Ağaca tırmananlar

4 Mart 2013 Pazartesi

asıl yapmak istediğim şey


   SOOOOOOOOOOOONUNDAAAAAAAAAAAAA YAPPPPPPPPTIMMMMMMMMM!
   Evet yaptım.
   Neyi yaptım?
   Video çektim.
   Evet, kamera karşısına geçip konuştum. Saçmaladım hatta. Her izlememde kendimi ve konuşmamı daha da salak buluyorum ama olsun artık bir tane elle tutulur bir videom olsun. OLSUN.

  (Video çekiminde neden ışığın çok önemli olduğunu anladım çünkü yüzümün yarısı ışık alırken diğer yarısı almamış ve ışık almayan kaşım kalın görünürken ışık alan ince görünmüş şoka girdim. Öyle değil o ha. Değil yani :D:D:D:D )

  Bugün için çok uzun zaman bekledim, beklediniz.....iyi eğlenceler!
 
   

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bu aralar bunu dinliyorum

Bu aralar bunu dinliyorum
hurtsün solisti "dünya mirasları" listesine alınmalı