Ağaca tırmananlar

29 Temmuz 2014 Salı

Elijahın Sırtı

Elijah'ın Sırtı
Elijah'ın sırtı ile yaşadığım o kısa etkileşimin ardından hayat benim için fevkalade farklı bir yön almıştı.

Bay Elijah Wood oradaydı, tam önümde; yıllarca sayıkladığım, posterlerinin odamı parsellediği, hediye olarak boyum kadar bir maketini aldığım, bütün aileyi tv karşısına oturtup "damat talkshowa çıktığğğğ" diye izlettiğim, tıvit atcam diye günlük 2000 tıvit sınırını aştığım, kitleleri örgütleyip zorla doğumgünümü kutlattırdığım, kaldığı oteli arayıp telefona bağlattığım ,yüzük alıp içine adını yazdırttığım Elijah. Iyyyyy yüzüğe ad yazdırtmak mığğğ, tam bir kıroymuşum tövbe bismillah. Öhööööööm. Neyse.

Elijah önümde, benden kısa olduğunu görünce küçük çaplı bir şok yaşattıran o bastıbacak boyuyla durdu. Taaaaaamaaaamen hayal ettiğim gibiydi -boyu dışında- -aynı boydayız sanıyordum-. Yüzü, gözleri...her şeyiyle. (Boyu hariç. BOYU HARİÇ. )

 Yıllarca taptığım o yakışıklılığa, o sempatikliğe, kaşlarını havaya kaldırdığında alnında oluşan o şirin çizgiye sahipti. Bütün gece gözlerinin içine içine baktım. Ve o......





beni tabii ki farketmedi, salak. Evde kaldın godoş, gözünü bi bana çevireydin bekarlık yılların sonunda bitecekti. İnsanlar gay olmadığını anlayacaktı. Belki de...belki de gay ha.

Neyse.
Baktım ki tam önümde duruyor, beni görmüyor, bir dürtsem olur heralde diyerek sol elimin işaret parmağının ucuyla sırtına bir dokunuverdim.

Ve tüm hayatım değişti ...işti....ti.....i....

Önce ruh eşlerinin zıt kutup enerjilerinin temasıyla oluşan ruhani yunivörsıl denge gücü ile bing bang gerçekleşti. Evren böylece oluştu. Önce her şey gaz bulutundan iba...

Hayır. Bişey olmadı. Elijah farketmedi bile, apar topar sahne arkasına götürülmekle meşguldü çünkü. Hiçbir şey olmadı. Şunların dışında;

1)Hayattaki en büyük hayalimin, kimselerin yapabileceğime inanmadığı, "Yıldoz tamam güzel de gerçek hayata dönsen falan" denilen o hayalin gerçekleştiğini gördüm. ALIN SİZE GERÇEK HAYAT ŞILANKKKKKK (Yazar burda çok ayıp bir el hareketini yüzünüze doğrı sallıyor.) Tamam konuşamadık, tamam tanışamadık. Ama ordaki kimse bunu başaramadı. (Yazar fevkalade ayıp hareketi yüzünüze doğru sallmaya devam ediyor.)

2)Artık hayatımın genç gençlik dönemini bitirdiğimi farkettim. Orta gençliğe terfi etmiştim; bir young lady, genç kadındım. Çocukluk, ergenlik kahramanımı görmüştüm, en büyük hayal tamamlanmıştı. Bu yüzden artık Elijah'ı manevi bir saygı&sevgi boyutunda sevmeli, aşkı bırakmalıydım. Öyle de yaptım.

3)Son ve en büyük değişimse, çok önemli bir şeyin farkındalığına sahip olmak oldu. Hayaller. Gerçekleşebilir. Hayaller gerçek olur. Ulan Allahın elijahını gördüm lan. Daha nolsun.

Böylece artık ne zaman zor,imkansız görünen bişey olsa "Amaaaaaaan elijahın sırtına dokundum amk bunu mu yapamıycam" diyordum.


Misal, şimdiki uzun vadeli en büyük hayallerim
*Yeni Zelanda Orta Dünya turuna çıkmak
*Tiyatroculuk-Seslendirme kursuna gitmek
*Tom Hiddlestonla sevgili olmak


Tom Hiddleston. Muhteşem yakışıklı 1.88 boylu müthiş Tom Hiddleston.  Amaaaaan elijahın sırtına dokundum amk bunu mu yapamiycam. Nişanımıza beklerim.

Sevgiler.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bu aralar bunu dinliyorum

Bu aralar bunu dinliyorum
hurtsün solisti "dünya mirasları" listesine alınmalı