Ağaca tırmananlar

21 Ağustos 2013 Çarşamba

17 yıl 362 gün

 Merhabalar!
 1 ay olmuş resmen oha gurbete gitmiş gelmiş gibi hissediyorum, özlemişim gız.

  İşte bir kez daha doğumgünüme geldik çattık. Her yıl, HER ALLAHIN YILI "Bu yıl doğumgünümü çok büyütmeyeceğim, hakkında çok konuşmayacağım, kocaman kız oldum ayıp, hem sürpriz olsun biraz da canım cık cık..." deyip 9 ay önceden "Doğumgünüme an itibariyle 8 ay 27 gün 12 saat kaldı..." şeklinde bir sayıma girdiğim için, yine dayanamadım, 3 gün önceden yazayım dedim.

  Yeni tanıştığım insanlara önce doğum tarihimi, sonra adımı söylüyorum ben. Ya da "Doğumgünümde bana bunu alsanıza arkadaşlarım HİHİHİHİHİHİİHİHİHİHİHİHİHİHİHİHİ doğumgünüm de ağustosun 24ü tatlım" şeklinde yılışık şakalardan yapıyorum. Sonra Ağustos'a girdiğimizde 3 günde bir anneme telefondaki anımsatıcılar gibi "Ay ne çabuk ağustos olmuş doğumgünüm de yaklaşmış mı ne...." deyip kaçıyorum.

  Ama tabii ki her şeyde olduğu gibi doğumgünümde de kolpaların kolpasıyım.
  Anam nasıl denk getirmiş bilmiyorum ama Ağustos doğumlu bir koca almış, 5 yıl arayla olmasına rağmen 2 çocuğunu da ağustosta doğurmuş. En yakın aile arkadaşları akrabalar vs bir yığın ağustos var piyasada ulan başka ay mı kalmadı insafsızlar.
  Hal böyle olunca ağustos pastalarla böreklerle geçiyor anlayacağınız. Ama bir yerden sonra insan yorulur her allahın günü pasta alıp börek açmaya. Bu yüzden her mantıklı annenin yapacağı gibi birkaç doğumgününü bir anda kutlayıp aradan çıkarmak ister.

  İşte, sevgili dostlar, ben ailedeki en geç ağustoslu olarak (24 ağustos :( ) hep o yorulma anlarına, aradan çıkarılma anlarına denk geliyorum. Çünkü ben kolpayım yani ne beklediniz bunca yıldan bunca blog yazısından sonra. :D

  Ama şimdi hakkını yememek lazım, bir sürü kendime ait doğumgünü kutlamam oldu. Ama şimdi hakkını yemek de lazım, o doğumgünüler hep 1 ay öncesinden tarafımca planlanmış doğumgünüler oldu. Yazın ortasında doğmuş olmamın verdiği şanssızlık yüzünden ne bir sürpriz arkadaş doğumgünü yaşadım ne de bir şey. Hep davet ettim insanları, zaten onlar da annemin yemeklerinin müthiş mükemmel ötesi bişey olması yüzünden geldiler, altın günü gibi bişey oldu doğumgünülerim. :D

  Bu yıl bu alın yazıma bir tepkiylen doğumgünü kutlamama kararı aldım. Ama 2 yıl önce ve ondan da 2 yıl önce olduğu gibi YİNE NE HİKMETSE antalyadayım, teyzemlerdeyim. Bir pasta yapacaklar, yemek olacak, teyzemin komşusu vs gelecek, teyzem bana havlu hediye edecek, böyle yerli bir türkücü eşliğinde iftar yemeği gibi bir doğumgünü yaşayacağım. (ama küçükken kestiğim bir ağbinin bu yıl gelme ihtimali olabilir heyecanlıyım :D:D:D:D:D:D) (iftar demişken doğumgünümün 3 yıl üst üste ramazana denk geldiğini de unutmayalım.)

  İşte böyle.
  Ama doğumgününden de ne beklersin ki yani "doğdum" diye kimse beni maldivlere göndermeyecek, doğdum bitti işte jhbsdfsj. Kayıt stüdyosu mu istiyorum ne dsadg.
 
  Annem bu yazıyı okusa beni nankör evlatlıktan, evlatlıktan reddeder. Vallahi. :D

  Ama sürpriz olsun yaaaa. Karşıma geçip de "Yıldız doğum gününde bunu bunu yapalım, sarma yapayım, ayşegül teyzengilleri çağıralım kola içeriz." demesinler. Eve gelip ışıkları açayım her taraftan "SÜRPRİİİİĞĞZĞZZİZĞZİĞZĞZİZZĞ" çığlıkları gelsin 5 katlı bir pastam olsun içinden de erkek striptizci çıksın. Sonra Obama gelip elimi sıksın, maliye bakanı da bana buraya, maliye bakanıyla hiç ilgisi olmayan bir yazıya maliye bakanını bir şekilde konuya dahil ettiğimden EDEBİLDİĞİMDEN üstün zekamı kutlayan bir plaket versin. Çok mu bu acaba? Yoo makul aslında. dsjkhfskdffg.

  Bunu geçelim 18 yaşının niteliklerine bakalım şimdi. 3 günüm kalmış olsa da hala 17 olmaktan büyük bir zevk alıyorum ve 18 olmaya hiç niyetim yok. Ve bir de bende yaşlanma korkusu sendromu olduğu için 15 yaşıma dönmeye çalışıyorum. 18 olmaktan korkuyorum. Resmen 10lu yaşların bitmesine 2 yaş kalmış sonra 20 dediğin culululup diye geçer sonra yaş 35 yolun yarısı derken yaş 70 iş bitmiş olup kalacağım. Ajda Pekkan, Bülent Ersoy gibi olmaktan korkuyorum arkadaşlar.

  Neyse o zaman listeyi de yarın yazayım, doğumgünüme kadar her gün bi post atayım kutlu doğum haftası gibi olsun yine. :D
  Hediye gönderebilmeniz için adresi alta yazacağım. Hani gönderceksiniz çünkü. Evet. SDBFSJKD

  öptüm bub.


 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bu aralar bunu dinliyorum

Bu aralar bunu dinliyorum
hurtsün solisti "dünya mirasları" listesine alınmalı