Ağaca tırmananlar

15 Eylül 2012 Cumartesi

vizeden sonra

  Müthiş eğlenceli geçen bir otobüs yolculuğu esnasında, neredeyse geçmiş -sadece kızarıklık kalmış uçuğumun altında; yani bu sefer de alt dudağımda bir uçuk daha çıktı. Şoka girdim. Kendimi parçaladım. Ağladım sinirden. Ama napayım çıktı bir kere, şu an gayet barışığız; görünen o ki annemin 2243566653 haftadır antalyada oluşundan kaynaklanan bir bağışıklık sistemi çöküşü olmuş bende. YEMEK YAP ANNE. EVİ TEMİZLE ANNE. YETEĞĞĞRRRR.

  Sonra yine yolculuktan olsa gerek; bütün gün müthiş bir karın ağrısı çektim. Sonra o kadar çok yürüdük ki ayaklarım iki hamur yığınına dönüştü. Ankaralılar da bir manyak; "Çok yakın yürüyün." diyor 2 saat sürüyor yol. Trabzn kadar rahat, güzel şehir yok esasında. Ankarası da İstanbulu da bi korkunç bi garip.
   Sonra bir de yemek yemeye hiç vakit olmadı saatlerce; o yüzden -açlığa hiç gelemiyorum biliyorsunuz- bütün yaşam enerjim sönmüş bir vaziyette sürünerek ilerledim. UÇUĞUMUN VE KARNIMIN VERDİĞİ AĞRI DA CABASIYDI.

 Sonra vize alırken bir sürü sorun çıktı. Bişeyler. Sonra hallettik. Ama biz de bittik ksçç saaaatttt yeteğğğrrr.

  Tüm bunların haricinde yine de Ankara gezisi oldukça güzeldi; o günün akşamına doğru lunaparka gittik, çok eğlendik. Sonra bir telefon geldi Nadide'den vuhhhuuu. Bizim alamanya olayını 2 güne uzatmışlar. Yani 2. günün öğleni değil akşamı İstanbul'a geri gidiyoruz; İstanbul'da da bir gün kalıyoruz!!!! İstanbul'da da gezeceğiz, o ye.


  TÜMMMMMMMMMMM BUNLARIN DIŞINDA; bugün dershanem ve de YGS olayı resmen başlamış oldu. 8 saatlik bir işkenceydi; ve de geçen yılki dershaneden hiçbir farkı yoktu. Geçen yıl da ygsli modunda çalıştık biz zaten; bu yıl sadece sınıfımız ve adımız değişmiş oldu. Geçen yıl 11-Edinburgh'dük şimdi 12-Cambridge olmuşuz. Hayır bu isimler bir dershane sevgisi kazandırmıyor.

   Değişen diğer şey de kitaplar. Aslında hayır, hala üstlerinde YGS yazıyor SORU BANKASI yazıyor KONU ANLATIMLI yazıyor; onlar da değişmedi.

  Değişecek şeylerse; benim büyük ihtimalle artık çok bir sıklıkla yazamayacak olmam; veya sadece buraya yazıp çıkacak olmam. Bi de dizi izlerim. HAYIR DİZİDEN TAVİZ YOK. Doctor Who'ya başladım; çok pis fan oldum böyle on numara. On numara yani. O ye.

  Immmm başka başka.....annem hala gelmediği ve üniformam kayıplarda olduğu için tırsmalardayım. Onu bulup yıkamam, kurutmam, ütülemem lazım pazartesiye kadar. KİM YAPACAK BUNU. KİMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM?????????

  Bir de okul başlıyor....öf....başlamasın ya. Hani başlasın da; ya bilemiyorum nasıl olacak. Hani böyle içimden çalışmak geliyor, o motivasyona sahibim ama şevk yok ya. Ne bileyim; okul açılınca moda girerim heralde, gireyim artık. Bugün mesela epey ders çalştım, böyle çalışıyorum ama kendimi ygsye çalışıyormuş gibi değil eğlencesine öylesine çalışıyormuş gibi hissediyorum. :D Biri gelsin bir sistem getirsin bu işe. Okul başlamalı o yüzden, beni ancak okul paklar.

  ALLAH ALLLAAAHHHHH. KIZZZ SENİ ÇILGIN HADİ YİNE DİRİRİRİRİRİRİRİRİRİRİRİİM.
  YÜREĞİME KOLAY AMA YÜREĞİME ZOR Bİ DURUM DIT DI DIT DI DIT DIRIRIRIRM.

  SIKILIYORUM ÇOK LAN.

  Şimdi gidiyorum, doctor who izleyip; kitap okuyup; deftere bişeyler geçirmem lazım. Falan filan, pek keyifsiz bir yazı oldu bu ya; ama keyifsizim. Yaşam enerjim ilk günde uçtu gitti ki bu şeyden yarın da var. OFFFFFFFFFFFFFFF. Bana konuşacak adam lazım. YETEĞRRRRR.

  2 hafta içinde almanyadayız; o zaman çok güzel şeylerle yanınızda olacağım. Öpüyorum hepinizi.

2 yorum:

  1. o isimlerde yorkshire, lincolnshire ya da oxfordshire varsa tekrar dershneye kaydolabilirim. adadakine gidemiyorum, temsili olarak ayak basarım yoğkşa'yı'ma. ordaki ilk kesme işareti okunuşta, yoğkşa'yı şeklinde. sırf lehçesi içerin giderim ben oraya.


    erkek de olsa, kız da olsa üniversiteye kadar kendine bakacak hale gelemez. bu fikrimin sonuna dek arkasındayım. ne zaman ki evden uzaklaşır, o zaman başının çaresine bakacak kıvama gelir :D



    yoğkşa'yı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Orda "shire" içeren tek bir şey olsaydı uçarak giderdim oraya. Koşarak giderdim. Pelerinimi cadı şapkamı takar "savulun hobbitler" der aralarından break dans yaparak kolbastı oynayarak geçer yerime oturur dersi sıkılmadan dinlerdim. :D

      Evet ama benim bıktığım şey sürekli aynı işleri yapmaktı. Çamaşırı asıyosun, topluyosun, yine asılacak çamaşır geliyo. Hayat çok amaçsız göründü birden. :D Annem de yıllardır bu dertten muzdaripmiş aslında yeni anladım. Kadın herrr gün aynı işleri yapıyor ey gidi. O yüzden saldım bir yerden sonra, yemek bile yapmadım, babama devrettim her şeyi. Ben 1 haftada saldım çayıra, anam 20 yıldır yapıyor bunları. Sonra da niye bu kadar söyleniyosun bıktım senden diye gız tribini ben atıyorum. :D

      Valla şu üniversite olayı bi şeyolsa da kendime suşi yaoacak kıvama bile gelirim, allahım nolur bana ygsye çalışma şeyi ver. O şeyden lazım bana.

      Sil

Bu aralar bunu dinliyorum

Bu aralar bunu dinliyorum
hurtsün solisti "dünya mirasları" listesine alınmalı