerde seslerimiz çok benziyor ama cırlayan hep benim ahahaha.
(Not: Bunun görüntü kalitesi daha berbat çünkü masaüstünde çektim, masaüstü monitörüm dinozor resmen biliyorsunuz.) İyi seyirler. :D

   video
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bu aralar bunu dinliyorum

Bu aralar bunu dinliyorum
hurtsün solisti "dünya mirasları" listesine alınmalı