Ağaca tırmananlar

3 Eylül 2012 Pazartesi

içimdeki umutsuz ev kadını....pek bir hamarat ama.

   Annem ve kardeşim okulların açılmasına ha şurda sayılı günler kala bir Antalya tatili yapma kararı aldılar.
   Hatta ben de uzun süre gitsem mi kalsam mı şeklinde bir ikilem yaşadım ama sonunda yiğitçe gitmeme kararı aldım. Çünkü dershanem başlamıştı ve bir ygsci olarak benim için artık denizdi, havuzdu.... o sezonlar kapanmıştı. Ben zaten şu 3 ay mükemmel bir tatil yaptım; çoğu yaşıtımın aksine çalışmadım, konu tekrarı yapmadım oooooooohh yattım yuvarlandım, gezdim tozdum, gördüm geldim. Ama şimdi vakit çalışma vaktidir dostlar. Ama siz çalışmayın, en birli ben olucağm!

   Fakat diş randevum için gittiğim Samsun'dan dershaneye yetişmek için apar topar dönerken, birden annem aradı, "Ya sen de gel..." diye tutturdu. Kadın resmen "Amaaaaannnnn çalışacan zaten gel şimdi." diyor. Bir de bilse ki kaaç ay önce, tee 11. sınıfın sonunda tüm dershane hocaları karşımıza geçip sanki bütün yıl yatmışız gibi "SAKIN YAZIN TATİL YAPMAYIN DERS ÇALIŞIN. ONUN ADI TATİL AMA ÖYLESİNE KOYMUŞLAR. YANİ TATİL DİYE BİŞEY YOK ARKADAŞLAR O BİR İSİM SADECE. ÖZEL AD. YOKSA BU GİBİ BİR SİSTEMDE TATİL DİYE TANIMLANACAK BİR ZAMAN BOŞLUĞU BULACAĞINIZI MI SANDINI HOHOHOHOHOHO ENAYİLER HOHOHOHOHOHOHO O NE LAN." dediler. Bunu bilseydi oooohhoooohoh.

  "Anne bak ben otobüse bincem istemiyorum gelmek falan Antalya'ya." dedim.
  "E baban da bizimle geliyor kalabilecek misin evde tek?" dedi.
  EVDE TEK KALMAK. DIDIDIDIDIDIDIDIM.

  Hiçbir zaman evde tek kalmakla ilgili bir sorunum olmadı. Ama insan büyüdükçe herhalde korkuyor böyle şeylerden. Büyüdükçe büyüdükçe karanlıktan, yalnızlıktan, karanlık bir yalnızlıktan korkmaya başladım. Görünen görünmeyen her şeyden korkuyorum artık. Mesela akşamları aynada kendi aksime bakmaya bile korkarım. Üç harfliler dabbe musallat türk korku sineması Allah korusun tövbe yarabbim bismillahirrahmanirrahim.

  Olsun yine de o kadar korkak değilimdir yaa. Korkmam yani çoğu zaman. İşte korkarım da  şey yani öyle çok da değil ya. Azıcık. Anladınız siz.
 
   "Tamam ya kalırım." dedim. "Bizimkiler bizde kalır vsvsvsvsvs oo parti oley kalırım ben yea." (O bizimkiler analarından izin alabildi mi eyyy gidiii.)

  Böylece her şey ayarlandı ve anam babam kardeşim sabahın bir körü beni evde tek bırakarak gittiler.

  BİRİNCİ GÜN

 1)Allaahımmmmmm evde tek olmak ne kadar güzelll.... Her şey benim elimdee... İstersem yatağımı toplarım, istersem toplamam. Ne? Ne dedin anne? HİÇBİR ŞEY HOHOHOH. Ohhhhh dağınık duracak işte orası mahahahhhahahaha.

 -SONRA RAHATSIZ OLUP ODASINI TOPLADI.

 2)Ohhh ne yesem.......dışardan mı söylesem.....Bulaşıklar da şurda yığılsın banane nolacak. Ahahaha.

 -MAKİNADAKİ TEMİZLERİ YERLERİNE YERLEŞTİRDİ VE KİRLİLERİ MAKİNAYA DİZDİ. SONRA DOLAPTAN MANTAR ÇIKARIP FIRINDA MANTAR YAPTI VE SİGARA BÖREĞİ KIZARTTI.

 3)Ayyy dolabım da çok karışık. Annem 1 aydır topla diyordu hohohohohho ooohhhh şimdi diyemez antalyada o ohohohohohho..

-DOLABINI TAMAMEN DÖKÜP YENİDEN YERLEŞTİRDİ VE KİRLİLERİ AYIRDI.

 4)Kirliler de epey birikti orda...amaaaaan dursun nolacak.

 -MAKİNAYA KOYUP YIKADI ASTI VE KURUYANLARI TOPLAYIP KATLADI.

   Bunları yaptıktan sonra çok güzel diziler izledim, saatlerce ukulele ve keman çalıştım, test çözdüm, yazı yazdım çok güzel geçti yani. Hatta samsundan dönerken yaşadıklarımla ilgili bir yazı yazdım ama sonra site kapandı ve silindi. Bu yüzden sinirlenip vazgeçtim. Onu da anlatırım bi ara. O muavine tekrar rastlarsam anlatırım.

   Sonra bütün kadın programlarını izledim, haberlerencıkcıkcıkcıkladım, yeşil çay yapıp içtim. Günün sonunda yatağıma yattığımda, tüm bu ev işlerini yapmama rağmen "Ohhh ne güzel verimli bir gün oldu..." dedim. Sonra gözlerimi kapattım ve birden dırkşın diye eli bıçaklı samaralar görmeye başladım.

   Gözümü açtım. "Saçmalama yıldız neler hayal ediyorsun tövbe tövbe." deyip tekrar kapattım.
   Yok arkadaş! Bu sefer şu bebek chucky dudağında piç bir gülümsemeyle "hihihihihi" diye diye bana geliyordu. Aklınıza gelebilecek her türlü korkunç yaratığı düşündüm. Sonunda odadan korkup OLMAYACAK BÖYLE dedim ve yatağı yorganı salona taşıyıp televizyonu da açıp yattım.
   Sonra gözümü açtığımda güneş parıldıyor ve tvde çizgifilm oynuyordu.

 İKİNCİ GÜN

  1) Ohaaa saat 1 olmuş niye kimse uyandırmadı beni!!!
 
  2) Ooooof çok üşeniyorum kahvaltı hazırlamaya. Gevrek yiyim.
 
  3)Bu bulaşıklar yine mi birikti ya. Öf yıkayayım amaan nolacak.

  4) Çamaşırlar kurumuş. Haydi topla yıldız nolacak.

  Tüm bunlar olurken bir de günlerdir dudağımda olan uçuğum yüzünden hijyen koşullarını olağanüstü hal'e çıkartmıştım. Yani şu son bir haftadır 1234567 tane havlu değiştirdim. Her şeyde gidip elimi yıkadım. Tomar tomar tuvalet kağıdı harcadım DUDAĞIMA. Öyle ki artık kendime bile dokunmaktan huylanıyordum. Ellerimden öyle huylanıyordum ki yıkaya yıkaya derisi şeyoldu resmen. Bunlar olurken gelip gidip el yıkıyordum, uçuk temizliyordum, krem sürüyordum ve ağzımı doğru düzgün kullanamıyordum.

 5) Ayyyy yerler hep saç. Üfff hiç halım yok ya.

 6) Öyyyyy bu salonun hali ne topliyim.

 7) Bi banyo yapayım çok pislendim ya.

   Şimdi izlediğim tüm üçharfli filmlerine göre, evde tek başına banyo yapmak tehlikeli ve filmlerin yüzde doksanında öyle yapan kızlar ölüyor. Ki bilirkişiler de evde tekseniz hele de akşamsa sakın banyo yapmayın diyorlar. Ama yarın dershanem var, uçuk yüzünden günlerce yıkanmamışım, kokmuşum resmen girmem lazım. Girdim sonra ama hayatımda bu kadar korkunç bir yıkanma süreci geçirdiğimi hatırlamıyorum. Sanki o hiç bitmeyen şampuan şakasındaki gibi her an birinin eli arkamdan şampuan uzatacak, her an banyo kapısı açılacak ve bir hırsız girecekmiş gibi hissettim. Bu da moralimi sıfıra düşürdü tabi.

  8) Ooo yine akşam oldu napsam.......resim yapayım.
  Sonraki 3 saat resim yaptım. Sonra birden babam geldi zaten mutlu oldum. O maç izledi, ben de resim yaptım. Oh be sonunda bitti bu işkence ooh dedim.

 Sonra gözümü bir açtım sabah olmuş, babam işe gitmiş, evde kimse yok.

 ÜÇÜNCÜ GÜN

  1) YAPMAYACAĞIM KAHVALTI. ZATEN ELLERİM MİKROPLUDUR ÖYK.

  2)YA KAÇ KİŞİ YİYORUZ EVDE BU KADAR BULAŞIK NERDEN GELİYOR
 
  3)AAAAAAAAAAAAAAAAAAAOFFFFFF BIKTIM BU ÇAMAŞIRLARDAN BUNLARI NEYE GÖRE AYIRIP KOYUYORUZ Kİ MAKİNAYA! BİŞEY OLUR MU BUNA ACABA?

  4)YAAAA ÇOK PİS YERLER İSTEMİYORUM SÜPÜRMEK AMAAAA -süpürdü.

  5)ŞU ÇÖPLER DE BİRİKMİŞ Bİ ÇIKARİYİM ÖFFF......

  6)ALO.. ANNE NE ZAMAN GELECEKSİN YA ÖF ÇOK SIKILDIM BEN. DAHA 16 YAŞINDAYIM BEN.
  +Heee ufal da cebime gir. 17sin sen. 18 den gün alıyorsun. Noldu şimdi annen her gün yapıyor bunları ;););)
  -SENİN İŞİN NE YAPACAKSIN TABİ
  +Ne demek o yaaa hizmetçin miyim ben. Ohh daha antalyaya bile gitmedik amasyadayız benim dönememe çoookkk var.. eheheheee hadi öptm cnm by ;));););););));

  7)BU ARAYAN KİM YA? ALO?
  -Sultan Hanim orda mi?
  +YOK.
 -Ne zaman olur?
 +VALLA UZUN BİR ZAMAN OLMAZ YANİ O BURDA. OFFF OFFFFF

  8)YAAAA KİM ÜTÜLEYECEK BUNU. NASIL ÜTÜLÜYORUZ BU GÖMLEĞİ? EEEEEEHHHHHHHHHH RESMEN TÜM SUYUNU GÖMLEĞİME DÖKTÜ ÜTÜ NE GİYECEM HA ŞİMDİ. HIĞAĞAĞAĞĞAĞAĞAĞAĞAĞAĞAĞAĞAĞAĞAĞAĞAĞAĞAĞ.


  Sonra dershaneye gittim, birkaç insan gördüm de rahatladım. Sonra kitapçıya gittim, sonra babamla balık aldık yedik. Şimdi keyfim yerimde ama anam dönsün ya. Bu ne bu nası bi hayat arkadaş. Resmen evde part time işe girdim bi para da almıyorum, babam da zaten akşam geliyo koltuğa oturuyo adam napsın gece gece.

   Umutsuz ev kadınlarının niye şimdi cinayetti dedikoduydu altın günüydü öyle ekşınlara katıldığını anladım. Ama neyse bu sadece şimdilik böyle. Toparlan yıldız hemen ne 5 çocuklu depresif dobiş spora gitmek isteyen ama baklavaları götüren ana moduna girdin. İlerde çok anlayışlı , türk  kıroluğundan uzak bir insan kocayla evlendiğimde bana ev işlerinde yardım edecek, "canım çok yoruldun acaba hizmetçi mi alsak sana :'( gel dışarda yiyelim ellerin dert görmesin :'(" diyecek.  Evet hehe. Şşşşyttttt b.i saaniyeeee o hizmetçi ne ayak noluyo bak bak bak hiç aklıma gelmedi daha önce! Lezbiyen olacak o hizmetçi! Ya da teyze olacak! O kadar!


  Yani şu üç günlük ruhsal yolcuğulumda anladım ki, çok hamaratım lan. Helal olsun. Benden iki çocuklu, kariyerli, elinden pasta börek çıkan bir ana olur ha. Ama bu ne bu hayat hayat değil resmen amelelik bu. Yapıyorum kimsenin farkettiği de yok zaten yaptığımı. :D "Ooo ne güzel yaptın yıldız aferin." diyorum kendi kendime. Sonra zaten yine başa dönüyor resmen kısır döngü bu ev işleri.


  Ya gitsem mi antalyaya acaba. Acaba öyle mi yapsak acaba. Amaaaaaan zaten tüm yıl ygsye çalışmayacak mıyım? Di mi?

 -YARIŞTAN ELENDİ. TÜM YGSCİLER GÖNÜL RAHATLIĞIYLA ÇALIŞABİLİRSİNİZ, BİR KİŞİ ÖNDESİNİZ..




 sjdkhfkjhdf işte böyle.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bu aralar bunu dinliyorum

Bu aralar bunu dinliyorum
hurtsün solisti "dünya mirasları" listesine alınmalı