Ağaca tırmananlar

7 Ekim 2012 Pazar

gavurland: alamanya

BU YAZIDA YAZI YOK.

YOK ARKADAŞ. YAZMIYORUM BUNA YAZI. YAZMAYRIM. YAZMAYRIM. BANANE. BANANE.

  Gerçekten sevgili okurlar, lütfen alınmayın ama şu Almanya maceramızı tekrar tekrar, TEKRAR TEKRAR o kadar çok insana anlattık ki, bıktım artık. İçimden zerrrrrreee kadar anlatmak gelmiyor. Anlatmaya kalktım, hatta yayınladım, ama okurken bir de baktım ki tek yaptığım saçmalamak olmuş. Harf doldurmak için gonuşmuşum sadece. Fuzuli.

  Hayır bu post 2 haftadır  taslak bölümünde benim anlatasımın gelmesini bekledi, ama yok yani hiç anlatasım yok. Yok ulan YOK.
 
  O yüzden şimdi, ya nolur siz resimlerden anlayın olayı. Zaten o kadar yazıyı kim okuyacak oooğoğoğoğoğoğğ boşverin. (YPSYE ÇALIŞMAKTAN BEYNİ ÇÖKTÜ.)


   AMMA BİRKAÇ YORUM YAPARIM EHEHEHE.
  Öncelikle GAVUR YAPIYOR ARKADAŞLAR. GAVUR YAPMIŞ. HELAL OLSUN. Adamlar benim yıllardır "Neden yeni evleri eski evlerin planını baz alarak yapmıyorlar?!?!" sorumu cevaplamış, mantıklı olduğunu kanıtlamış, öyle yapmışlar. Sarışın erkek kesmekten çok, ev kestim. Mükemmeldi. İnsanın bir eve -ya da bir çok eve- aşık olması mümkün mü? Çünkü ben gerçek anlamda aşık olduğumu hissediyorum. Her an o tarih kokan, sanat kokan, inanılmaz binaları düşünüyorum.

  Gavurların suyunun bile tadı yok. Yemekleri desen, bok. Boşuna bizim ülkemizde değil gözleri; BURASI GÜZEL EVLERİ OLMAYAN BİR CENNET.

  Yok sokaklar çok temiz, yok bilmemne HEP YALAN. BİZİMKİLER EN AZINDAN TÜKÜRÜYOR -dikkatinizi çekerim, tükürmeyi savunmuyorum, kattiyen savunmuyorum- BUNLAR KUSMUŞ, SIÇMIŞ.

   Adamların bira bardakları KOVA. Su bulamamazlıktan kendilerini vermişler paso içki, paso içki; sonra bir kudurmalar, bir gülüşmeler, bir çekildiğimiz ftoğraflara atlamalat herkes uçmuş. Ama ayıkken çok tatlılar ;);););););););););

   Gavur lunaparkını öyle güvenli yapmış ki, 5 kere ters takla atan roller-coster'a bindim; bir gondol'daki ölüm korkusunu yaşamadım. Lunapark işinde türkler 1-0 önde. :D

  Şarkıcılar da tuvalete gidiyormuş bunu anladık. Televizyonda Eurovision'u izlerken gördüğün kadınla tuvalet sırasında beklemek diye bir şey varmış, bunu anladık. O da çiş yapıyor bizim gibi. O da tuvalette sıra bekliyor.

  Gavurlar işi biliyormuş. Bir lokantaya gittik; önce 1 saat önyemek sonra 1 saat anayemek faslı oldu. Portakallı ördek yedim; böyle bir şey yok. GAVUR BİLİYOR.

  TEKRAR EDİYORUM BU YAZIDA YAZI YOK. ALAMANYA 10 NUMERO.

İstanbul Uçağının kalkmasına yakın
Bunun konuyla hiçbir alakası yok alacağım bu montu da unutmamak için çektik kdjhfgjgod. :D

Otelin yemek salonunda hıhığm

Topkapı Sarayında haremde takılıyoruz hıhğmğmğmğm
BUNA BİNDİM OLUMMMM
AZİZLE UÇAKTA HIIHĞM
Soldan sağa ben, valentina, makyözü, maria siegel (kesiyorum bu kadını), aleyna, sonay, nadide, ralph siegel
bizi almaya gelen walter'ın arabasında
otelin bahçesinde
ortadaki deli valentina
bu binaya aşığımmmmmmmmmmmmmmmmmm
gavursokak
hıhıpm
peki o adam kim?
kahvaltı
buna yemedi binmedim
valetinacığımla
hıhıhğmğmğm
                       
Oktoberfest "bira çadırında" herkes ne tarafa bakıyor hiçbir fikrim yok
                       
  HAONU EN AZINDAN 50 YAPIN YA NOLUR. YOKSA FEYK HESAP AÇIP KENDİ KENDİMİ TAKİP EDECEĞİM . O DEĞİL DE ŞU AN YAZIM KAYDEDİLMİYOR ÇOK TIRSIYORUM EĞER BU KADAR RESMİN YÜKLENMESİNİ BEKLERKENKİ GEÇEN EMEĞİM BOŞA GİDERSE BİLGİSAYARI PARÇALARIM DİYE KORKUYORUM KÜÇÜÇCÜK BİR ŞEY ZATEN.

1 yorum:

  1. hajkshajdhaskdjhasdkjhas bacım ya :D en çok da en anlamsız resmimizi koymana güldüm. hiçbirimizin yüzü yok ama koymuşsun. hani gece oktoberfestte çekildiğimiz

    YanıtlaSil

Bu aralar bunu dinliyorum

Bu aralar bunu dinliyorum
hurtsün solisti "dünya mirasları" listesine alınmalı