Ağaca tırmananlar

2 Mayıs 2013 Perşembe

İrlanda

  Yeni yazı! Yay!
  Epeydir yazasım geleceklik konu bulamıyordum. Dum dedim ama hala yok boşuna umutlandırmayayım sizi de. :D Aslında var, aşırı olaylar var ama gerçekten anlatamayacağım şeyler maalesef. Ben bile geçmişten ders çıkarıyorum sanırım....
  ....
  MEĞĞĞĞĞ ŞAKA YAPTIM. Anlatacağım tabii ki! :D
 ....
 ...
...
  MEĞĞĞĞ YİNE ŞAKA YAPTIM. Bugün değil, mezun olunca anlatacağım. Evet. Çünkü, anlatacağım şeylerin aslında hiçbir mistikliği, kişiler kurumlar tarafından duyulmaması gereken zarar verebilecek hiçbir bilgi içeriği yok ama yine de yazıyı hakkında konuşacağım insanlarla bir daha görüşmemek üzere vedalaştıktan sonra yazıp işimi sağlama almak istiyorum. (:D:D) Bu yüzden çok büyük bir aşk hikayesini, kolpa radyo şovu hikayesini, bir boşanma hikayesini ve de kolpa bir-iki bir şey daha kaçırdınız. 17 Haziran'ı bekleyin!

  Peki şimdi ne yapalım? Ooo....O yoğ....Durun....Tam şu an....Aklıma çok korkunç bir anı geldi. Yoğğğ...

  Eurovision'a SINIFÇA olan sevgimizi sanırım geçen yılki San Marino videomuzdan falan az çok biliyorsunuz. Hani şu müdürün odasında bize ifade yazdırtan sonra da almanyaya gönderen sonra da "Sude ve Arkadaşları" başlığı altında gazeteye çıkarttıran video. Evet o.
  Bilin bakalım ne oldu? AYNI HATAYI YİNE YAPTIK oleyyyy! :D Geçmişten ders aldığımızı söylemiştim.

  İrlanda bu yılki eurovision şarkısının klibi için bir yarışma başlattı. Şarkı "aşk"la "sevgi"yle "dünya barışı, çiçek, böcek" vesaire ile ilgili olduğu için tek yapmamız gereken ellerimizi kalp şekline getirip "BE LOVEEE" diye çığlık atmaktı ama bunu yapılabilecek en yaratıcı şekilde yapmak zorundaydık Ve verilen süre de en fazla 5 saniyeydi. Eğer kazanırsak irlandanın resmi müzik videosunda da en fazla 5 saniyelik bir yer kapacaktık. 5 saniye deyip geçmeyin, epey görünüyor aslında.....epeeeeey.......görmek istemediğiniz kadar epeeeeey....Çok utanıyorum keşke böyle olmasaydı.......ölmek....ölmek zorunda değildi.....evet çok entrikalı.

  Sonra biz de 'yapalım ulan, nolacak' dedik ve yarışmanın bitmesine 1 gün kala işe koyulduk. Aldık bir kamera, gittik dershaneye, boş bir sınıfa girip düşünmeye başladık. Başta fikir aşaması falan derken en sonunda sınıfımızdaki tek erkeği en öne koyup arkasından tavus kuşu kuyruğu gibi açılmaya karar verdik. :D DÜNYADAKİ EN ORJİNAL FİKİR PLAKETİNİ ALDIK BUNUNLA. TAA DAAA. (Bu önceki videoda da işe yaramıştı bunda da yaradı jhdsfjshkfsdf.) Aziz  elini kalp yapıp "Be love!" diyordu ve sonra birden Nadide,Sude,Sonay,Aleyna aynı şekilde elleri kalpli Aziz'in arkasından yanlara fırlıyorlardı. Ve en güzel kısmı da başta Aziz onları tamamen kamufle ettiği için sonradan çıkmaları izleyene sürpriz oluşuydu.
  Ben neredeyim burada? Oho...ohohohoh...Ben en kolpa yerdeyim. Ben yerdeyim. Evet. :D
  Yani bütün bu be love,çıkma vesaire olayları yaşandıktan sonra, ben, videonun başından beri Aziz'in ayaklarının dibinde gizlendiğim yerden yukarı fırlayıp kalp yapıyordum. Sonra 5 saniyelik video sona eriyordu.

  Şimdi buralarda hiçbir sorun yok. Daha olaya gelmedik. :D
  Nerden baksanız 5-10 tane video çektiğimiz için, ertesi gün bir seçim yapmak niyetiyle hepsini sınıfta izleme kararı aldık. Ertesi gün oldu, biz videoları izliyoruz gülüyoruz falan derken....sınıf hocamız içeri daldı. DIM DIM DIM.
  Sonra o da kendini rezil etmek için viedo çekmiş 6 çocuğun videosunu açık gören her hocanın yapacağı gibi izlemeye başladı. Ama....öyle böyle değil resmen cılkını çıkardı. İşte o zalim olaylar dizisi burada başlıyor. DAM DAM DAM.

  Hoca bilgisayarın başına geçti, play tuşuna bastı ve izlemeye başladı. 5 saniye izledi sonra durdurdu ve gülerek bize döndü.
  Şimdi burada anlamanızı istediğim videonun ne kadar komik ve ne kadar acınası olduğu. Yani onu izleyip de dalga geçmeyecek bir türk bulamazsınız. Yabancılara göre bence çok kuğuluz (;);););) ) zaten kuğuluz ki biz kazandık ( ;);););); ) ya da amelelikten kazandık.
  Bu yüzden hoca da haklı olarak, hepimizin tipi bir kayık olduğu için, sırayla herkesle dalga geçmeye başladı.
 
  "Aziz'in ağzına bakın HAHAHAHA durun yavaşlatayım.....küçük emrah HAHAHAHAH....durun geri lalaım tekrar izleyelim....HAHAHHAHAA bakın bakınn BENİM NEDEN FLÜTÜM YOK BABA HAHAHAHAHAHAHA..."
  "SONAYI YAKALADIMMMMMMMM SONAY O BAKIŞ NE SJHGHJSGFJHSDGFJHSADGHASDGJHASDGSDJH SONAYYYYYYYYYYY..."
  "SUDE YANA RESMEN KENDİNİ FIRLATMIŞSIN...evet bakalım...geri sarıyoruz.....sude bakın komando gibi ateş etmek üzere yandan fırlıyor, evet saçları savruldu el nişan aldı HAHAHAHA tekrar geri sarıyoruz...bakın bakın iyi bakın."
  "SONAY dur seni tekrar saralım evettttttt..HAHAHAHAHHAHA ÇİRKEFFFFFFFFFFFFFFF"
  "Aleyna o bakış nee....ŞEYTANNNNNNNNNNNNNNNNNN...GÖRÜYOR MUSUNUZ NASIL BAKMIŞ UUUUUUUUUUUUU..ÖLDÜRECEK JHGSJGSJGD"
  "NADİDE SEN ZATEN......NADİDEYE BAKALIM ŞİMDİ NADİDE...."
  "SONAY DURUN TEKRAR İZLİYORUZ SONAYI...EVET BAKIN...GELİYOR...BAKIŞI ATIYOR...GİDİYOR HAHAHAHA"
  "ALEYNA O KADAR KORKUNÇSUN Kİ HAHAHAHAHAH"
  "AZİZE BAKIN AİZ AHAHAHAHA"
  "NADİDE SEN ZATEN ANCA KONUŞ HALA GEÇEMEDİN YERİNE VİDEODA BİLE KONUŞ HAHAHAHAH"

  Hoca videoyu ileri sarıyor, geri alıyor, slow-motion moduna alıyor, hızlandırıyor, dalga üstüne dalga, ibret üstüne ibret, biz de gülsek mi ağlasak mı modunda kahkahalar eşliğinde hocanın yorumlarını dinliyoruz.   

  Bütün bunlar olurken ben zaten her videonun sonunda yerden fırlayışımı görüp kendimi öldürecek gibi oluyorum (FİKİR BENDEN ÇIKTI BEN KAŞINDIM), içimden "Allah'ım lütfen hoca benimle dalga geçmesin lütfen çok rezilim bana bir kulp bulmasın." diye dua ediyordum.
  Sonra hoca sahne arkası videolarını yani bizim yaparken bir şeyleri yanlış yapıp tekrar başa dönmek zorunda kaldığımız videoları açtı. O esnada Nadide bana dönüp "Yıldız sen yine o kadar kusursuzsun ki hoca seninle dalga geçemedi jdsfdjhf." dedi. Hoca da dönüp "Yoook, durun şimdi ben ona da bir şey bulacağım." dedi ve videoyu izlemeye devam ettik.
  "Yoook durun şimdi ben ona bir şey bulacağımm.....ım....ım....." Daha hocanın sözleri bitmedi....15 saniye geçti geçmedi.....hala hocanın 'bulacağım' kelimesinin yankıları çalarken..... öyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyle bir şey oldu ki.....................öyyyyyyyyyyyyyle bir şey gördük ki videoda, adeta bütün evren düzeni hoca EN BÜYÜK DALGAYI benimle geçsin diye, bu an yaşansın diye saniyesi saniyesine planlanmış gardaş. Bu utanç, o yukarıda geçen cüml bitmeden gelsin diye bir ilahi saat kurulmuş. Allah çarptı resmen beni orda. Hemmmen o cümleden sonra.

  15 saniye öncesine dönelim. Aziz "Be Loveeeeeeeeeeeeeeeee" dedi, ben çömeldiğim yerden kalkıp kameraya kalp gösterdim ve birden kızlar "Durun daha başlamadık ki kjhgfjgfds." dediler. Gülüşmeler konuşmalar, arkamı dönüp onlara baktım sonra tekrar çömelmeden önce bir an için önüme dönüp kameraya baktım.

  Ve o an....nerden geldiğini bilmediğim bir dürtüyle....basitçe.....dans etmeye başladım. DANS. Arkada "şöyle yapalım şurdan çıkalım sen o zaman gir" diye tartışmalar dönerken, ben kameraya dönmüş kollarımla (vücudumun sadece üstü göründüğü için) elektrik akımı dansı, çiftetelli, oryantal, salsa, flamenko, sokak dansı artık Allah ne verdiyse oynuyordum. Ama yüzüm de bir ciddi, dudaklarım şişik falan sanarsınız bir Jennifer Lopez bir Beyoncé bir Shakira hayatının konserini veriyor. Böyle tam alıp youtube'a koymalık, dalgayı vurmalık.. Çok objektif bakıyorum olaya, inanın tamamen öyle. :D
  Sonra hiçbir şey olmamış gibi tekrar yere çömeliyorum.

  Bunu kimse görmemiş. Ben bile unutmuşum hatta böyle bir şey yaptığımı. İşte o an bu görüntüler gelince zaten ilk şoku ben yaşadım. Ama herkes yarıldı. HERKES YARILDI. Hoca kahkaha krizine girdi. Yemin ediyorum, 50 kere falan ileri geri sarıldı o. Yavaş çekim, hızlı çekim, 3D, 5D, o anı çok büyük ayrıntılarla yaşadık. Hoca hala dalga geçiyor. HOCA HALA DALGA GEÇİYOR.

  İşte böyle. Belki videoyu buraya koyarım. Koymam lan kendimi öldürmek falan mı istiyorum utançtan bu kadar utanma yeter artık jshkjds.
  Kazandık videoyu da, çok mutluyuz. Yayınlanınc atarım.


  BONUS SORU: Peki neden en öne çökme görevi bana verildi? Nadide neden "Yıldız sen yine kusursuzsun." dedi. Bir dahaki yazı "Kafa"da tüm sırlar açığa çıkacak.

  DIRKŞIN.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bu aralar bunu dinliyorum

Bu aralar bunu dinliyorum
hurtsün solisti "dünya mirasları" listesine alınmalı