Ağaca tırmananlar

6 Ocak 2013 Pazar

yapılmaması gereken bir şey

   O yapmamanız gereken şey TEK BAŞINA YEMEĞE GİTMEK‘tir.
   TEK BAŞINIZA YEMEĞE GİTMEYİN. GİTMEYİN. GİTMEYİN YAAA GİTMEYİN ALLAHINIZI SEVERSENİZ GİTMEYİN.
   “Kafamı dinlerim, yalnızlığımla mutluyum, hubbarabilla subbarabilla” triplerine girmeyin. GİTMEYİN. 

   Çünkü ben gittim, hayatımda yediğim en kötü yemekti. Anlatayım..
 
   Öğle molasındaydık, karnım çok açtı, gittim bir cafe’ye, bilerek ennn ücraaa-ennnn ıssız yere oturdum, sipariş verdim ve beklemeye başladım. 
   Ardından yalnız olduğumu gören cafe yönetimi yanıma kasten birbirini çok seven taze vıcık sevgili çiftler yollamaya başladı. Çünkü ben yalnızdım ve bunun yüzüme vurulması gerekiyordu. Ayrıca yine yalnız olduğum için sevgililerin sevgililik hallerinden rahatsız olmayacaktım “AİLE VAR BURDA İKİ DAKKA MUHABBET EDEMEDİK MİDEMİZ KALKTI ALIN BUNLARI” diyemeyecektim. 
   
   Kafamı sağa çeviriyorum el ele tutuşan bir tatlı çift, sola çeviriyorum göz göze kesişen bir tatlı çift, televizyona bakıyorum yakışıklı murat boz ve kızlar klipte fingirdeşiyor, çaprazıma dönüyorum tanıdığım arkadaşlarım bir masada…ALLAH O DURUM ÇOK KÖTÜ. 
   Tanıdık arkadaşlar geldiler, “Kimle geldin Yıldız nassın iyisin :)” dediler, ben “Tek geldim ben yea heh yemek yiycem baş başa kendimle anladın mı espriyi heheehe heh heh ehe” diye kaldım. 
   ”Hımmm e peki madem biz şurda oturuyoruz afiyet olsun sana :):):):):) ” —> Acıma dolu bakışlar…
  Sonra yemek geldi, geldi gelmesine ama o lokmalar boğazıma dizildi. Şimdi de hazımsızlık yaptılar yani o yemek bile inanmak istemedi onu tek başıma yediğime. Sonra garsonlar gelip gidip “Birini mi bekliyorsunuz? İçecek bir şey alır mısınız?” diye sordular onları hiç demiyorum. Anlayacağınız yemek boyunca etrafımdaki “güzellikleri” pencereden çekirdek çıtlayan iki çocuklu mahalle teyzesi sıfatında izledim. Ve şunu öğrendim; gidin en alakanız olmayan insanı alın, yemeğe götürün AMA YALNIZ GİTMEYİN O YEMEĞE. Yalnız gitmeyin. 

  Hele benim gibi “Belki benim yaşlarımda sarışın maviş yakışıklı bir genç de yalnızdır ‘Merhaba burası boş mu birlikte yiyelim mi adınız nedir hehehe’ der yanına otururum.” düşüncesindeyseniz HİÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇ gitmeyin. Çünkü ya sevgilileri izlemek durumunda kalacaksınız, ya da sizin gibi yalnız gelmiş hanzo amcaların arasında oturacaksınız. Afiyet olsun. AFİYET OLSUN ŞİMDİ.

  Sonra arkadaşlarım "Salak yıldız tek başına mı yedin hohoho.." dediler, "ÇOK EĞLENDİM Kİ OHHH ÇOK GZELDİ HER HAFTA BÖYLE YAPACAM." dedim. Bütün bunlar döner yemek istemediğimden kaynaklandı. Dönere gurban ol sen ulan.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bu aralar bunu dinliyorum

Bu aralar bunu dinliyorum
hurtsün solisti "dünya mirasları" listesine alınmalı