Ağaca tırmananlar

18 Mayıs 2013 Cumartesi

21 Yaşındaki Yıldız'a Bir Mektup

  Sevgili Yıldız,
  Bugün Mayıs'ın 18'i, 2013 yılındayız. Saat 17:38. Güzel, güneşli bir gün ama sen dışarı çıkmak yerine üşengeçlikten tüm gün evde pinekledin, dün öğle vakti yıkanma kararı aldın ama hala yıkanmadın ve diyeti bozdun. Bu yüzden sana söyleyecek iki çift lafım var.
  Helal osssunnn. :D Ayrıca bu akşam eurovision var. Kazananın kim olduğunu bildiğini biliyorum, bu yüzden bilememezliğin bana bu akşam vereceği büyük eğlenceyi kaçırdın ha-ha. Eğer geçmişe telefon etme gibi bir şey icat edildiyse bence gıcıklığına arayıp söyleyebilirsin. Hadi hadi, hala sarıyor filmlerin kitapların sonlarını söylemek ;););).
  Az önce Bertie'yi izledim. 20 yaşındaki haline bir video çekmiş, çok güzeldi, epey etkilendim. Sonra ben de yapayım böyle bir şey dedim ama hala yıkanmadığın için pis pis video çekemezdim bu yüzden buraya yazmaya geldim jsagdshdj. Ve bu yazıyı, 20 yaş bana epey yakın olduğu için ( o.o) ayrıca 20'den ziyade 21 daha bir dönüm noktası olduğu için (eskiden reşit yaşı 21di.) 21 yaşındaki halime, yani sana ithaf etmek istedim. Merhaba. Umarım şu an saçın saçma bir renge boyalı değildir.

  Öncelikle sağlığının yerinde olduğunu umuyorum. Dişlerinde tel varsa sorun değil, 15 yaşındaki Yıldız'la da konuşma şansım olsaydı gider "eğer şimdi babanı dinlemezsen 21 yaşında hala tel takıyor olacaksın gerizekalı" der dönerdim ama kısmet değilmiş, kısmet. :D

  Ayrıca umarım şu an halinden mutlusundur, yani genel anlamda da mutlusundur. Çünkü şu an 18 yaş bile bana çok zor, çok yaşlı görünüyor ve 21 yaşına gelip sen olduğumda artık yaşlı bir insan olmuş olacağım. Artık çocuk olmamak nasıl bir his? Hoş şu an bile kırışıklılarım var, bence krem kullanmanın zamanı geldi Yıldız.
  Eğer üstteki cümlem seni mutsuz ettiyse, bence yine de üzülme çünkü şu an 17 yaşındaki halinle konuşuyorsun. Ben tam bu cümleleri yazarken, tam şu an, nasıl hissediyor olabileceğimi hatırlamaya çalış. Bu yaşımı hatırlamaya çalış. Nasılım biliyor musun? Mutluyum. Ama hatırlamıyorsan da anlarım çünkü ben 17yim 16yı hatırlamıyorum ve bu kötü bir şey ha. Biten bir yaşı çöpe atmak zorunda değilsin, onu beyninde bir köşeye koyabilirsin. Biraz yer aç orda ya, çok gereksiz bilgiler, imgeler, idealar var. Mesela neden "süt sağmak" eyleminin almancasını biliyorsun, NEDEEEEN, bunu hiç anlamayacağım. Eğer ne demek istediğimi anlamadıysan, beynin almancacı Erdinç Hoca toksinlerinden arınmış, hadi yine iyisin. ;););)

  Umarım sevdiğin ve epey de paralı bir işin vardır. Hangi iş vallahi çok merak ediyorum. Çünkü şu an kafam çok fazla şeyle dolu ve yazar oldun mu olamadın mı, şarkıcı mısın, oyuncu musun, astronot musun ya da yoksa şiddetle istemediğin halde öğretmen mi oldun, bilmiyorum.
  Ama inşallah sen ne olduğunu, ne olacağını ve nasıl devam edeceğini biliyorsundur, başarıdan başarıya koşuyorsundur ve hala hayal kuruyorsundur. Yeteneklerini en iyi şekilde değerlendir, yeni yetenekler edin, sanattan sakın kopma ve keşfetmeyi unutma. Dünyayı gez bence, paran yok mu? Neyse bu benim derdim değil senin dersin dfgdjsgdhs.
  Ama en önemlisi, umarım eğleniyorsundur. Çünkü 56 yaşındaki Yıldız'la konuştuğumda "Güzel bir hayat yaşadım...." cümlesini duymak isterim.
  Üni nasıl bu arada ya? Çok güzelse 1 yıl sınıfta kalabilirsin, benden sana bir tavsiye.

  Üni demişken, şu an Boğaziçi hayali kurduğunu biliyor musun? İbret mi aldın yoksa? :D Eğer orayı kazanamadıysan bile şu an ben seninle gurur duyuyorum, bunu bil. Azcık daha çalışsaydın ölmezdin hatta keşke şunu yazacağına azcık ders çalışsaydın zamanında ama olsun, ben seninle gurur duyuyorum. Fakat annem duyuyor mu orası hakkında bilgim yok. Kadın o kadar tıpçı olmanı istedi. :D Hala mı istiyor lan? Merhaba 45 yaşındaki annem! Ay pardon, tabii ki 40sın................

  Eğer hala bir sevgilin yoksa, artık kabul et, evde kaldın. Ajfsadjhasdfags. Hayır tabii ki evde kalmadın, çok korkunç bir cümle kurdum ya. :D Eğer hala sevgilin yoksa, kal öyle olduğun gibi. Bulmak için çabalama. Çünkü ttlm evde kalacak halin yok illaki bulacaksın bir gün. Ama evde kalmış da olabilirsin ahjsgdfjs.
  Bak bu diyeceklerim ciddi, bunları dinle. Hazır olduğun zaman bir sevgili yap, yalnız olduğun için değil. Yani aşık olmak için sebep yaratma, sana her gülümseyene aşık olmaya çalışma, yani beyninde kendinle aşk yaşama. :D Sonra feys anasayfanı yenileyerek gençliğini çürütürsün, benden demesi. İnşallah feys demode olmuştur. Yeni moda msn mi yine? Ooo zamanı gelmişti.

   Ama eğer bir sevgilin varsa, enişteye selamlar, yabancıysa diye ,hi to the enişte, enişte diyorum çünkü o benim değil senin sevgilin ve madem sevgilin var git trip at ne diyim. Ama yabancıysa trip de atılmaz şimdi ona çok tatlıdır o git öp djsfds.

  Bizimkiler nasıl bu arada? Bizimkiler diyince "kim?" diye soruyorsan kendine al o sadece monitörden oluşan apple bilgisayarını ve camdan fırlat. Tabii artık gözüne taktığın bir lensle internete giriyorsan o farklı. Ama bir şeyi camdan at yani.
  Çünkü şu an Nadide feysten bana bu mektubu yazdığım için Bertie ile ne kadar uyumlu olduğumu diyor. Elbette Nadide ben Bertie ile evlenirken kız tarafının başıydı, biliyorum şu an sen evli bir hanımsın. kjdsgfhsd. Elijah'la mı evlisin? O da mı değil? HHAHAHAAH BENİ GÜLDÜRTME YOKSA....YOKSA....YOKSA...ŞEYLE Mİ.....HAHAHAHAA BİLİYORDUM EKLEYECEĞİM ŞİMDİ GİDİP ONU FEYSTEN BU KADAR BEKLEMEK YETER! ahjsgajhd. Umarım şu cümlemden bir şey anlamamışsındır da, kendine eziyet etmezsin ibret alarak. :D :D

  Demek istediğim şu an çok kuğul, aşırı kuğul bir komünitenin içinde olabilirsin üniversitede olduğun için ama bu arkadaşlarını bırakırsan kendinden de bir parça eksiltmiş olursun. Adın Yıldız'sa olur Yıldo. Trabzonlu kütleler, birlikte neler neler ettiler. Bir ara onları, 10 yıl sonraki buluşmamıza 6 yıl kaldığını hatırlat. Tabi senin için 6, onlar için 5 :D:DDDDDDDDDDD Ağustos doğumlu olmaklık olmak.

  Neyse seni öpüyorum, gidip yıkansam iyi olur artık. Saat 18:14. Sevgili saat 19:00daki Yıldız, eğer hala yıkanmamışsan, hiç değişmemişsin demektir. Seni seni sen yok musun sen. Ay tatlı mıyım neyim ehe mehe. Allah aşkına napıyorum ben, YAZI İPTAL ARKADAŞLAR BEN BUNU YAYIMLAMAM.
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bu aralar bunu dinliyorum

Bu aralar bunu dinliyorum
hurtsün solisti "dünya mirasları" listesine alınmalı