Ağaca tırmananlar

8 Ağustos 2012 Çarşamba

rus

   Geçen yaz Gençlik Olimpiyat Oyunları'nda görevliydim, biliyorsunuz. İrlandalılar, Gürcüler ve Slovakların kaldığı ortak bloğun resepsiyonuydum. Sonra orada, benden bir yaş büyük bir rusla tanıştım. Hemen arkadaş olduk, ilk günde! Çünkü aramızda bir bağ vardı, o......25 Ağustos doğumluydu.
   Neyse adını yazmayacağım adı M. olsun. Çünkü burayı okursa bir şekilde anlar yani. Türkçe bilmiyor ama çok pis türkçesi var ha. Bir de bilmese de türkçeyi bakıyor bloglarıma, "Rus" kelimesini ve kendi öz adını görse anlayacaktır, salak değil ya adkfdsdg. Neyse.

   Biz tanışalı tam 1 yıl oldu, ve hala konuşuyoruz. Aslında başlarda çok konuşuyorduk, sonra olay benim bir paragraf yazmam, onun 30 dakika sonra bir kelime yazmasına döndü. Çok daha sonra olay 3 aydan 3 aya mesaj atmamıza döndü. Daha daha daha sonra olay, "skypeta konuşalım yarın tamam mı." deyip benim 5 saat aralıksız monitöre bakarak beklememe rağmen gelmemesine döndü. Takmıyordu anlayacağınız beni, o çok kuğuldu.

   Şimdi bu çocuk sarışın, mavi gözlü, atletik, komik svsvsvsvsvsvsvs. Mesajı aldınız mı? Yani demek istediğim, onu ilk gördüğüm andan itibaren kesme komasına girdim. Hem de adam Rus, her gün birlikte takılıyoruz, bilgisayarda COD oynuyoruz -hem de olimpiyatlar devam ederken sadhas- hem de ölümüne harry potter fanı!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Yani önümde onu kesmemek, ona aşık olmamak için hiçbir sebep yoktu. Hayattan bekleyeceğim her şey onda vardı. En önemlisi.....o 25 Ağustos doğumlu. Evren resmen "O senin ruh ikizin, Allah onu bu Allah'ın trabzonuna senin içni gönderdi...." diyordu.

   İşte bu 1 yıl boyunca anlayacağınız gibi ben sürekli 10 sayfa mesajlar atan, sürekli "i miss you so much :(" diyen kesici kız rolündeydim. O da 534534153 dakika sonra "Yes." "No." "Okay." "See ya." yazan kesilen ve sonuna kadar bunun farkında olan erkekti. Ben de en sonunda bir gün "Ehhh yeter be Allah'ın rusu!" deyip saldım çayıra.
   Sonra geçenlerde gerçek olimpiyat oyunlarını izlerken aklıma o geldi. Bana İngiltere'ye gitmenin en büyük hayali olduğunu söylemişti. Hatta o olimpiyatlara hocası gidiyordu ve bu yüzden kıskançlıktan çatlıyordu.
  Bütün kesici triplerimi bir kenara bırakıp "Maksim, seni çok özledim, bir gün konuşalım mutlaka." dedim. Şaşırtıcı bir şekilde, anında cevap geldi. "EVET KONUŞALIM!" diye. İşte o gün bugündür konuşuyoruz.
 
  Daha az önce bitirdik konuşmamızı mesela. 3buçuk saattir konuşuyorduk, ondan önceki gün de kameralı konuştuk, anlayacağınız konuşuyoruz, tamam. Ama ben tabii ki hala kesici rolündeydim. Bu yüzden önceki gün biz kamerada konuşurken "Senden sonra sevgilime kamera açıcam, Yunanistan'da şu an." demesiyle ben orda  şokun şokuna girdim.. Sevgilisi vardı!

  Ama aslında ilk tanıştığımız zaman da bir kız arkadaşı olduğunu biliyordum, çünkü bana fotoğraflarını göstermişti. (Ki az önce dedi ki bu iki kız aynı değil, bu yeni kız arkadaşı.) İşte biliyordum ama kesmeyi bırakamadım! Ben kesiciydim ve o 'sevgilim var' derken tek duyduğum "İşte bu kız benim blalalalallalalalalalalalalalallalala." olmuştu. Sınıf arkadaşı da olabilirdi, lütfen.

  Ve de kesici kız olarak bir umut sürekli kesmek zorundaydım. Hani sevgili olacağımızdan değil, o benim için resmen Brad Pitt'ti ve ben de onun yan dairesinde oturan Çirkin Betty'dim. Her gün Angelina Jolie'yi ve peşinden giren 6 çocuğu görüyordum ama kesmeyi bırakamıyordum. Çünkü o Brad Pitt . :(

  İşte bugün konuşuyoruz, Allah'ım....bana rus kız arkadaşının, o rus yellozun seksi resimlerini atıp duruyor. Kız zaten çoooooooooooooooooooooooookkkkkkkkkkkk güzel -çünkü rus- atıp atıp duruyor. Bir de aslında şaşırdım bugün, tam burada durmuş blog yazıyordum başka bir konuyla ilgili, skype da öyle açık duruyordu birden geldi ve "Merhaba!!!!!!!!" yazdı. Sonra yazmaya başladı nasılsın, nasıl gidiyor diye. Normalde ben 5 cümle yazarım, o tek harf yazar. "Allah'ım noluyor?" oldum bi an.

   Neyse atıyor işte resimler, ben de bakıyorum öyle, sonra bir resim daha attı, bi açtım..... Resimde sevgilisinin göğüs bölgesine yaptırdığı dövme var. ŞOKAAAAAAAA GİRDİMMMMMMMMMMM ORDAAAAAAAAAAA.

  "PEKİ BUNU BANA NEDEN GÖSTERİYORSUN GERİZEKALI." dedim. "MANYAK MISIN NESİN (bunun ingilizcesi are you freak or not agsdkjgl chicken translate) ALLAHIM NEDENNNNNN NEDENNNNN GÖSTERDİN BUNU BANA M.....!" dedim.

   Güldü. "Ahahaha you are funny.". dedi bana.
  Allahım nasıl bir kolpayımmmmmmmmmm nasılllllllllllllllllllllllllllllllll.
  Neden hep böyle ilginç kolpalar yiyorumm nedennnnnnnnnnnnnnnn.
  Nedennnnnnn kolpaland diye bir ülke kursak ben kraliçesi olurum nedennnnnnnnnnnnn.
  Nasıl bir sınanma yaşıyorumm nasıllllllllllllllllllllllllllll..

  Ben de o celallenmeyle, o panikle dedim ki "Sus, kes. Gösterme bana şunları, benim de bir erkek arkadaşım var." Kİ YOK ÖYLE BİR ŞEY.
 
   Bunu duyunca hemen "WHATTTTTTTTTTT SHOWWWW MEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!" yazdı. "SEND ME HİS FACEBOOK LINKKKKKKKKKK!" yazdı. Tabii ben orda yusuf yusuf, üçyüz beşyüz oldum.... Kimin resmini atacaktım? Google'ı açtım, yakışıklı erkekler yazdım, sonra "Manyak mısın Yıldız." deyip kapadım.
 
  "Napcan görüp ya...hayır atmayacağım."
  "Ya atsanaaaaa ATTTT."
  "HAYIRRRRRRR."
  "ATMAN LAZIM! AT HEMEN!"

  Atmam mı lazım? "NEDEN?" dedim.
 

  "Çünkü ben senin Rus Abinim. Sevgilin varsa bilmem lazım." dedi. 


  Birden orda, içeride, yani beynimde bir şey "klink." etti. "Abinim...." Rus ağbi? Ağbi? "Abinim senin...". Birden bütün renkler daha renkli, bütün ışıklar daha parlak, bütün facebook anasayfam daha güzel göründü gözüme. Resmen evrenin sırrına ermiştim. "Abinim..."


  Evet, biz sürekli konuşuyorduk, görüşüyorduk, ben onu hep kesiyordum ama aslında o.....benim çok yakın arkadaşım olmuştu....o benim rusya'ya gidersem otel parasından yırtmak için evinde kalacağım kişiydi ....o beni rus barlara götürüp sonra "Bak sana birkaç erkek tavlama ipucusu vereyim." diyecek olan kişiydi....o benim Rus Abimdi.

   Sonra ona karşı hissettiğim tüm kesme duyguları birden kardeş duygularına döndü. Çünkü hayatım boyunca hep bir abim olsun istemişimdir, hep. Aynı bu çocuktaki gibi, sevgilisinin göğsündeki dövmeye kadar her şeyi konuşabileceğimiz, birlikte oturup müzik dinleyebileceğimiz, sinemaya, Rusya'ya gidebileceğimiz biri....

  "Yaaaaa öyle miğğ." dedim. Sonra paintten "Sevgilim yok tabii ki de GERİZEKALI." yazıp al sevgilimin resmi bu diyerek attım ona. O da bana cevaben "Fuck you ahahahahaha" dedi. Çünkü o benim ağbim <3. Abiler kardeşlerine S*ktr git der. Agdsfdsşdsgdfssddrg.

  Sonra abi-kardeşin konuşabileceği her şeyden konuştuk. Bana "Ehhhh şişko değilsin ama birazcık spor kimseyi öldürmez sabahları koş, toparla kendini." dedi, çünkü abiler kardeşlerine "göbeğin büyümüş okula yazdır." der. Sonra bana kızarkadaşlarını vs anlattı. Tam bir piçmiş anlayacağınız. "Benim bir stilim var. Kız bana sevgili olalım mı der. Bu yüzden bazı insanlar iğrenç olduğumu düşünebilir ama banane." dedi.

  İçimden "Hay senin stilini yiyim salak apaçi." dedim. Güldüm sonra, aklıma erkek kuzenlerim geldi. Onlar da bana sürekli kızarkadaşlarını anlatır ve ben "LA NE KADA MALSINIZ" derim ama gülerim. Bunda da güldüm. Dedim ki "Sen ne dersen de, asla mal ya da iğrenç ya da kötü olduğunu düşünmeyeceğim çünkü değilsin ve seni çok seviyorum." dedim . O da "ohhhh tenks." dedi.

  Sonra birden geçen gün kız arkadaşıyla ne tür şeyler yaptıklarından bahsetmeye başladı.

  "KAPA ÇENENİ. LANET OLSUN SANA. FİKRİMİ DEĞİŞTİRDİM. İĞRENÇSİN SEN. GERİZEKALI PİSLİK. MAL. SUS. YÜRÜ GİT. DEFOL." dedim. Güldü, kahkaha krizine girdi orda çünkü o benim ağbim, sonra da çıktı işte. Ne mal abisin sen ya. Olmaz olsun senin gibi ağbi.

  Ah canım abim...

3 yorum:

  1. Karmı zararmı bu yaşananların sonu =)

    YanıtlaSil
  2. Ahaha, tam diyorum ki bak sanki güzel bir şey oluyor, hoooop kolpa. Kar da yok zarar da... tam ortada bir yerde sürünüyorum. :P

    YanıtlaSil

Bu aralar bunu dinliyorum

Bu aralar bunu dinliyorum
hurtsün solisti "dünya mirasları" listesine alınmalı