Ağaca tırmananlar

31 Aralık 2012 Pazartesi

YILBAŞI SÜRPRİZİ

  BEN!
  Evet sürpriz benim vuhu!!

  Afsdfsgdf.

  Tamam.
  Şimdi bu akşam saat 20.00'da yılbaşını kutlamak üzere sınıfça Sude'nin evinde toplanıyoruz. Pijama partisi yapacağız, Sude'nin annesinin yaptığı dönerden yiyeceğiz ( Sonra da yok kadın yemek yapmıyor hupbarabillah supbarabillah :D) Omegle'da insanlara cam açacağız, şarkı söyleyip dans edeceğiz FALAN FALAN.

  Ama ben ayriyeten...................size....................twitter üzerinden...........................CANLI YAYIN YAPACAĞIM! HUHUHUHUHU!

  Sizler, blogumun milyonlarca takipçileri, o kadar ısrar ettiniz ki kıyamadım. Zaten çok da ünlüyüm, diğer ünlü arkadaşlarım yapıyor ben yapmazsam olmaz değil mi. (!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!) :D

   Şaka bir yana, yıllardır hayalini kurduğum bir şey. Yapanı görünce özeniyorum, kıskanıyorum, ne yapmış hemen izliyorum, ben de istiyorum, çok sebepleniyorum. Bir kerecik yapayım da gönlüm olsun, güzel bir başlangıç olsun.

   Tam olarak ne yapacağım?  Böyle açacağım kamera, belki de kimse izlemeyecek ha. :D Ya da en kötüsü millet dalga geçecek. :S Öyle bir durumda hemen kaparız bir şey olmaz da (:D) artık yapmak istiyorum yani gerçekten. 2buçuk yıldır videoblog hayali kuruyorum, çok istiyorum yeni yıl hayalim bu.

   Eğer izlemek, konuşacağım şeyleri dinlemek -ne hakkında konuşacağım lan- isterseniz, sizi 8buçuk-9-9buçuk gibi twittera bekliyorum. Saati belirlemedim, twitterdan tumblrdan feysten her yerden haber veririm.


   http://www.twitter.com/ddaldakikemanci


   NOLUR GELİN SORU SORUN SOHBET EDELİM LÜTFEN ORDA SADECE 2 KİŞİ GÖRÜP REZİL OLMAYAYIM. Yeniyılın hatrına, gönlüm olsun mutlu olayım lütfen. :D

   Hepinizi bekliyorum.
   ÇOK HEYECANLIYIM.
   NE GİYECEM!!!!?!!?!!?!

 

1 yorum:

  1. HIIIIĞĞĞ YAP YAP YILDIZZ BEN İZLERİM BAKK :D ASDFG ama tam olarak saat kaçta ki?

    *Tabi ki de ben kimim? Narnialı Polly sadfg :D

    YanıtlaSil

Bu aralar bunu dinliyorum

Bu aralar bunu dinliyorum
hurtsün solisti "dünya mirasları" listesine alınmalı