Ağaca tırmananlar

20 Kasım 2012 Salı

hobbit haftası: 1. gün



 Blogun şeklinden de anlayabileceğiniz gibi, bugünden itibaren Aralık 14'e kadar bir "Hobbit Haftası" düzenleyeceğiz!
 Ama özellikle bir "Hobbit Haftası" yapmamın sebebi, Hobbit Galası'na bedava katılım hakkı veren yarışmanın sonuçları 19Kasım-1Aralık haftasında açıklanacak. Sonuçlar açıklanana kadar ben de her gün bir hobbit yazısı yazacağım, bugün de 1. günümüz oluyor. İnşallah 5-6. gün gibi buraya "KAZANDIM LAN" yazmak nasip olur, siz de tüm dualarınızı bana yöneltin; kazanayım şu elijahı göreyim de artık çenem kapansın yeter, siz de bıktınız ben de bıktım. :D

 Tamam bugünkü konumuz, benim sahip olduğum yüzüklerin efendisi-hobbit eşyalarınn tanıtımı. İşte size evimde bunlara ait ne var teker teker göstereceğim.


  HEM DEEEE VİDEOYLAA DIP ÇIS ÇIS.

ki video hata verdi. onun bi yolunu bulana kadar 1. gündeyiz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bu aralar bunu dinliyorum

Bu aralar bunu dinliyorum
hurtsün solisti "dünya mirasları" listesine alınmalı