Ağaca tırmananlar

17 Şubat 2013 Pazar

sevgililer günü kalpkalpkalp

  Şimdi siz bu başlığı görünce diyeceksiniz "ağağağa adamın sevgilisi var, sevgililer gününü yazıyor ağağağa.." ama çoğunuz sevgilim olmadığı için bunun bir "sevgililer gününde sevgilisi olanları gözlemleyip-inceleyip-kıskanıp ağlayarak eve gelme" yazısı olduğunu bilecek fakat hiçbiriniz.......... hayatımda ilk defa bir yazı yazarken bu kadar çaresiz bu kadar aciz hissettiğimi bilemeyecek. Çünkü sevgiliyi geçtim dolmuşta bile olay olmadı lan vallahi yazacak iki cümlem yok konuyla ilgili ashgfas.
   Hani....hiçbir şey olmadı. Bana olmadı zaten onu geçtim, çevremde de bir şey görmedim. Sokakta gezen görmedim, gül dağıtan görmedim, elinde çiçek olan gız görmedim, okulda aşkını itiraf edenler görmedim hatta okulda her gün gördüğüm kıyılarda köşelerde fingirdeşen çiftleri bile görmedim. ( nadide ;););););) )  Sevgililer günü tada daaaaaa!

  Şu an gerçekten ne yazacağımı bilmiyorum o yüzden ilham gelsin diye bunu dinliyorum http://www.youtube.com/watch?v=qgtzVQMENJs ayyyyyyyyyy şarkı atacağıma babamın oynadığı coca cola reklamının videosunu mu atmışım tühhhhhhhhhhhhhhhhh elim kaymışşşşşşşşşşşşş ay babam mı oynuyormuş tühhhhhhhhhhhhhh bak babam oynuyormuş yeşil tişörtlü adammış hiç de haberim olmamış. jsahgdfkjsdgdfdghdjf.

 (Yalnız babam reklam çekimleri zamanında çok erkenden kalkıyordu sabah 4'te falan biz de annemle adam yoruluyor yazık diyorduk, meğer herifler bütün o yemekleri yiyip gelmişler ulan bilsem yönetmene ağlar masadaki lahana dolması rolünde bile oynardım.)


  Üzerine yazı yazacak bir şey bulamayışımın çaresizliğiyle bütün eski günlüklerimi ortaya döküp sevgililer günlerine baktım. Fakat sadece geçen yıl yazmak aklıma gelmiş, ondan öncekilerde hiçççççççbir şey yazmamışım. 7 tane defter var, bir tane sevgililer günü yazısı yok. Yok yani yazmamışım hacı yok. Beynim öyle bir günün varlığını kabul etmemiş.

  Sonra bu yazyı günlerce beklettim aklıma bir şey gelsin diye ama yine olmadı. Ayın 17si zaten aha 3 gün olmuş.

   Anlayacağınız bu yazı böyle güme gitti sizi eğlendiremiyorum, üzgünüm. Hadi hep birlikte bu yazıyı yazmaya cebelleşirken dinlediğim müziği dinleyelim. http://www.youtube.com/watch?v=PGN6Qzthl4E

 Öptüm bub.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Tabii ki böyle boş bir yazı yazıp gidecek değilim bunu gururuma, yazarlığıma yediremem! Hayır! Bir şey oldurtacağız buraya.....OLACAK ARKADAŞ!

Şimdi sorunun köküne inelim... Neden bir yazı yazamıyorum? Yazacak bir olayım yok. Neden yazacak bir olayım yok? Sevgilim yok. Neden sevgilim yok? Ahan da buldum! NEDEN SEVGİLİM YOK? Tamam buldum yazıyorum. :D

        NASIL SEVGİLİSİZ OLUNUR: POTANSİYEL SEVGİLİ ADAYLARINIZI KENDİNİZDEN UZAK TUTMAK İÇİN YAPMANIZ GEREKENLER - SEVGİLİ SAHİBİ OLMAMANIZI SAĞLAYACAK 10 ALTIN KURAL

  •    kural 1: Hoşlandığınız ya da sizden hoşlandığına emin olduğunuz o malum erkeğin/kızın yanında erkek/kız kesin.

      Yıllardır bu işin erbabı bir insan olarak garanti verebilirim ki bu madde... işi kökten çözüyor. Hani bir kere bunu yapın öyyyyle bir sevgilisiz kalırsınız ki, sevgililer gününe 5 dakika kala gördüğünüz ilk kişiye "Lan çıkalım mı damsız kalmayalım ehe mehe..." demek durumunda kalırsınız.
      Ben belki de bugün kocam olabilecek bütün insanların yanında sümüğüme bile bakmayacak insanlar kestim kjdshjkf. Kesmek dediğim "Enee şu çocuk ne kadar tatlıymış vuu..." yani ama bu bile işi bitiriyor. Bu çok etkili ya valla.

  •  kural 2: Hoşlandığınız ya da sizden hoşlandığına emin olduğunuz o malum erkeğe/kıza "Sen benim hiç sahip olamadığım erkek/kız kardeşsin!"  deyin ve işe yaramazsa yanıma gelin size çeyrek altın takacağım düğün hediyesi olarak. 

     Birine böyle bir şey dedikten sonra adam/kadın haaaalaaa sizin peşinizdeyse eğer, ya apaçidir ya da umutsuz aşıktır yani ne diyeyim. Normal bir insanın böyle bir cümle karşısında biraları çekirdekleri kapıp "Sevdiğimmmm kız bana abiiiğğ dediğğğğ" şarkısı eşliğinde sahil turu yapması gerekir.
     Buradaki apaçilik şöyle; başta kanki-kardeşim ayağına yatıp çıkan insanlar var işte onlar apaçi oluyor. Ama istisnalar, gerçek aşklar olabilir onlara karışmıyorum.
    •   
  •  kural 3: Hoşlandığınız insana eskiden hoşlandığınız insanlardan ya da aşık olduğunuz yakışıklı/güzel ünlülerden bahsedin.

     
    Bunu biz isveçli bilimadamları olarak denedik, %100 başarı sağladık, kanseri de bu metodla yok edebilseydik bugün dünyada bir tane bile kanserli insan olmazdı o derece. Bakın aynen şöyle yapacaksınız.

      "YA BEN ELIJAH'A ÇOK AŞIĞIM YA OF ONUNLA CİDDİ CİDDİ EVLENME PLANLARI KURUYORUM ALLAHIM ÇOK AŞIĞIM LÜTFEN BİZİ BULUŞTUR GÖZÜM BAŞKA BİRİNİ GÖRMÜYOR."
      "Elijah kim ki?"
      "ELIJAH MI KİM??????? ÇOK ÜNLÜ BİRİ BAK HEMEN SANA OTOBİYOGRAFİSİNİ VE 100 TANE RESMİNİ İÇEREN BİR SLAYT GÖSTERİSİ ATAYIM VE ÖNÜMÜZDEKİ 3 SAAT BOYUNCA ONUNLA İLGİLİ KONUŞALIM."
      "Ya ben de tam çıkıyordum aslında..."
      "OLUR YA ÇIK SEN BEN YAZARIM SONRA TEKRAR GELDİĞİNDE OKUR CEVAP YAZARSIN YAZMAZSAN DA YİNE DE BEN ANLATIRIM SANA."
      "Peki..."
     MISSION COMPLETED. olacağı varsa da bitti artık.
  •  kural 4: Hoşlandığınız kız/erkek'le birlikte "kız/erkek" kesin.

     
    Şimdi bu kişi bir erkek olsun. Adı Ahmet olsun. Hah şimdi siz Ahmet'e deliiiilerrrrr gibi aşıksınız, bir gün nette konuşurken konu döndü dolandı Adriana Lima'ya geldi. Şimdi bu çocuğu hayatınızın sonuna kadar tamamen kaybetmek istiyorsanız aynen şu cümleyi kurun; "Ulan Adriana Lima taş gibi garı ha ben erkek olsam fiyuuuuuuuuuu."

     Bu noktadan sonra siz artık Ahmet'in hoşlandığı kız değil (belki hoşlanıyordu), Ahmet'in okeye dördüncüsü, fifa'ya eşi, counter'da rakip oyuncususunuz. Siz artık onun için bir Hasan'sınız yani bırakın artık, amacınıza ulaştınız asfhjglfd. Yani bir kız/erkek olarak yapmanız gereken "Ya yürü gitt onun neresi güzel götüme kaş göz çizsem daha güzel olur." demek. Ama son kısmı demeyin.

      Tabii eğer bu konuşma
      "Bak Megan Fox da güzel."
      "Yoo ben o kadar beğenmiyorum Megan Fox'u.."
      "Ama şimdi ben de kızım ikimiz de yanyana önünde dursak beni mi seçersin Megan Fox'u mu tabii ki Megan Fox'u seçeceksin, ben de şimdi ne kadar ergen olsa da sen mi Justin Bieber mı deseler Justin'i seçerim yani suratına bakmam jdshglksdf." ŞEKLİNDE İLERLERSE TEBRİKLER HAYATINIZIN GERİ KALANINI EVDE 50 TANE KEDİ BESLEYEREK, KAPINIZA GELEN TOPLARI ÜZERİNE OTURMAK SURETİYLE PATLATARAK GEÇİRECEKSİNİZ.
  •  kural 5: Hoşlandığınız kişiyle iş hiçbir yere gelmesin istiyorsanız nette 248374893743 saat konuşun ama gerçek hayatta suratına bile bakmayın.

     
    Gayet açık ve net bir kural. Nette her gün konuşacaksınız ama gerçek hayatta o yoğğğ onu tanımıyormuş gibi yapacaksınız. Tam tersi günlük hayattan tanışıyorsanız eğer, nette yazdıklarına kessssssssssssssssssinliklee 10dakikada bir cevap verin ya da 'tmm ttlmm ßßßßßßßß :)' lı ergen stili konuşun.

  •  kural 6: Hoşlandığınız kişiyle konuşurken sadece kendinizden bahsedin, bütün hayat hikayenizi anlatın, ASLA AMA ASLA ONUN NASIL OLDUĞUNU SORMAYIN. Ya da kendisiyle ilgili dediklerini "Aaa öyle mi. Neyse işte ben de dediğim gibi çok severim sakızlı dondurmayı..." diyerek yarıda kesin atın.

     
    Açıklama gereği bile duymuyorum bunu. :D Çok kesin ve net yani. :D


  •  kural 7: Hoşlandığınız/Sizden hoşlanan o kişiye "Ben sevgili olayını hiç doğru bulmuyorum şu an için yani gerek yok bence gereksiz, ben dersime çalışmak-arkadaşlarımla takılmak istiyorum assssssssslaaaaa o sorumluluk altına giremezdim." deyin. 
  •  kural 8: Hoşlandığınız/Sizden hoşlanan o kişiye  size çıkma teklifi etmiş önceki insanlara ne olduğunu açıklayın. 

    "Ay gerizekalı ya bana geldi 'senden hoşlanıyorum benimle çıkar mısın' dedi sen kimsin ben senin DNA yapındaki o adenin nükleotitinle bile çıkmam AGAHAHAHAHAYYYYYYYYYYYYTHTTTTTTTTTTTTTT . Çok salaktı ya gerizekalı şimdi bir daha suratıma bile bakamayacak, bakamasın zaten utanmaz sapık."

     
  •  kural 9: Hoşlandığınız/Sizden hoşlanan o kişiye ondan çıkma teklifi beklediğinizi AÇIKÇA gösteren milyonlarca gönderme yapın. 

     Siz ona "hadi da çıkma teklifi et" dedikçe o kaçacak sizden. Bir kız olarak erkeklerin beyni nasıl işliyor anlayamıyorum ama belki de "bu kız cepte tamam" diye düşünüyorlar yani birine sormak lazım. Ya da artık olayın bir mistikliği kalmıyor ne bileyim. Ama deneyin oluyor yani.


     Ya da aynı şekilde bu insana "sevgililer gününde ne kadar da yalnız olduğunuz"la ilgili ağlamaya sevgililer gününün gelmesine daha 1 ay varken başlarsanız da aynı etkiyi uyandırıyor. Çünkü o kadar aciz ve "hadi da çıkalım" cı oluyorsunuz ki, adam soğuyor. Yani o noktadan sonra gider karşı komşunun kendinden 6 yaş büyük kızına bile çıkma teklifi eder ama size asla.
  •  kural 10:  Bu madde kızlar için geliyor; Kendinize asla özen göstermeyin, lan-bok-göt lü konuşun, hoşlandığınız kişinin hep öncesinde de dediğim gibi fifa-pes arkadaşı gibi derdini dinleyen-kızlar hakkında taktikler veren-kız tavlamasına yardımcı olan bir arkadaşı olun. Onun sevdiği şeyleri sevin. Asla kızlaraözgü tribiniz olmasın. Hiç süs püs yapmayın ve bunu açıkça belirtin. 

      Erkekler ne kadar "biz işte böyle kızlar istiyoruz" deseler de çıktıkları kızlara bakın; aslında 'gız' istiyorlar. Trip atacak, iki saat makyaj yaparken bekletip kafayı tırlattıracak,  "fifa ne ya aç şurdan benim dizim başladı" diyecek, taaamaaameeen zıt kişilikli insan istiyorlar. Çünkü öteki türlü siz onun belki en yakın arkadaşı oluyorsunuz, onunla günde 50 saat konuşuyorsunuz ama o sizi artık bir noktadan sonra çıkılacak kişi görmüyor. Olayın bir mistikliği kalmıyor, baştan belli eğer çıkarsanız ne olacağı ve eğer bu çıkma meselesi yüzünden aranız bozulursa o kişi mükemmel bir arkadaşı kaybedecek. 
      İşte sevgilisiz kalmanın en altın kuralı böyle olmaktır.


    Tebrik ederim artık bir sevgiliniz yok. :D
    NOT: BURADA YAZILANLAR HAYATINDA BU KONULARA DAİR TEK BİR TECRÜBESİ BİLE OLMAYAN BİR İNSAN TARAFINDAN YAZILMIŞTIR. BUNLARI UYGULAYIP DA İSTEDİĞİNİZ YANITI .... bi saniye ya insanlar niye sevgilisiz olmak için uğraşsın jkshfkjs tamam devam edin doçentim ben bu konuda mastırım var valla bak.

2 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. ene blog arkadaşım yorum atmış kljsfd
      çok havalı hissediyorum şu an ;););));;);)
      teşekkür ederim :D

      Sil

Bu aralar bunu dinliyorum

Bu aralar bunu dinliyorum
hurtsün solisti "dünya mirasları" listesine alınmalı