Ağaca tırmananlar

15 Ocak 2013 Salı

üniversiteli olmak

  Şu an "formasını hala üzerinden çıkarmamış liseli" kafasıyla, oturduğum koltuktan, üniversite bana bahçesinde görülmemiş türlü türlü çiçeklerin yetiştiği, erkeklerinin hepsinin ama hepsinin çok yakışıklı ve bilgili-kültürlü-anlayışlı; hocalarınınsa...(ay pardon ya profesörler ve doktorlar diyecektim ;););) )  bruce willis gibi karizmatik olduğu, derslerin müthiş güzellikte bir amfide sağıma dönüyorum corç soluma dönüyorum jack hesabında karışık bir ortamda müthiş eğlenceli geçtiği, bir klüpten ötekine katılacağım, sanat hayatımda patlama yaşayacağım, ver elini erasmuslar yurtdışları ohhh felsefesine bürüneceğim, bugüne kadar isteyip de yapamadığım her şeyi iki günde yapacağım bir ortam gibi gelse de, mantığım ve sezgilerim bana "yıldız sen orayı çok mistik hayal ediyorsun ama nah mistik lise 5 la ora böhöhöhöytötööt" diyor. Evet.

  Bunun cidden farkındayım. Üniversite çoçoçoçooçk farklı bir yer olmayacak. Belki de liseden farklı olarak sadece sivil geldiğimiz (ki bu benim için çok büyük bir problem HER GÜN NEYİN KOMBİNASYONUNU YAPIP GİYECEM) , liseden çıkınca ilkel bir çayıra salınma dürtüsüyle saçı sakalı salmış kıro erkeklerle, birbiriyle giyim-makyaj yarışı yapan gızlarla dolu bir yer olacak.
 
   Sonra ben de bir bakacağım o kırolardan birini bulmuşum daha ilk yıldan. Bu kıro da büyük ihtimalle önümüzdeki 4 yıl boyunca "hayır o geziye gitmeyeceksin, hayır o eteği giyemezsin, hayır efendim bungeejumping yok, başlatma lan şarkıcı olacakmış tövbe estafurullah, ulan çizgifilm seslendirip napacaksın?" diyerek üniversite hayatımın içine edecek ve sonra da "okul gitti kavga bitti ben memleketime dönüyom gardeş." diyip beni terkedecek ben de 120 kilo olacağım üzüntüden. Ya da tam tersi "gel evlenme dairesine gidiyoruz şimdi." diyecek, şeytan kaynanam bizimle aynı evde oturacak, 3 çocuk yapacağım, sonra yine üzüntüden 120 kilo olacağım.

   Bunlar benim mantıklı senaryolarım. Ama inşallah üstte yazılanlar olmayacak (çünkü üniversite yine de mistik ve güzel bir yer), çünkü üniversite hayatının çok mükemmel olduğu bir istisnai okul var.....BOĞAZİÇİ. EVET. Orası çok mistik. Orayı kazananların hepsi rus kökenli. Hocaları californialı phd ciler. Ah bebeklerim. Sevgilimin de adı  maykıl. Çok yakışıklı ve beni çok seviyor. Evet sjhsfdg.


   Tamam şaka bir yana, üniversitede yapmak istediğim çok şey var. O yüzden ilk kural olarak "sevgili bulma." olayına gireceğim. Evet. Çok ironik. Çünkü aslında üniversiteyi mistik kılan etkenlerden biri belki de gelecekteki kocamı içeriyor oluşu ama yapmak istediklerimi ve PUCCAnın başına gelenleri (ilk günden gördüğü çccukla 4 yıl boyunca aynı evde yaşadı sonunda bişeyler oldu çocuk bunu kaç kere dövdü falan 10 kere nişanlaıp ayrıldılar evi boşalttı kızı kapıya attı sonra kız evi yaktı anası oğlumla evlenemezin dedi eski sevgilisi döndü geldi FALAN) düşününce onu ikinci plana atmak istiyorum. Arkadaşlar yapacağım, herkesi kardeş edasıyla seveceğim. :D Ama bu işler kısmet işleri. Belki de zaten kimse de bana bayılmayacağı için, istesem de istemesem de olmayacak. :D Evde kalacağım. :D
   Mesela ben daha okul eteği dışında etek giymedim. Ki bu tamamen benimle alakalı, giymem baanem. Hani babam bile giy diyecek o dereceyiz. :D Ama üniversiteye geçtiğimde (yaklaşık 9 ay sonra) yapacağım ilk işlerden biri etek giymek olacak çünkü gız olacağım. Bir insanın tek bir kot pantolonla hayatını sürdüremeyeceğini öğreneceğim. :D
   Bu da işin ennnnnnnn sığ tarafı oldu. Sanki bütün mesele ya da erkek arkadaş yapmanın bedeli etek giymek ya da giymemek. Saçmaladım. :D


   Ama ŞİDDETLE değinmek istediğim bir konu var......LA O ERKEKLERE NOLUYO LİSE BİTİNCE ALLASEN.
 
   Tamam, artık her hafta berbere gitmek, 2 günde bir tıraş olmak zorunda değilsiniz ve bir erkek için saç sakal fazlalığı hiyerarşik piramitte yukarlara tırmanabilmek için önemli evet ama şimdi yakışanı var yakışmayanı var. Bazı erkekler müthiş yakışıklı olurken, bazıları maymuna dönüyor. ABARTMIYORUM bazı erkeklerin suratı sadece kıl ve gözden ibaret oluyor. O sakalların içinde üç gün önce yediği makarna var. Bir bakımsızlık hao nedır. Ben artık yüzüme fondoten süreceksem sizden "KIZA BAK FAVORİSİ VAR BÖHÖHÖHÖYTT :S" lafı duymamak için (FONDOTENİN O KONUYU KAPATICI BİR ETKİSİ YOK ÖRNEK VERDİM SADECE FAVORİM OLDUĞUNDAN DEĞİL YANİ YANLIŞ ANLAŞILMASIN LÜTFEN ÖHÖM) siz de adam olacaksınız lan. Sonra yok bıyıklı kız yok tayt giymiş şişko kız....anca kızlarda kusur bulun. Çok sinirleniyorum biri de kalkıp aynaya bakmıyor. Bu lafları diyen erkeklerin de hepsi evde kalmış bütün arkadaşlarının sevgilisi olan arabeske bağlamış çirrrrkinnnnn tipler. SONRA DA NEYMİŞ KIZ KAŞINI ALSINMIŞ. SİZE NE LAN.

  Konu da nereye geldi. :D
  Neyse dediğim gibi üniversite bana bütün hayatımın hıncını alacağım en azından müzikçilerin bana bir solo vereceği bir yermiş gibi geliyor. Güzel şeyler yaşamak istiyorum, hayatıda bir şeyler başarmak istiyorum. İnşallah öyledir, inşallah istediklerim olur, inşallah çalışmaktan boynumun tutulmasına değer. Amin. Cümlemize.

5 yorum:

  1. Çalışmaktan boynunun tutulmasına değeceğine eminim.. Çok güzel bir yazıydı, çok güldüm, çoğu yerde de hak verdim :D
    İstediğin gibi olsun her şey, üniversite zamanlarında çok çabuk geçecek emin ol, sonra iş hayatına atıldığın zamanlar bu yazının biraz daha farklılaştırılmışını yazarsın bir gün :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorumu okurken bu sefer de mutluluktan boynum tutuldu, çok teşekkür ederim. :D Güzel olursa B planım var bilerek sınıfta kalacağım hohohoho...

      Sil
  2. yazı çok güzelmiş :)
    beni de takip ederseniz sevinirim :)

    http://uydurukgunluk.blogspot.com

    YanıtlaSil
  3. :))) süper bi yazı olmuş, gitmeden önce ben de mi böyle düşünüyordum acaba? İnşallah üniversite hayatın da yazı kadar harika olur, gelsin erasmuslar, AA lar, bu hoja bize bişi anlatmıyo ama bizden neler istiyo la lar :) Sonra bi bakmışsın hopp kep atıyosun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. haha çok güzel bir yorum olmuş özellikle hoca göndermesinde sesli güldüm. :D çok teşekkürler, çok mutlu oluyorum böyle yorumlar görünce, bir liseli garibanı sevindirdiniz akşam akşam sjdhnsjas inşallah dediğiniz gibi olur, sınava da az kaldı zaten oy.

      Sil

Bu aralar bunu dinliyorum

Bu aralar bunu dinliyorum
hurtsün solisti "dünya mirasları" listesine alınmalı