Ağaca tırmananlar

25 Eylül 2012 Salı

Allah'ın sopası yok ki gökten indirsin + Bir sınıfa toğuştuğrulmak.

  Müdür dedi ki dedi, şey dedi, al dedi çocuklarını istiyosan dedi al dedi kendini de al dedi git dedi. Pılını dedi pırtını topla dedi git dedi. Ben de zaten kaynanamla kavga etmiştim, o yüzden müge hanım. Çocuğunu dedi istiyosan dedi, al dedi kendini de al dedi defol git dedi.
 
   Hayır bunu demedi müdür. Müdür dedi ki, RAY. MALİFALİTİKO. RAY. ŞALİMALİTİKO. ROY ROY ROY LOY. LAY LAY LAY LAY. MA MA MA MA. SA MA MA MA. ROY ROY ROY ROY LOY.

  Ha müdürün değil de şu an benim ne dediğimi merak edenler için;
  http://www.youtube.com/watch?v=LRRmBzjKYos hadi bu neyse de;

  ŞU ADAMI  http://www.youtube.com/watch?v=fcawRJK0hLM bu kadar güzel bir şarkı yapabiliyorlarsa ben heralde süperstar olurum gibime geliyor. Yaparlar beni de böyle güzel ya.. Neyse.

  Ya Müdür dedi ki; yönetmelik değişmiş. Artık 7 kişilik sınıf açılmıyormuş. Bu yüzden nolacakmış............................................................ bizi TM sınıfı ile birleştirecekmiş.

  .
  .
  .................................
  DIRKŞINNNNNNNNNNNNNNNNNNN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  TATATATATATATATTATATATTATA!!! ! ! ! ! ! ! !! !
  DIT..DIT..DIT...DIT..DIDIDIDIT...GÜMMMMMMMMMMMMMM
  DIRIRIRIRIRIRIRIRIIRIRIRIRIKKŞINNNN
  TİYU TİYU TİYU.
  DANNN!
  FİYYYYUUU!
  FIJIRTSSS.
  BUM BUM ÇAKA ÇAKA.
  PATTTTT.
  KÜTTTTTT.
  AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAĞĞĞĞĞĞĞĞ!
   AKLHDALKSFJDŞLKFJASİŞDKAS,PŞDSKDİOSAJDASOŞLASJŞKSJOŞASFJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJP

  NASIL YAPARSIN BUNU BİZEEE NASILLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL!!!!!!!!!!!!!!

  NASILLLLLLLLLLLLLLLLL BİZİ 7 KİŞİLİK SINIFTAN ALIP 30 KİŞİLİK SINIFA KOYARSIN NASILLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL?!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  Ki koydu da. Hatta üstünden 2 gün geçti. Evet. Bunu yaptı. 2 gündür rezil bir sınıftayız.

  Evet. Bok gibi, BOK GİBİ bir haldeyiz şu an. Resmen bizi aldı, geleceğimizi buruşturdu, yamuşturdu, çöpe attı; sonra da alın dedi geleceğinizi istiyosanız dedi çöpü elleyip çıkarın dedi kendinizi de alın dedi gidin dedi. Biz de kaynanamızla kavga etmiştik, o yüzden...

  Ya ALLAH! VALLAHİ İÇİMİN DARALTISINDAN NAPACAĞIMI NE DİYECEĞİMİ ŞAŞIRDIM. SIKINTIDAN SAÇMALIYORUM....KELİMELERRRR.R....DARLANAAAA DARLANAAA..........ŞU son bir haftadır depresyonun dibiğindeyim. Depresyon duvarını, depresiflik hızını aştım; farklı bir boyuta geçtim. Level atladım. Artık ne derseniz ona, ondan oldum işte. Bir de şimdi bu geldi başımıza, daha nolsun daha NOLSUN??

  TM sınıfıyla birleşmiş olmak nasıl mı? BOK GİBİ. DOKUZUNCU SINIF GİBİ.
  O KADDDARRRR GERİLİYORUM Kİ DERSLERDE HOCA BENİ KALDIRACAK DİYE.
  O KADDDAAARRR DARLANIYORUM Kİ HOCA "YILDIZ DE BAKİYİM ŞU POLİNOMUN BİLMEMNESİNİN YEDİ CEDDİNİN Ö CİNSİNDEN DEĞERİ NEDİR?" DİYECEK DİYE. Ki asla böyle bir şey demeyecek bizim dil olduğumuzu bildiği için, ama bugün bi hoca "ŞURAYA Bİ YILDIZ ATIN" dedi benim kafamın sıradan bir hoplayışı vardı, göreceksiniz.

  Ulan "Tarih Tarih, Edebiyat Edebiyat, Coğrafya Coğrafya, Dil Anlatım Dil Anlatım" diye bir program mı olur lan?!! ULAN BÖYLE BİR DERS GÜNÜ MÜ OLUR ALLAHINI SEVDİKLERİM?!?!??!!? NE KAFASI LAN O KAFA? NE İÇTİNİZ BANA DA İÇİRİN ONU.
 
  İngilizce dersini o kadar özledim, o kadar özledim ki anlatamam. Böyle içimden üniformamı parçalayarak "AL BENİ İNGİLİZCECİ GEL BENİ ALLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL" diye çığlık atmak istiyorum. Neyseki yarın 6 saat ingilizce var. Oh be. OH BE.

  ------------------------------------------------------o----------------------------------------------------

   Tamam şimdi bundan iki gün öncesine saralım:
   Dershanede uykusuzluk ve açlıktan ölür vaziyette 8 ders geçirip, üstümden tır geçmişçesine yorulup eve geldim. Sonra benim "Orhan bak ben sınava gireceğim bu yıl, bu bilgisayarı burdan kaldırıyorum, tamam m?" cümleme ve eylemime rağmen, ben gittikten hemen sonra masaüstü bilgisayarı sanki ben hiç konuşmamışım gibi geri kurmuş kardeşime o kadddarrr atarlandım, o kadar atarlandım kiiii böyle tüm günün hıncı ondan çıktı.
    Hayır, sorun bu aletin benim odamda bulunuyor olması, anneme git şu çocuğun odasına kur diyorum, yok olmayacakmış onun odasında bilgisayar. AMA BENİM OLSUN ÇÜNKÜ BEN YGSYE GİRECEM ÇOK DA ÖNEMLİ DEĞİL ORHANIN TÜM GÜN ODAMDA TAKILIP BENİ ÇALIŞTIRMAMASI.

  Ben artık o kadar dolmuşum, o kadar yorulmuşum, o kadar psikolojikman bozulmuşum ki, ( bu aralar hep arabesk söylüyoruz zaten tofaş alıp turlayacağız o derece arabeskiz aşk acısı çekiyoruz sınıfça, bunun da etkisi var.) açtım ağzımı yumdum gözümü. BAĞIRDIM ÇAĞIRDIM GİT DEDİM AL DEDİM KENDİNİ DE AL DEDİM GİT BU ODADAN dedim.

   Bir şey aksi başladı mı, bir gün aksi başladı mı öyle geçer derler ya hani. Çünkü tamamen negatif enerji yayarsın etrafa, daha çok kötü olayı kendine çekersin. (Bilmeyenler için The Secret) Ha işte öyle oldu.
   Ben Orhan'a atarlanınca, anneme de atarlandım haklı olarak. Ben evden çıkmışım, kardeşim çıktığım gibi kurmuş bilgisayarı, hadi buna bir şey demiyorum kursun oynasın, ama aradan 9 saat geçmiş, ben eve gelmişim bu çocuk hala bunun başında ve annemin gıkı çıkmamış.
   Bre kadın, bu çocuğun benim odamda 10 saat oynamasıyla, kendi odasında 10 saat oynaması ne farkı var al ha şunu onun odasına diyrım; bu sefer o da cırlıyor ki ben niye ısrarla istiyormuşum bunu.
  ACABA NEDEN. NEDEN ACABA. HADİ Bİ DÜŞÜNELİM. HIĞM. ÇOK ZOR. HIĞM. BULAMIYORUM CEVABI ÇOK BELİRSİZ.


  Sonra annem, bakın şimdi burası çok ilginç, benim kardeşimi sevmediğim triplerine girdi. ALLAHHHHHHHHHHHHHH!!!!!!!. Ya ben ergenliğe girdi çıktım, bu kadar ergen bir anne görmedim ya. Asla onun kadar ergen ve tripli olamadım. Hatta o çok ergen ve trip olduğu için ben ergenliğimi yaşayamadım. :D Çok tripsin anne. Yeter artık. Artık "babanı daha çok seviyosun sen zaten" demeyi de bırak. BIRAK ARTIK BIRAKKKKKKKK.
 
  Ben daha da sinirlendim, sonunda sinir içimde patladı, ağladım. Sonra saat zaten olmuş kaç, başım ağrıyor AĞLAMAKTAN, annem hala bi dardarlarda, tüm bunların arasında derse oturacağım bir de ben. Neyse sonra "gızım git iki çalış da sonra zaten hem bu evden kurtulacan, hem ygseydi derdin olmayacak, dardar çekmeyeceni oh mis gibi bi hayat bekliyor seni" diyerek oturdum (ki eminim şu listedekilerden bir tanes, bile olmaz o zaman da başka dertlerim olur), annem de kahve yapmış bu kadar dardarın üstüne iyi içilir diye; aldım kahveyi, aksilik bu ya; tam içeceğim, bildiğiniz DIRRRANKKK diye bütttttünnn sol elimin üstüne döküldü. DÖKÜLDÜ. ELİM KAYNAR KAHVEDE HAŞLANDI. KAHVE FİNCANI DEVRİLDİ, O ESNADA ORADA BULUNAN ELİMİN ÜSTÜNE DEVRİLDİ. GİTTİ ORAYA DEVRİLDİ.

  Daha önce sağ elinin tamamı haşlanmış, doktorlar tarafından bütün bir el derisi YÜZÜLMÜŞ SOYULMUŞ CIRIRTTT DİYE ÇEKİLİP ÇIKARILMIŞ bir insan olarak, korku içinde oturduğum sandalyeden "AHHHH" diye kısa kesik bir çığlık eşliğinde bir kalkma hamlesi yaptım ki; o da ne; ayağım sandalyeye takıldı ve sandalyeyle yere devrildim.
  Kafamı yerden kaldırdım, tüm vücudumun titreyişine aldırmadan ayağımı sandalyenin altından kurtardım (ki doğrulurken onun da RESMEN YAMULDUĞUNUN farkına vardım) seke seke banyoya gittim ve elimi soğuk suyun altına tuttum. Allahım yarabbim, nerem acıyor artık vücudum da şaşırdı, şoka girdi. Elim yanıyor, ayağıma sanki bıçağı sokup çıkartıyorlar nasıll bir acı!!!!!!

  Ama vücut hala son 10 saniyede yaşananların şokunda olduğu için, acıyı çok çok çok hissettirmiyordu. Şoktan çıkınca, zank diye bastı acıyı verdi acıyı ve ben orda birden topuğuna kurlun yemiş yeşilçam mağduru misali yere çöküp ağlamaya başladım.

  Daha sonra annem "her yeri kahve yapmışsın!" dedi benim orda resmen yamuşup kaldığımın farkına varmadan....Sonra farkına vardılar, sonra ben çektiğim acıların ve bütün gün yaşadığım çilelerin etkisiyle artık dayanamayıp ağzıma ne geldiyse söyledim, anneme de kızdım beni sinir ettiği için, sonra olaylar nasıl gelişti bilmiyorum ama, evde 3. dünya savaşı çıktı. En son ben bir taraftan yatakta acıdan kıvranırken, bir taraftan da annemle ve babamla, sonra ikisiyle birden kavga ediyordum, annem hem benimle hem babamla kavga ediyordu, babam da annemle kavga ediyordu. Bağırış çağırış, babamın "şu kıza hiç anlayış göstermiyorsun stresli zaten" demesiyle annemin daha beter cırlaması, sonra benim en sonunda YETEĞĞĞĞĞĞĞĞĞĞĞĞĞRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR! HER GÜN OKULLA DERSHANE ARASINDA MEKİK DOKUYORUM BIKTIM HER GÜN AYNI SAATTE KALKMAKTAN YATMAKTAN YETERRRRRR ÇOK GERGİNİM ÇOK YORGUNUM ANNAMAYSINIZ TÜM TRİPLERİM BU YÜZDEN ÖZÜR DİLERİM SİZ HAKLISINIZ SUSUN ŞİMDİ dememle annemin "zaten hep siz haklısınız" demesiyle benim "nası yani?!?!?!!?!?!?!?!" dememle FALAN FİLAN.

   2 gün geçti ve ayağım bugün böyle.
   


  şimdi bu tüm berbat haberleri bir tarafa bırakırsak; vizelerimiz geldi ve 2 gün sonra almanyadayız!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! tek tesellim bu yani. keşke şimdi hemen gitsek. sonra orda bi volkan patlasa ve tüm dünyayı kül blulutları kaplasa ve bu yüzden tğm uçuşlar iptal olsa ve biz 1 ay orda kalsak ve ygs iptal olsa ve direk sınavsız üniversiteye geçsek.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bu aralar bunu dinliyorum

Bu aralar bunu dinliyorum
hurtsün solisti "dünya mirasları" listesine alınmalı