Ağaca tırmananlar

23 Mart 2013 Cumartesi

23.03.2013 Cumartesi/ YGSöncesi/ Dünya Saati

 Sevgili Günlük
 Sona yaklaşmak, gerçekten sona yaklaştığında çok garip bir duygu.
 Bir şeyin gelmesini bekliyorsun, bekliyorsun, önce 100 gün kaldı diyorlar sonra 60 oluyor; daha sonra 1 aya iniyor, ardından 15 gün kalıyor derken insan beklemeye o kadar alışıyor ki "yarın" dediklerinde yarın olduğunu anlıyorsun,biliyorsun ama yine de yarın değilmiş sonraki günmüş, daha sonraki günmüş gibi geliyor.
 
 Yarın, iyi ya da kötü tüm bu bekleyiş sona erecek ve 6 ay boyunca bir bilememezlik duygusuyla yaşayan herkes, yarın o 2saat40dakikalık savaştan çıktığında şu an, tam şu an nasıl hissettiğini unutacak. Soruları görmeden, sınavın nasıl geçtiğini bilmeden önceki halimizi yarın saat 12:41de tamamen unutmuş olacağız. Her şey görülecek, bilinecek, olay bitecek. 6 ay, 2saat40dakika ile tamamen silinmiş olacak.

 Gerçekten garip bir duygu. Bir filmi aylarca bekleyip sonra izleyince yaşanan duygu gibi. Bekliyorsun, geliyor, izliyorsun, bitiyor. Bir şeyi bildikten önceki halimizi unutmak bana gerçekkkkten garip geliyor. Hayat çok saçma sahfsdkj.

  Önce kendime, sonra herkese başarılar diliyorum günlük. Sen de boş oturma, dua et bize. ALLAH'IM İNŞALLAH YAPARIZ, AMİN.

  Umarım yan sayfaya yarın güzel şeyler yazmış olurum.
  Yıldız.




 Eveeet günlüğümü okudunuz, şimdi bloğa geçelim.
 Ulan yağmur yağınca suları kesen tek varlık trabzonun su işleri şeysi ha.
 Ben 1 haftadır banyo yapmıyorum ki bugün banyo yapayım ama yok sular kesik sıçtım agdfasghda.

 Hayatımın en dandik pre-sınav gününü yaşadım. Yarın bi güzel gezerim dedim, tövbe bismillah resmen hortum çıktı. Sabah beri yatıyorum, yat yat başım ağrıdı, yıkansam rahatlayacağım ama yıkanamıyorum etrafımda uçuşan sineklerle felsefik sohbetler yapıyorum, kafayı yiyeceğim.

 O kadar çaresiz kaldım ki odamı topladım, ygs kitaplarımı "çözdüklerim ve çözmediklerim ve konu anlatımlılar işe yarar" olarak 3 parçaya ayırdım, falan filan.

  17 yıldır ağzımda olan süt dişimin şimdi düşmeye karar veresi geldi, sallanıyor ama çok da sallanmıyor ama beni rahatsız ediyor ama doktora gitmeden bir şey yapmak istemiyorum.

 Sabah hafiften bir boğaz ağrısıyla uyandım ressssmen ameliyat ettim kendimi. 10 tane falan ilaç içtim hasta olmamak için. İşe yaradı sanıyorum.

  Hava soğuk diye dayadılar kaloriferleri ama ev nasıl sıcak, kısakol ve şortlayım terliyorum, bu kadar sıcak da beni kaşındırıyor çok stresliyim ya.

 Nolur sular gelsin başka isteğim yok şu an için.

 Bir de bugün saat 20.30 "Dünya Saati". Evet. Bu, bu etkinlik için yazdığım 3. yazı yani 3 yıldır sizi bu işe zorluyorum demek oluyor bu. Kendimle gurur duyuyorum, elimden geldiğince de yazmaya devam edeceğim.

 Kısaca projenin ne olduğunu ve bizim ne yapmamız gerektiğini anlatayım:

 Hepimiz dünyanın bir 50 yıllık ömrünün kaldığını biliyoruz. jhsgbafsjhgdjhs.

 Yok öyle değil jskhfsd.

 Dünyanın %70inin sularla kaplı olduğunu biliyoruz. Ama bunun sadece %3'ü tatlı su kaynağı. Ve biz bu kaynağı hunharca ölümüne kullanıyoruz ki dünyada 7milyar insan var ve bu sayı gittikçe artıyor.

 Ayrıca hunharca harcadığımız sadece su değil. "Elektrik" Ki elektriği de suyla yapıyoruz yani o yüzden olay yine suya geliyor.

 Neyse bu problemi çözmek isteyen insanlar toplaşmış, demişler ki yılın belirli bir gününde 1 saatliğine tüm dünyadaki elektriği kapatalım. Ama bu savaş ortamı doğuracağı için zorunlu bir uygulama yok. O yüzden iş bizler gibi o saatte elektriğe hayati bir ihtiyacı olmayan, zaten atvdeki karadayıyı izlemekten başka işi olmayan çevreci insanlara kalıyor. Saat 20.30 olduğunda opera binasından tutun, istanbul köprüsüne; özgürlük anıtından tutun eyfel kulesine 7/24 ışık harcayan her gereksiz yapı ışığını kapatacak. Her ülke, her ülke ışığını söndürecek. Siz de 1 saatliğine şalterleri kapatarak buna destek olabilirsiniz.

KAPAYIN. IŞIKLARINIZI.

2 yorum:

  1. Allah yardımcın olsun. İnşallah çook iyi geçer..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim inşallah iyi geçer gerçekten :)

      Sil

Bu aralar bunu dinliyorum

Bu aralar bunu dinliyorum
hurtsün solisti "dünya mirasları" listesine alınmalı