Ağaca tırmananlar

12 Eylül 2012 Çarşamba

vizeye giderken

  Saat 06:58.
  Yattığımda gece yarısını geçiyordu ve uyanalı da 2-3 saat oldu.
  Hmpmpmppmpmmpmppmpm.
  Arghhghhhhhhh ay çok heyöcağnlısfgdjhgfhs!

  Almanya'ya gidiyomuşuz lan! 
  Biliyorsunuz ki size göstermeye feci şekilde utandığım, bu yüzden hiç burada paylaşmadığım, ama yine de çoğunuzun -nasıl olduysa- gördüğü bir "video" sayesinde, almanya tatili kazandık!
  Yayayayayayay!

  Yok olum Oktoberfest'e gidiyomuşuz ya?!
  Her yıl toplam 6 milyon ziyaretçinin, 5 milyon litre bira tükettiği Oktoberfest 'e de davet aldık ve Eurovision 2012 San Marino temsilcisi ile tanışmaya hak kazandık. Hıhığm.
  Ama bira çiş gibi bence. Ajsdhfjkdf.
 
  Bi de üstüne para veriyolarmış gız!
  1000 euro da bi para ödülümüz var, ama otel ve uçak masrafları ödendi bile ;););). Şimdi vize alacağız o parayla, kalanıyla da ıvır zıvır alırız. Yeter ya yeter.
 
  Peki bizim tatil kaç günmüş?
  Şimdi, bu Oktoberfest etkinliği 16 gün sürdüğü için, sandık ki bizim tatil de 16 gün olur fakat şey oldu.....şeymiş.....tatil....şey olduğu için şey yani.

  Bizim tatil 2 günmüş.
  Hatta bir buçuk gün.

  Hatta uçağa biniyomuşuz, iniyomuşuz, sonra tekrar binip eve dönüyomuşuz. Yarım günmüş. Yanımıza çanta bile almıyomuşuz. Öyleymiş.

  Hattaaaa uçak camından "Bakın işte Almanya!" diye gösterecek hostes, sonra biz de "Hee güzelmiş, e hadi biz burdan bi dolmuşa binip eve dönek o zaman napak..." deyip döneceğiz. Öyle yani. Tatil. Ciks. Kuğul. Hıhığm. 2 gün. Evet.
 
  Onu en azından bi 4 gün yapmıyolar mıymış yeaa? 
   Hayır yapmıyorlarmış.
   Ama yine de çok kuuğuluz kabul edin. Hııığığğğığıığğığığım.
 
  Ana babalar vacurduyor ama bu işe..
  Birinci olduğumuz ilk açıklandığında sevinen "Benim kızım oğlum birinci oldu eehehehe." diyen anne-babalar şimdi "Ya bunlar organ mafyasıysa!!!!!!....vıcır vucur.....Başınızda kimse yok!!!!!!...dar dar.....Değecek mi iki güne!!!!!!!...... dardardaradradaradar....Ya gelmediler siz orda kaldınız sokakta!!!!!!!....ya öyle....ya böyle.....müdürün izni yok...." demeye başladığından, e artık birinci olduğumuza sevinsem mi üzülsem mi pek bilemedim. Böyle bir an "kazandık yay :D :D :D :D" diye gülerken öteki an "ama organ mafyası olabilirler :( :( :( :O" diye üzgün surat yaptım. Mimiklerim şeyoldu. Çok garip oldu. Fırat gibi oldum.

   Bi de bunu diyen benim babam.
   Kuğul arkadaşları olan, sürekli sanat evinde takılan, tiyatrocu, artist babam yapıyor. Geçen gün bana dedi ki "Ben seni ingiltereye gönderdim, çek cumhuriyetine gönderdim; yurtdışına gitmen değil sorun. Kanıtla bana bu adamların resmi bir iş yaptığını. Hadi kanıtlaaaa. Gösterrr belgeleriii gösterr. Hadiiii haniiii hadiiii. Zuhahahahaha."

  Ben de orda tabii ki, tahmin edeceğiniz gibi, "Tabii ki kanıtlarım haahh-haa; vuuhhhuuu şimdi bu organizasyöğnn blippppd bluuluppp hönkkk hmpıpıpmpıppıpmpıpkpıpmpı ığağağağağğağağa lririririririri..." oldum. Diyemedim bir şey. :(
 
  Sonra paşa paşa uçak rezervasyonlarından, kalacağımız otele; attıkları mailden, feysteki mesaja kadar her şeyi yazdırıp babama verdim ama hiççççççççççççççç okumadı bile onların hiçbirini. Tekkk kkelimesine bile bakmadı lan!. O kadar yazdırdım onları, yazdırmak için ne kadar efor harcıyorum biliyor musun sen, üşenmedim yaptım o işi!!!! KAĞIT BİTİNCE DEĞİŞTİRDİM YENİ KAĞIT ALIP KOYDUM ORAYA!!!!!

   Hatta sonra şeyoldu, bunlar salonda duruyordu, sonra biz de yemek yiycektik, sonra masa kurmaya üşendiğimiz için onların üstünde yedik yemeği. Evet. Döner yedik. Resmiliği kanıtlanmış oldu sanırım böylece.

   Şimdi vize lazımmış bi tane.
   İşte ayın 28'inde Almanya'ya gideceğiz. O yüzden şimdi vize almamız gerekiyor. İşte ona da bu akşam gideceğiz. Akşam saat 8'de 5imiz (çünkü nadidenin yeşil pasaportu var hıhıhığmğmğmğm) ve Sude'nin annesi Kanberoğlu'na (hıhıhğm ıhıhğm ecem hıhığm) binip Ankara'ya vize almaya gidiyoruz.
   Ama elimizi kolumuzu sallayarak gidiyoruz.
   Horon teperek gidiyoruz.
   Bakkala gider gibi gidiyoruz.
   Şeker alıp döncez. :D

   ÇÜNKÜ HİÇBİR ŞEY HAZIR DEĞİLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL.

   Kimse de bir bilgi vermiyor yahu, hala vize almak için ne lazım doğru düzgün bilmiyoruz.
   Bi siteyi açıyorum farklı bir şey, öteki siteyi açıyorum farklı bir şey. Adamlar desen hiç demiyorlar şunu şunu yapcaksınız diye. Kayıt şirketi ne bilsin, doğru. YETEĞRĞRĞRĞRĞRĞRĞRĞRĞRĞRĞRR.
 
   E nolacak şimdi?!?!?!
   Tamam, bugün önce konsolosluğa gidip bilgi almamız, sonra okula gidip öğrenci belgesi almamız, daha sonra -nereden bilmiyorum "Aile Gelir Belgesi" almamız lazım. Sonra benim pasaportum bir dahaki yılın nisanının 15inde sonra erdiği için kabul oluyor mu sormam lazım. Sonra da gidiyoz işte akşamına . Hee sonra bi de bugün hastaneye gidecektim ben, ama o yalan oldu. Sonra postaneye gidip mektup atmam lazım, ama o da yalan oldu. Bugün çok iş var anlayacağınız. Bir de hiç uyumadım, nasıl olacak, NASIL OLACAKKKKKK!!!!!!!!!!

   Eee git de yatsana mal.
   
Hayır. HAYIRRRRRRRRRRRR. Uykum var da yok. Karnım aç. Hiç halım yok. HİÇ HALIM YOKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKK AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAĞĞĞĞĞĞĞĞĞĞĞĞĞĞĞĞĞĞĞ. Çok stresliyim çok baskı varmış gibi hissediyorum. Ankaraya vardığımda, yolculuğu anlatan bir yazı yazacağım; belki videolar da olur çünkü videolu olunca eğlenceli oluyor. Çünkü artık hiçbiriniz sadece yazıyı okumuyorsunuz. ÇÜNKÜ VIDEOBLOGLAR DAHA mantıklı ve eğlenceli. Bi de para kazanıyo onlar. Neyse 1000 euromuz var bizim de ıhıhıhğmğmğmğm. Ama daha yattı mı bankaya belli değil. OY İYİ DA.
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bu aralar bunu dinliyorum

Bu aralar bunu dinliyorum
hurtsün solisti "dünya mirasları" listesine alınmalı