Ağaca tırmananlar

1 Ocak 2013 Salı

a brand new yıl

   Bu işe nasıl başladığımı aslında çok iyi hatırlamıyorum.
   Daha doğrusu blog açma fikrinin aklıma nereden geldiğini bilmiyorum. O zamanlar blogların olduğunun farkındaymışım demek ki, bana helalossun!
   Ama neden blog açtığımı gayet iyi biliyorum. Çünkü her zaman yazma işinin içinde oldum. Kendimi bildim bileli, hayat benim için hep okula gitmek, her şey hakkında yazı yazmak ve kalan vakitte şarkı söylemekten ibaret oldu. İlk defa -ne kadar anlamsız da olsalar- yazı yazmaya başladığımda 4 yaşındaydım. İlk defa bir kitap yazmaya başladığımdaysa 11.. (konusu bir saçma bir saçma aklınız şaşar.) Şarkıyı annemin karnından çıktığım günden beri yapıyorum zaten. :D Artık bıktınız onun hikayesinden. :D

   Sizlerle burada 3. (aslında üçyetmişbeşinci) yılımda olmaktan çok mutluyum. Blog bana çok şey kattı, katmaya da devam ediyor. Öncelikle nasıl yazacağını öğreniyorsun. Çünkü "yazma" eyleminin %49 'u yetenek %51'i ise disiplinli çalışmadır. Öğrenene kadar yazmalısınız. Yılmadan, usanmadan. Her gün sadece 5 dakika bile olsa o kalemi elinize almalısınız. Nasıl yazdığınızın, kelimeleri nasıl kullandığınızın, noktalama işaretlerini düzgün koyup koymamanızın bir önemi yok. Yazarken o dünya sizin, içinizden geldiği gibi kullanın. Sonra göreceksiniz ki yazdığınız her kelimeyle daha da ileri gitmişsiniz. AMA ŞİMDİ LÜTFEN bağlaç olan "de" ve "ki"yi ayrı yazalım. Onu her genç yazar bilsin artık.

  ÖRNEK:
     Bende peçete var.
     Ben de geleceğim.
     Senin de yeni yılın kutlu olsun.
     Forumda da sinema var.
     Şşttt kız seninki geliyor.
     Sen ki bana böyle dedin....yok lan böyle cümle kurmuyoruz biz du bakiyim....ha şimdi bekle ki aklına gelsin o cümle. AHA DA KULLANDIM YA LA.
     Duydum ki unutmuşsun...gözlerimin rengini....yazık olmuş o gözlerden sana akan yaşlara...çip.

   Gibi. Zaten okurken o "da" size ayrı bir sözcük gibi gelir, o vurgu olur mutlaka, dikkat edin. NEYSE KİMSE BURAYA DERS DİNLEMEYE GELMEDİ. :D

   Tamam.
   Ayrıca laf arasında demek istediğim bir şey de şu; bloğa geldiğimden beri kendimi daha iyi ifade edebilmenin mutluluğunu yaşıyorum. Bir bakıma burada beni sevenler var (VAR MI VAR MISINIZ) yani ben öyle hayaller kuruyorum (:D). Benim için yazmak, daha doğrusu size yazmak bir görev oldu. Ne zaman bir şey olsa "BAK BUNU HEMEN BLOGTAKİLERE ANLATAYIM." diyorum. Bir gün rüyamda Elijah'ı görmüştüm örneğin, ve rüya olduğunu anlamamıştım GERÇEKTEN GERÇEK SANMIŞTIM. (HAYATIMIN EN BÜYÜK MUTLULUĞUYDU TABİİ). Elijah'la koltukta oturuyoruz, ben içimden "Allah'ım bi gitsem de içeri blog yazsam elijah bizde şu an yanımda oturuyor bildiğin burda lan bakiyim dokundum vallahi de burda alalalalaalahahahahahah" dedim. Uyanınca şoka girdim tabii "Elijah?!" oldum.
   Yani yaptığım bu işi seviyorum, gerçekten seviyorum ve gitmeye de niyetim yok. Başladığımda liseye yeni geçmiştim, şimdi üniversiteli olacağım, ARTIK İNŞALLAH GÜZEL BİR ÜNİVERSİTEYE GİRDİĞİM, MÜKEMMEL BİR İŞ YAPTIĞIM, ÜNLÜ OLDUĞUM SONRA TELLİ DUVAKLI GELİN GİTTİĞİM GÜNLERİ DE GÖRECEĞİZ. :D
   Kısmet.

   Blogspota dair tek pişmanlığım......epey bi zaman önce gelip "Büyük Temizlik" yapmış olmam. Yani bir gün ansızın gelip 100 tane yazı silmemden bahsediyorum. Bugün yine 100 yazıya ulaştım, silmeseydim 200 tane olacaktı. Bu benim 4. yılbaşı yazdım olacaktı, ama olsun.
   Ne kadar amatör olsalar da, o yazılar benim bir parçamdı....bunu bugün daha iyi anlıyorum. Şu an onları okuyup ne kadar ilerlediğimi görebilirdim, silinmeyi haketmiyorlardı. Ama bazı insanlara gereğinden fazla değer veriyorum. Yazılarım daha değerli. Tek pişmanlığım bu, yani bu.

   Bir de dün "canlı yayın" denemesi yaptım, tam bir felaketti. :D Çok ibretlikti. Neyseki çoğunuz izlemedi, mutluyum. Ama o da geçen yılda kaldı şimdi amaaaaaaaan tın. Bir dahaki sefere gerçekten çok daha güzel "hazırlanıp" (hazırlanacağım bu sefer) çok daha konulu bir şey yapacağım, söz. Hepinizi sebeplendirdim, ortaya saçma bir şey çıktı ama olsun. Günler torbaya girmedi ya yaparız, yapacağım ben bu işi. Zaten charlieissocoollike 1, ijustine 2, bertiebertg 3, pewdiepie 4 ve BEN BEŞ. Bütün piyasa biz beşimizin elinde. Binlerce insan yok bu işi yapan. Tabii ne sandın. :D


   Blog yazmaya başlamamdan itibaren -9. sınıfın ortalarına tekabül ediyor- gerçekten hayatımda çok şey değişti. Öncelikle birçok hocadan hocalara hakaret içerikli yazılarım yüzünden fırça yedim, twitter hesabımı bile gözetim altına almışlardı (Nasıl abartıyorum jkdsbhfkjsdh bizim okul psikopat ama) bu yüzden buradan okuluma, o öğretmenlerime çok teşekkür ediyorum. Son yıl olduğu için okulun geneline karşı bir sempatim olduğundan hepinizi seviyorum ama hala bok gibi bir sistem var bunu kabul edin artık. Müdürden hala nefret ediyorum, ne zaman ki mezuniyette benimle kolbastı oynayacak o zaman seveceğim, müdürcüğüm diyeceğim, "O müdür hala okulda mı yeaaaa" diyeceğim alttan gelen nesillere. Ve eğer "Evet .s.s.s." yanıtını duyarsam mutlu olacağım, o zaman müdürü daha da seveceğim. Ama şu aralar aramız iyi, öperim ttlm.

    Sonra çok büyük başarılarım oldu. Resmen hayalini dahi kuramadığım gelişmeler..! 3 tane büyük yurtdışı gezisi yaptım mesela. Elijah'tan doğumgünü mesajı almam da var. Sonra okulda kitleye karşı bir müzik etkinliği yapmam var. 2 tane romanım oldu. Hayatımda görüp görebileceğim en güzel arkadaşları kazandım. Hayallerimin neredeyse hepsini gerçekleştirdim. Ve en önemlisi bugün burada sizinle 3.yılımın ya da 4. yılımın ya da 17. yılımın yazısını yazıyorum. Başladığımda 2010 yılının sonbaharıydı, şimdi 2013 oldu, hala buradayım, hala neredeyse hiç takipçim yok ama hala beni okuyanlar da var biliyorum. Hepinize çok teşekkür ederim, eğer bugün hala gelip rehberlik hocamın "Aç kalırsın...." demesine rağmen ısrarla "Ben yazar olacağım!" diyebiliyorsam, sizden gelen olumlu yorumlar yüzünden. Gerçekten çok destekleyen oldu, çok "yazıların çok güzel, arkandayız!" diyenler oldu. Bir havalanmalar falan yaşıyorum şu an kendi kendimce ama umarım bu ana kadar güzel yazabilmişimdir, inşallah bundan sonra daha da güzel yazarım.


    Bu yıl çok çalışacağım, belki yeni bir gezi için para biriktirmeye başlayacağım, hayaller kurmaya devam edeceğim -sonra onları hayal defterime çizeceğim ^^- , günlük tutacağım, omegle'a gireceğim (:D), çikolatayı azaltıp daha çok su içeceğim, şarkı söyleyip resim yapıp buzpatenine döneceğim, kitap okuyacağım, güzel filmler izleyeceğim, yeni dizilere başlayacağım, arkadaşlarımla takılacağım, farklı dönerler yiyeceğim ve öncekilerin hepsinden daha güzel bir yıl geçireceğim.
    Çünkü ironik bir şekilde, 13 sayısının uğursuz olmasına rağmen bana çok şanslı bir yıl olacakmış gibi geliyor. İyi düşünelim iyi olsun, hayat da aynen böyle aslında. Hepimiz bugünden itibaren iyi düşünelim, iyi olsun. Saçma saçma sırıtalım, gülecek bir şey buluruz illa ki.

   Ve son olarak blogum için hep daha da iyisini yapmaya çalışacağım. Bir fikirler bir fikirler, sabırsızlanıyorum.







   Bu yazı blog maceramda başından beri burada olanlar, ortasında katılanlar, şimdi sonuna yeni yetişenler, hiçbir fikri olmayanlar....kısacası herkes için. Sizin için, benim için. BUGÜN BELKİ BIR YAZI DAHA GELİR HA.

   ÖPTÜM.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bu aralar bunu dinliyorum

Bu aralar bunu dinliyorum
hurtsün solisti "dünya mirasları" listesine alınmalı