Ağaca tırmananlar

26 Temmuz 2013 Cuma

52

  Bütün yüzümü kaplayan sol elimin parmaklarını azıcık açıp, oluşan küçük aralıktan karşımdaki beyaz ösym sayfasına baktım. Önce, hayatımda çekilip çekilebileceğim en rezil resim olan ösym resmimi gördüm. Sonra korkarak bir tık aşağı baktım; Yıldız Aşar.
  "HAYIR BAKAMAYACAĞIM!" deyip elimi tekrar suratıma yapıştırdım.  "Manyak mısın bakman lazım Yıldız!" dedim.
  "Ya ORASI değilse?"
  "E artık bu saatten sonra yapacak bir şey yok." İki parmağımı tekrar açtım. "B" harfi... BOĞ...

   BOĞAZİÇİ ÜNİVERSİTESİ 

  "lan?!"

   FEN EDEBİYAT FAKÜLTESİ 
 
  "Lan?!!!!!!!!!!!"

  BOĞAZİÇİ ÜNİVERSİTESİ - FEN EDEBİYAT FAKÜLTESİ - İNGİLİZ DİLİ VE EDEBİYATI 

   "ağağağağağağağağağağağağağağğağağağğağağağağğağağağağağağ " bir taklayla koltuktan gerisingeri düştüm. "ANNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE! BOĞAZİÇİ DİL EDEBİYAT KAZANMIŞIMMMMMMM"

   Mutfaktan bir çığlık yükseldi "NEEEEEEE???? AAAAAAAĞAĞAĞĞAĞAĞAĞAĞAĞAĞAĞĞĞĞĞAĞAĞAĞ"

   "NURCANN TEYZEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE BOĞAZİÇİ ALMIŞIM TEYZEEEEEEEEEEEEEE?"

  "YILDIZ DUR TUVALETTTEYİMMMMMMMMMMMM"

   "MERYEM TEYZEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE ALMIŞIM ALMIŞIMMM"
 
   "DUYYYDUMMMMM DUYDUMMMMMM AĞAĞAĞAĞAĞAĞĞAĞ"


   Hmmpf. Tamam.
   Şimdi bu kısımda bir Oscar kabul konuşması yapacağım, isterseniz direkt bir sonraki paragrafa atlayabilirsiniz. Ama bu konuşmayı yapmayı hakettim sanırım, bugünlük götü kalkmış havalı bir insan olayım, o yüzden konuşmamı dinleyin, sevgiler.
   Öncelikle HEMEN ETMEK İSTEDİĞİM TEŞEKKÜRLER var. Tüm bu süreç boyunca yanımda olan ve beni motive eden, destekleyen, zorla çalıştıran, şu son 3 yılı paylaştığım sınıf arkadaşlarıma ÇOK TEŞEKKÜR ETMEK İSTİYORUM. Biz bu yıl da her şeyi birlikte yaptık. Birlikte çalıştık,  birlikte çalışmadık. (çoğu zaman) (Çünkü sınıfta herkes test çözerken biz çoğu zaman "en sevmediğimiz hocalardan en sevdiğimizi seçmece" oyunları oynadık.) Bugün üniversite kazandıysak birlikte yaptık bunu, eminim.
  Tabii ki ingilizce hocama ve gerek okul gerek dershane hiçççç ayrım yapmıyorum BÜTÜN HOCALARIMA da teşekkür etmek istiyorum.
  Aileme teşekkür etmeyeceğim şu an havalı şımarık çocuk benim onlar bana teşekkür etsin ayfon5 koleksiyonunu önüme dizsinler haha. (anne bunu okuyorsan şaka yapıyorum tabii ki anlamış olman lazım. :D ama bir ayfon5e de hayır demem yani evet derim. )
  Ve de puanların açıklandığı andan itibaren beni gördükleri her yerde "Ooo boğaziçili geliyor gençlerrr" diyerek motivasyon ve secret gücümü %100e çıkaran 2013 Trabzon Pasch Müzik-Medya Kampı üyelerine BURDAN KUCCCAK DOLUSU SEVGİLER.
  Son olarak da tebrik eden, dualarını ve iyi dilkelerini esirgemeyen herkese binlerce kez teşekkürler.

   Ayrıca böyle bir şeyi başardığı için kendimi de tebrik etmek istiyorum. Helal olsun kız. Kim bilebilirdi daha geçen ay samsunda kuzeninin arkadaşıyla arkadaşının sevgilisini çatlatmak için apaçi pozlar veren kızın boğaziçini kazanacağını? Helal olsun bana.
  Ve de en son ve en büyük teşe-şükür Allah'a gidiyor. Allah'ım dualarımı kabul ettin, omuzlarımdan bu yükü aldın sana binlerce kez şükürler olsun, teşekkürler.
 
 
   Şu an olayın şok kısmını hala atlatabilmiş değilim. Tüm yıl boyunca tamam istedim, çalıştım ama Boğaziçi bir hayaldi. Fen seçen herkesin tıp okuma hayaliyle fen seçmesi sonra yarısının su mühendisliğine gitmesi gibi bişeydi. Fakat bu hayalin bugün burada gerçekleştiğini görmek, müthiş bir duygu.

   Eğer bir zaman makinası icat edecek ve 6 ay öncesine dönüp, dolmuşta "Ya boğaziçine giremem ki bence....ama oraya da insan gidiyor sonuçta birileri girecek yani o kişi niye ben olmayayım...."  diyen 6 ay daha genç halime "Yıldız.....BOĞAZİÇİNİ KAZANIYORSUN MERAK ETME!" diyecek olsam; herhalde genç benin vereceği ilk tepki "Oha zaman makinası icat edildi mi?" olur. Manyak mıyım ne okulu, zaman makinası var ulan.

   Tamam çok saçma bir cümle oldu. Demek istediğim, demek kazanacağım yer gerçekten de oraymış hah. Vay be.

  Bu, sınava hazırlanacaklar için bence çok büyük bir umut olmalı. Ben boğaziçi kazandım gençler, demek ki boğaziçi kazanmak imkansız bir durum değilmiş.

  Tamam şimdi tabii ki çalıştım ve bu günü görmek için çabaladım. Ama ne insanlar daha var çalışan herrrr saniye aaklı fikri derste. Ben o kadar da çok çalışmadım itiraf etmek gerekirse. Derste boş boş havaya da baktım, geç saatlere kadar nette de takıldım, test çözmeden geçirdiğim günler de oldu. Ama demek ki yeterince çalışmışım, kısmetim de güzelmiş, vallahi çok mutluyum başka diyecek bir şeyim yok.

  Yani arkadaşlar kısaca boğaziçine de insan giriyor uzaylı değil. Ben o 52 kontenjanın içine girdim ya BEN GİRDİM ARKADAŞLAR BEN BU BLOGUN SAHİBİ KOLPA BEN. Alt dönemlere tavsiyem güzelce çalışın, kazanacağınıza da inanın. Hepinizi yanımda görmek isterim.


   Açıklanır açıklanmaz yazmak istedim, artık üzerimden yük kalktığı için yine çok kısa sürede asıl blog konularımı yazacağım. ÇOK ŞEY VAR YAZACAK.
  Hepinizi öpüyorum.

4 yorum:

  1. tebrikler, artık gerçek bir ukulele alabileceksin. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. haha teşekkürler ama şu anki ukulelem de her ukulele kadar gerçek aslında, istanbuldan almıştım onu da :D

      Sil
    2. nadide bana oyuncak bir ukulelenin tellerini değiştirdiğini falan söylemişti de :)

      Sil
  2. Yildiz benimle evlenir misin ?

    YanıtlaSil

Bu aralar bunu dinliyorum

Bu aralar bunu dinliyorum
hurtsün solisti "dünya mirasları" listesine alınmalı