Ağaca tırmananlar

11 Nisan 2013 Perşembe

bir yanda diploma diğer yanda iş

  Mezuniyetin sadece 2 ay uzaklıkta olduğuna inanmak gerçekten çok zor.
  Yıllık fotoğrafı çekildiğimize ve benim kelimenin tam manasıyla BOK gibi çıktığıma inanmak -adam beni ağlattı çekimlerde, fotoğrafların yarısında ağlıyordum- da çok zor.
  Baharın geldiğine inanmak da ayriyeten zor ÇÜNKÜ RESMEN KIŞ. Ama bundan ben memnunun aslında, soğuk olsun benim olsun.

   Lakin baharın gelmiş olması, yaz mevsiminin de eninde sonunda geleceğini gösteriyor ve benim hala İngiltere'den ve İngiliz yarlarımdan çok uzak olduğum gerçeği beni üzüyor.

   Hepinizden 1tl toplasam gidebilirim bence, AŞAĞIDA VERECEĞİM ADRESE PARA YOLLAYABİLİRSİNİZ. ŞAKAM YOK. CİDDİYİM. SDHDKSGD. (1o kuruş falan da kabul.)

  Yine de birkaç tatil planım var, yok değil.
  Örneğin Mayıs'ta okulum beni Yeditepe Üniversitesi'ne keşif gezisine yolluyor Kİ BU İSTANBUL GEZİSİ DE KAPSIYORMUŞ ÇOK MUTLUYUM.

  Sonra bu kesin değil, daha bugün konuştuk ama olursa Nisan sonunda Gaziantep turu OLABİLİR.

  Ve en önemlisi, Haziran sonunda yapılacak Mersin-Akdeniz Olimpiyatları'na oyunlarda gönüllü olarak çalışmak için başvurdum, başvurum kabul edildi; o var. Ama işte tüm sorun burada başlıyor.

  Mezuniyet dedik mi, bu mezuniyettir. Ahgajkdsd yani demek istediğim, bir mezuniyet törenim olacak ki BİZİM OKULUNKİLER DİLLERE DESTANDIR. Akşamüstü başlar, gece geçlere kadar sürer. Havaifişek bile atarlar, düşünün.
  Bu yıl buna ek olarak bir de sahil tesislerinde Mezuniyet Balosu düzenlemişler. YILLARDIR OLMAYAN BİR ŞEY.

  Balo 26 Haziran, Mezuniyet 29 Haziran. Ama gelin görün ki olimpiyatlar 20-30 haziran arası.

  ŞİMDİ BEN NAPAYIM?

  Bir tarafta balonuz ve mezuniyetiniz var, diğer tarafta yabancılarla 10 gün geçirme fırsatı.
  Tamam belki en azından yetkililerle konuşup mezuniyet için erkenden dönebilirim ama balo kesinlikle olmaz. Ve de balo için de olimpiyatları bırakmak istemem. Ama baloda da elbise falan giyeceğiz OFF BENİM YERİMDE OLSANIZ SİZ NE YAPARDINIZ?

 Çok yardıma muhtacım bu konuda.
 Hiçbiri olmazsa yine de üzülmem çünkü yine de ingiltere için bana 1 lira yollayabilirsiniz jsdgfjh.

1 yorum:

  1. eğer okuldan ayrılmak zor geliyorsa mezuniyete git ..eğer okulun bitmesine seviniyorsan kesinlikle olimpiyatlar ki ben olsam mezuniyete giderdim sonuçta iyi de olsa kötü de olsa 4 senen geçti o okulda bence kaçırma

    YanıtlaSil

Bu aralar bunu dinliyorum

Bu aralar bunu dinliyorum
hurtsün solisti "dünya mirasları" listesine alınmalı