Ağaca tırmananlar

4 Ağustos 2014 Pazartesi

What is this düştilkisi?

Düştilkisi bir gün cansıkıntısından elime kalem almamla birdenbire ortaya çıkan, yazmaya başta ingilizce olarak başlayıp sonra 'ama bu sanki uzun bir hikaye olacak ha' diye düşünürken bir gece yine can sıkıntısından hikayeye türkçe olarak 2. bir bölüm katmamla "E hadi o zaman türkçe yazayım" diyerekten yazarken düzenlediğim, ingilizce metinle arasında neredeyse hiçbir benzerlik kalmayan yarı fanstatik çokça abidik gubidik bir hikaye. İlk bölümünü yayınladım. (Hatta bir giriş bölümü bile yayınladım.) Ki o kısacık ilk bölümü de yayınladıktan sonra bile hala daha gidip gelip editlemekteyim... ya alın okuyun işte oy ne çok konuştum. http://sanatsalyildiz.tumblr.com/post/93781521418/dustilkisi-1 Ay epeydir atıldığım ilk ciddi yazı şeysi, umarım beğenirsiniz. Bir bok anlamazsanız, anlıyorum. Öpüyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bu aralar bunu dinliyorum

Bu aralar bunu dinliyorum
hurtsün solisti "dünya mirasları" listesine alınmalı