Ağaca tırmananlar

26 Eylül 2012 Çarşamba

cep terapisi


   Arada bana bir hal geliyor,
böyle havada duruyorum, şahitleri var. Bir kere otobüste giderken oldu, havada durdum. ALLLAAAAAHHHH....dırırrşdırdşrıdrş....ALLAAAAHHHH!

     Arada bana bir hal geliyor; kendimi içimin daraltısından, sıkıntısından yerrrrdennnn yereeee atasım; böyle küfürler ede ede, kendi etrafımda döne döne, ne var ne yok parçalayasım geliyor.

     İşte bu akşam evde yine öyle bir hal geldi bana, canımın sıkıntısından RESMEN ağladım. AĞLADIM RESMEN. İnsan sıkıntıdan ağlar mı Allah aşkına ya? Böyle darlanayrım anlamaysınız, anlama anlaysınız da gavrama gavrayamaysınız. Anlatabildim mi? :D
    Tabii ki bunda annemin çok büyük bir katkısı oldu, annem "darlandir beniy çıldırt beniy şiki şiki çiki bom bom" tuşuma basmaya bayılıyor.

    Neyse ben böyle darlanaaa darlaanaaa boyut atlamışım; iki elim iki yanağımda, yüzümü ketçap sıkar gibi sıkıp patlatmaya çalışırken, birden, kütüphanemde "Cep Terapisi" adlı bir kitap gördüm. D&R ın kelepir 4 liralık indirim reyonundan almışım, duruyor öyle kenarda.

   Şimdi yazıyı buraya kadar okuduysanız, sanacaksınız ki; kitabın kapağını açar açmaz birden bana bir ışık vurdu, aydınlanma ve iç huzuru yaşadım, nirvanaya erdim, imana geldim, semazen gibi döndüm odada....Eh....hayır. Böyle bir şey olmadı, hayır. HAYIRRR. :D Hatta kitap o kadar kolpaydı ki, kolpalığına güldüm, güldüm, güldüm ve böylece moralim düzeldi. Evet. Olay bu. Cep terapisi işe yarıyor arkadaşlar.

   İlgimi çeken şey, yazar kadının aynen benim gibi garip, blogcu bir insan oluşuydu. Kadın benim gibi depresyonlara gire çıka, çıka gire, en sonunda depresyonun şifresini çözmüş "e bari kitap yazayım bu kadar depresyon boşa gitmesin" demiş.

  Ama her kolpa kişisel gelişim kitabında olduğu gibi yazar bunda da "En güçlü 10 özelliğinizi yazın." diyordu. Kadın kendisi de bu cümlenin altına "Yapamadım." diye bir parantez açmış ama yine de gelenektir deyip koymuş. Şimdi ben de deneyeceğim, bakalım olacak mı..

 * Müzikte iyiyim. Evet, bugün mükemmel bir müzik dersi geçirdim tamamen tik atıyorum bu işaretin yanına. 1 ay bununla övüneceğim.
  *Resimde de iyiyim. Duvardaki ciks akrilikboya resimlerim bana bakarken aksini demeyeceğim, bitchessss.
  *Bence iyi de yazıyor......UM İYİ YAZIYORUM. RAFTA ON TANE GÜNLÜK 2 TANE KİTAP VAR LAN. Hakettim bunu demeyi. Doğumgünü hediyesi olarak kitap yazıyorum, lütfen, bunu deme hakkım olsun. 
 
  Peki başka ne var?
  Imm....

  *Çok pis arka arkaya 2 sezon dizi izlerim.
  *Bilgisayar oyunu oynarım çok güzel.
  *Çok pis platonik aşık olup sonra içimde patlatıyorum aşkı.
  *Bale yapmaya çalışıp boynumdaki damarları üst üste getirip çarplıyorum. Ama en azından azmim var o konuda.
  *Yiyorum ya. Has yiyorum. Güzel yiyorum.

  Sekiz mi oldu? HADİ İKİ TANE DAHA BULALIMMMMM....
  *Saçıma inanılmaz müthiş bir derecede hiç şekil veremiyorum.
  *Sol elimin tırnaklarını kesemiyorum.


  Neyse anlayacağınız bu yazının bir ana fikri veya sonu yok. Sonu olmayan hikaye. Arkadaş ortamında "Bigün şimdi Froum AVM'ye gittik....sonra işte.....ya böyle anlatınca komik olmadı." lı hikayelerden. İşte okudum kitabı, öyle yani, okudum. Kadın diyordu ki, birşeyler yapmak için moralinizin iyi olmasını beklemeyin; e ben de geldim bloga kötü mü yaptım? Evet. Bütün kuğulluğum bitti değil mi. Evet öyle oldu.

  Tamam. O zaman gelin sizin asla ilginizi çekmeyecek bir şey yapalım. Hadi bunu yapalım. Çok eğleneceğiz çünkü.
  Kadın demiş ki, listeyi yazamadıktan sonra; terapisti, beceriksiz git arkadaşlarına yazdır o zaman listeni demiş. Böylece kadın bunu hem arkadaşlarına hem de blog okuyucularına yazdırmış. Şimdi sizin de zaten işiniz yok, işsiz hovardasınız hepiniz, ve hepimiz insan pohpohlamaya bayılıyoruz, ve de hepimiz beni çok ciddiye alıyoruz, evet. Pohpohlayın beni. Hadi beni pohpohlayın. Hadi bana sevdiğiniz özelliklerimi yazın. Hadi bunu yapın. Dışgörünüşüme de övgüler yağdırabilir, ya da bizim her beden dersinde insanlara yaptığımız gibi 1 ila 10 arasında bir puan verebilirsiniz. Evet. Kısmet.

  Çok mu sıkıldım ya? Neyse şimdi size bir şarkı listesi yapayım onu dinleyin.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bu aralar bunu dinliyorum

Bu aralar bunu dinliyorum
hurtsün solisti "dünya mirasları" listesine alınmalı