Ağaca tırmananlar

4 Eylül 2013 Çarşamba

Google.

"18 olunca yapabileceğim süper havalı aşırı manyak şeyler" listemin başında Bloğumdan Para Kazanmak vardı. Aslında o kadar basit bir iş ki bu, 18 olmaya bile gerek yoktu belki de, 15 olup para kazanan insanlar da var ama ben kendi adıma gönderilsin onun zevkini yaşayabileyim diye 18e kadar bekledim.

 Blogdan nasıl para kazanılır?
 Google'ın AdSense adlı bir şeysi var, buna başvuruyorsunuz, başvurunuz kabul edilirse Google size minnak bir reklam kutusu veriyor ve oraya gelen tıklanma sayısından (kim bir reklama tıklar ki? yani gerçekten... kim...?) size ayda 100-200 artık ne kadarsa bir para yollanıyor.

 Ama başvuruyu bir görmeniz lazımdı ha. Sözleşme Şartlarını okuyunca dedim heralde FBI ya kaydoluyorum öyle katı şartları var. Yok siteniz politikalarımıza uygun olmalı, başvurunuzu ilk kabul ettiğimizde siteyi gözetim altına alacağız onu da kabul edersek tekrar gözetime alacağız onu da kabul edersek sonunda ayda 10 lira kazanmaya başlayabilirsiniz!

 Başvurmamın akşamında bir "Onay" mesajı aldım. Önbaşvurum kabul edilmişti! Böylece siteyi inceleme altına aldılar ve şimdi size bu sabah aldığım maili göstermek istiyorum;

  Sayın Kullanıcımız,

Karşılama e-postamızda belirttiğimiz gibi, AdSense kodunu sitelerinize yerleştirmenizin ardından AdSense başvurunuz üzerinde ikinci bir inceleme gerçekleştiriyoruz. Bu incelemenin sonucunda, aşağıda belirtilen ihlaller nedeniyle hesabınızı onaylamadık:

Sorunlar:

- Site, Google politikalarıyla uyumlu değil


---------------------


Daha fazla ayrıntı:

Site, Google politikalarıyla uyumlu değil: Siteniz Google AdSense program politikalarına  uygun olmadığından şu anda AdSense başvurunuzu onaylayamıyoruz. Hedefimiz, reklamverenlerimize, zengin ve anlamlı içerik sağlayan, organik trafik alan ve kullanıcılara iyi hedeflenmiş reklamlar göstermemize olanak tanıyan siteler sunmaktır. Şu anda sitenizin bu ölçütleri karşılamadığını düşünüyoruz.

İpuçları:
Aşağıda sitenizde kullanıcı deneyimini iyileştirmenize ve AdSense ölçütlerine uymanıza yardımcı olacak bazı öneriler verilmiştir:
- Google reklamları gösteren sitelerin kullanıcılara yüksek bir değer sunması önemlidir. Bir yayıncı olarak, kullanıcılara sitenizi ziyaret etmek için bir neden sunan, benzersiz ve alakalı içerik sağlamalısınız.
- Otomatik olarak oluşturulmuş sayfalara veya çok az orijinal içerik barındıran ya da hiç orijinal içerik barındırmayan sayfalara reklam yerleştirmeyin.
Siteniz ayrıca, anlaşılır bir yapı ve gezinme sistemi aracılığıyla iyi bir kullanıcı deneyimi de sunmalıdır. Kullanıcılar, sayfalarınız arasında tıklama yoluyla kolayca gezinebilmeli ve aradıkları bilgileri bulabilmelidir.

Olumlu bir kullanıcı deneyimini nasıl sunabileceğiniz konusunda daha fazla yardım için lütfen Web Yöneticisi Kalite yönergelerini inceleyin.

Siz gerekli değişiklikleri yaptıktan sonra başvurunuzu yeniden incelemekten mutluluk duyarız.
-------------------------

  Google resmen benim hayatla olan savaşıma "anlamsız" demişti. Böylece ben de kapının önünde duran 18 yaş hediyem olan kırmızı ferrarimi satıp daha anlamlı bir yaşam bulmak üzere yollara düştüm.
  Bana para verecek adam mı kalmadı ohoooooo elimi sallasam elllliğğğsi. Görürsünüz siz!

 Google bir gün kapımda sürüneceksin, doğumgünümde dünyaya gelişimin anlam ve önemini gösteren doodlelar yapacaksın ama teeeeğğğğğğğ, ben seni mahkemeye vereceğim şahsıma olan siber-hakaratten dolayı. HEM DE GÜZEL KELİMELERLE AÇIKLANMIŞ FİYAKALI BİR HAKARET!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bu aralar bunu dinliyorum

Bu aralar bunu dinliyorum
hurtsün solisti "dünya mirasları" listesine alınmalı