Ağaca tırmananlar

25 Ağustos 2013 Pazar

7 detay

 Dogumgunume  kadar post atacagimi soylemistim ama daha dogumgunumu bile yazmadim, bana guven olmuyor ozur dilerim.

Ama bunun sebebi daha vakit bulamamis olmam ve olayin da cok uzun ve entrikali olmasi. Yine de su an cok sinirli bir vaktim var ve bunu degerlendirip kuzenin tabletini asirdim. Bu yuzden turkce karakterler yok, bilgisayar disinda ilk defa bir yerden yaziyorum.

Kisa ve zevkli bir sey olsun dedim, bir keresinde hakkimda 7 ilginc gercek vermistim size, iste yine aynisini yapacagiz.

1) Sac kurutma makinasi ile oynamayi cok severim, sacimi 1-2 saatte kuruttugum olur.
Bu sanirim sac kurutma makinasinin sesinin ve sicakliginin beni mayistirip rahatlatmasi yuzunden. Ayni etkiyi yanan ates sesi, supurge sesi, camasir makinasi sesi, araba sesi ve sacima dokunulmasi da yapiyor. Yani sonuc olarak sacimi kurutmuyorum, makinayi yuzume ayagima vs tutup uyukluyorum. :D

2) Sutlu kahve, sutlac veya kahvaltilik gevrek olmadigi surece, bir hayat prensibi olarak sicak sut icmem-icemem.
Cogu tatliyi firindan ya da ocaktan ciktigi anda sicak yemeyi severim - kurabiye pasta veya sutlac gibi. Ama normal ev yemeklerini soguk yesem de olur. Fakat sutu sicak icmekten nefret ederim. Bana bir bardak sicak sut verseniz hayatta icmem ama o sutu kaseye bosaltir ustune de gevrek eklerseniz gikimi cikarmadan afiyetle yerim.

3) Bir bocek gordugumde aninda icerden bardak getirip ustunu kapatir, havasizliktan olene kadar beklerim. Konu sinek oldugundaysa elime bir kitap alip isigi acar yatagimda oturup sinegin bana gelmesin sabirla bekler geldigindeyse onu
 oldurup kitabi da cesedinin ustune koyup kitabi nasil dezenfekte edecegim konusunu sabaha birakarak huzur icinde uyurum.
Bir bocek gordugumde tek dusundugum kulagimin icine girip beynimde yumurtlama kapasitesinin oldugu. Bu yuxden gorebildigim yerlerde dursunlar istiyorum ama dokunamayacak kadar huyluyum cunku dusuncesi bile beni kasindiriyor. Bu yuzden bardak kapatip saat basikontrol ediyorum. Oldugunde de peceteyle alip atiyorum. Canice, evet.


4) Sulu bir yemekle servis edilmediginde beyaz pirinc pilavini yiyemem.
Cunku sade pirinc pilavi fobim var. Ayni cok kisiyle kucuk bir mekanda kalma fobim gibi.

5) Dalin bebe sapuani ile kirpiklerimi sampuanlarim.
Buna aciklama yapmayacagim bir sir perdesi olarak kalsin.

6) El-yuz havlusu kullanmaya tiksinirim, bu yuzden odamda annemin haberdar olmadigi bir tuvalet kagidi zulam var.
Temizlik hastaligimdan dolayi bir gude bir top tuvalet kagidi bitirebiliyorum.

7)Kapilar kapali sekilde uyuyamam, kapi mutlaka acik olacak.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bu aralar bunu dinliyorum

Bu aralar bunu dinliyorum
hurtsün solisti "dünya mirasları" listesine alınmalı