Ağaca tırmananlar

4 Eylül 2012 Salı

deprem durumunda yazılması gereken yazı



 Öncelikle bu bir acil durum yazısıdır.......ama maalesef dünki yazımı anasayfadan silecek. Bu yüzden onu okumadıysanız bırakın acil durumu falan önce onu okuyun jdhsfjkd.

  Tamam durum şu:
 TRABZON'DA DEPREM OLDU AAAAAAAAĞĞĞĞĞĞĞĞĞĞ.


.

  Sabah 11 gibi uyandım; banyoya gidip elimi yüzümü yıkadım, uçuğumu kremlemekle uğraştım, sonra gelip bilgisayarımı aldım, bir kase nesfit doldurup bir dizi açtım.
  Birkaç bölüm izledikten ve koca bir kase nesfiti bitirdiğim halde doymadıktan sonra tekrar mutfağa gidip bir küçük tabağa 2 zeytin, 2 dilim kaşar peynir, 3 dilim domates, 2 dilim salam, bir çaytabağı incir reçeli ve bir dilim mısır ekmeği koyup salona geri geldim. Sonra tekrar mutfağa dönüp ocağa su koydum ve tekrar geri dönüp salon sandalyesine oturdum.

  Diziyi açıp ağzıma bir tane salam attım. Ve o anda.....birden......oturduğum sandalye ve salon masası zangır zangır TİTREMEYE BAŞLADIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIDIDIĞIPOĞIĞUFLHJKPŞ.
 ZANGIRIRIRIRIRIRIRIRIRIR
 RIRIRIRIRIRIRIRIR
 RRIRIRIRIRIRIRRR.
 .
 Gözlerim kocaman açılmış bir şekilde bana doğru titreyen laptop ekranındaki Carly'e baktım (evet iCarly izliyordum....ne çok seviyorum kjldshglkçd.) ve korkuyla ayağa fırladım. Sonra.......
....bitti.
Titreme durdu.
 

   İçimden "Az önce noldu öyle?????????????" diyerek lambalara baktım. Hafiften sallanıyorlardı........demek ki halüsünasyon görmemiştim ve olanlar salamdan da kaynaklanmamıştı. Oh be. Salam değilmiş.

  Akjashdjskfgf. Cidden bir salisenin 1/100 lük bir zaman kısmında "salam mı acaba?" diye düşündüm.  :D

  Neyse, hala korku ve panik içinde evin içindeki tüm odaları dolanmaya başladım ve bu sallanmanın bittiğine emin olana kadar durmadım. Evet, çoktan bitmişti. Her şey yerli yerindeydi. Lambalar da artık sallanmıyordu. Belki de bir şey olmamıştı. Hemen yandaki inşaat yüzünden öyle hissettim belki de...HAYIR YA GERİ GELİRSE BU SALLANMA?!?!!

  "Acaba dışarı mı çıksam?" dedim. Sonra "Yok ya pijamalıyım çıkmamam bir yere." deyip geri oturdum sandalyeye. GHFASJDHGSSDK.
  Düşünsenize ertesi gün manşetlerde "ÖLÜM SEBEBİ: PİJAMA."
    "Trabzon'da çok garip bir olay yaşandı.
    Geçenlerde gerçekleşen 3.2 büyüklüğündeki depremde, 17 yaşındaki Y.A iddialara göre pijamalı bir halde evi terketmek istemediği için enkazın altında kaldı. Daha sonraki çalışmalarda ekipler tarafından elinde bir kutu salamla bulunan genç kız, "Ne yapsaydım öyle dışarı çıkamazdım?!  Ben de hemen mutfağa koşup ebulduğum ilk yemeği aldım ve masanın altına saklandım. Fakat bu deprem bana büyük bir ders oldu, bundan sonra bir deprem çantası yapıp içini Mango Collection'larımla dolduracağım. Bir enkazdan pijamalı çıkarılmayı bir daha asla göze alamam .s..s.s.s.s.s.s" dedi. "Ama ölebilirdiniz!!" diyerek karşı çıkan muhabirimize ise "us snane be slk...s.s.s.s.s.s." diyerek elindeki salamı fırlattı ve koşarak uzaklaştı. Olayın ardından Forum Alışveriş Merkezi'nde giysi denerken görüldüğü söyleniyor."
  Muhtemelen başıma gelen bu olacaktı. Hığm. Evet. Neyse.

  Sonra kalkıp camdan dışarı baktım, herkes, her şey normal görünüyordu.
  "Amaaaaaaaaan kısmet." deyip yerime oturdum. Ama çok korktum lan. Fakat bunun deprem olduğu aklıma gelmedi. Evet, deprem olduğunu düşünmedim. "Acaba yoldan tır mı geçti de titredik hani olur ya filmlerde tren geçerken evler titrer?" bile dedim. Ama deprem mi? Hayır hiçççççççççç düşünmedim.

   Ardında yemeğimi yemek için masaya oturarak normal hayatıma geri döndüm. Dizilerimi izledim, ayak masajı yaptım, çamaşır makinasını çalıştırdım, saçlarımı yıkadım ve birkaç salam daha yedim. Sonra az önce facebook'u açtığımda bir de gördüm ki..... TRABZONDA 3.2 BÜYÜKLÜĞÜNDE DEPREM OLDU . HIĞAĞAĞAĞAĞAĞĞAĞAAĞAĞĞAĞAĞAĞAĞAĞAĞAĞAAĞAĞAĞAĞĞAĞAĞAAĞAĞAĞAĞĞAĞAAĞ

  

   Trabzon'da genellikle deprem olmaz. Çünkü fay hattı üzerinde değiliz. Arada sırada komşu şehirlerde olan depremler yüzünden sallanırız ama TRABZON ÇIKIŞLI BİR DEPREM OLMAZ. OLURSA DA DENİZDE OLUR. OLURSA DA 1-2 NOKTA BÜYÜKLÜĞÜNDE OLUR. AMA ASLA  TRABZONUN KIYISINDAN ÇIKIŞLI 3.2 BÜYÜKLÜĞÜNDE OLMAZ AĞĞĞĞĞĞĞĞĞĞĞĞĞĞĞĞĞĞĞĞĞĞĞĞĞĞĞĞĞĞĞĞĞĞĞĞĞĞĞĞĞĞĞĞĞĞĞĞĞĞĞĞĞĞĞĞĞĞĞĞĞĞĞĞĞĞĞĞĞĞĞĞĞĞĞĞĞĞĞĞĞĞĞĞĞ.

  Neyse çok cırladım ama tüm bu sallanma sadece 2-3 saniye sürdü. Ayrıca 9 katlı yapılması planlanan, son anda 15 kata çıkarılan bir binada yaşayan biri olarak, rüzgarda bile sallanıyoruz niye bu kadar korktum ki şimdi kdsfjd. Herhalde deprem olduğu için. Çünkü daha önce olan depremlerin hiçbirini hissetmemiştim. Birinde Eldorado Yolu'nu izliyordum, birinde odamda dans ediyordum, birinde uyuyordum......."Yaaaaaaa neden hissetmedim yaaaaaa." derdim hep. Ama hissetmek insanı altına ettiriyor olum hissetmeyelim. Yok ya bişey yoktur ben abarttım ha şimdi. Di mi. Yoktur yani. Yok.

  AĞĞĞĞĞĞĞĞĞĞĞĞĞ KITALAR AYRILIYOR ALAMETLER GELİYOR BİR YERDE ÇOK HÜYÜK BİR DEPREM OLACAK AHA DA KEHANETTTE BULUNDUM TÖVBE TÖVBE ALLAHIM BİSMİLLAH KIYAMET ALAMETİ Mİ BUNLAR AĞĞĞĞĞĞĞĞĞĞĞĞĞĞĞĞĞĞĞ.

  Acıktım ha. Omlet mi yapsam. Hığm.

1 yorum:

  1. 7,5 Büyüklüğünde 45 saniye !!
    3 saniyeyi zaten benmi salladım yavhu diyene kadar geçip gitmiş olur.

    YanıtlaSil

Bu aralar bunu dinliyorum

Bu aralar bunu dinliyorum
hurtsün solisti "dünya mirasları" listesine alınmalı